netmaster1
New member
מי ראה את האודישנים של גריז?
אני צפיתי.. אני נשבעתי לעצמי לפני כמה שנים שאני לא אראה אף ריאליטי, לא כזה שמרזים בו, לא כזה שזורקים אותך לאי לא כזה שאתה רוקד בו, לא כזה שילדות בשדרות אח"כ מחכות את התספורת שלך(גם אם זה קרחת) אבל את גריז אני אראה מההתחלה עד הסוף, כי ראיתי בפרומו שזה פשוט בית חרושת של בוגרי בית צבי ואיתי לוי מדהים. אני עדיין שונא את זה, ושונא את עצמי שאני רואה את זה והכי הרבה אני שונא את מה שניהיה מהתאטרון המסחרי בישראל אז לפני שאני אמשיך כמה שאלות פילוסופיות פתוחות למי מההפקה של התוכנית שרואה את זה(ואני בטוח שיש עשרות): *יופי שציינתם שהמחזמר ההיסטרי הזה עשה את הקריירה של ג'ון טרבולטה ואוליביה ניוטון ג'ון, חבל שלא ציינתם שכמה שנים אחרי זה אותה אוליביה ניוטון ג'ון רצחה במו קולה את ז'אנר סרטי המחזמר עם Xanadu שהיה מזעזע ברמות *אגב, רק אני מרגיש מבולבל? הרי, המחזמר היה קצת לפני הסרט, הריאליטי הזה רוכב על הגל של הסרט, שרכב על הגל של ההצגה, אז למה לא לדבר קצת על ההפקות השונות של גריז? כמו הריביבל הנוכחי שרץ עכשיו בברודווי ולא ממלא חצי אולם? או הריביבל של 94 שגם לא היה הצלחה כבירה. המחזמר המצליח של כל הזמנים.. give me a breake זה שזה הקראק של מחזות הזמר, וש90% מהציבור ששומע מחזמר חושב או גריז או שיער(ועכשיו תודות לקולנוע גם שיקאגו, המפיקים, היירספרי ובקרוב גם סוויני טוד) *מישהו טרח להזכיר שהפורמט האמריקאי של הסדרה, Grease: your the one that we want היה כזה כישלון שמספר התוכניות שלו קוצץ דרסטית? איפה הימים היפים שבארץ עלו מחזות זמר על רמה, ועוד מספר שנים מועט אחרי שהם ראו בכורה עולמית כמו עלובי החיים, סוויני טוד, או יודעים מה, איפה האומץ לעלות דברים כמו אווניו קיו? מה, קפטן לבד במערכה? באמת אנשים חושבים שאם זה לא גריז או שיער אז אף אחד לא יכיר את זה ולא יבואו, או שאם לא יתנו להם נינט, רן דנקר או מישהו שהקהל מהבית בחר אנשים לא יבואו? יודעים מה, שלא יבואו, אני מעדיף לראות אולמות תאטרון סגורים על טוהר הכבוד לאומנות ולאמנים שמציגים את הדברים. הדבר שהכי מתריח אותי זה שאנשים מדהימים ומוכשרים כמו איתי לוי, ניסו, זלצמן גם התקבלה לא? קיצור חצי מבוגרי בית צבי נמצאים שם, וזה פשוט מתריח אותי שעכשיו כדי להתקבל למחזמר צריך לחכות שאיזה ילדה בת 12 תצביע בשבילך בSMS אני יודע שההודעה הזאת תיבלע\תמחק על ידי מנהלת הפורום המהוללת שלנו או בטח תעביר את הדיונים הרשמיים על גריז לקומונת המחזות הזמר, שמגלה הרבה יותר סבלנות לטראש הטלוויזיוני הזה, ושלא תבינו אותי לא נכון, נורא נהנתי לראות את זה, אני מכיר חלק מהאנשים שם אישית, אני פשוט בוכה על זה שהוכרע המאבק בין אומנות לכדאיות כלכלית, ועכשיו גם שחקנים מהשורה הראשונה צריכים להפוך להיות אייטמים של רגע, ועוד בשביל מחזמר כמו גריז. הדגל בבית צבי צריך לרדת לחצי התורן. ולא שיש לי משהו רע נגד קושניר, אבל דווקא נורא רציתי שצביקה הדר ינחה את התוכנית, אחרי התפקיד שלו בגריז 95 ימי הזוהר של התאטרון המסחרי.
אני צפיתי.. אני נשבעתי לעצמי לפני כמה שנים שאני לא אראה אף ריאליטי, לא כזה שמרזים בו, לא כזה שזורקים אותך לאי לא כזה שאתה רוקד בו, לא כזה שילדות בשדרות אח"כ מחכות את התספורת שלך(גם אם זה קרחת) אבל את גריז אני אראה מההתחלה עד הסוף, כי ראיתי בפרומו שזה פשוט בית חרושת של בוגרי בית צבי ואיתי לוי מדהים. אני עדיין שונא את זה, ושונא את עצמי שאני רואה את זה והכי הרבה אני שונא את מה שניהיה מהתאטרון המסחרי בישראל אז לפני שאני אמשיך כמה שאלות פילוסופיות פתוחות למי מההפקה של התוכנית שרואה את זה(ואני בטוח שיש עשרות): *יופי שציינתם שהמחזמר ההיסטרי הזה עשה את הקריירה של ג'ון טרבולטה ואוליביה ניוטון ג'ון, חבל שלא ציינתם שכמה שנים אחרי זה אותה אוליביה ניוטון ג'ון רצחה במו קולה את ז'אנר סרטי המחזמר עם Xanadu שהיה מזעזע ברמות *אגב, רק אני מרגיש מבולבל? הרי, המחזמר היה קצת לפני הסרט, הריאליטי הזה רוכב על הגל של הסרט, שרכב על הגל של ההצגה, אז למה לא לדבר קצת על ההפקות השונות של גריז? כמו הריביבל הנוכחי שרץ עכשיו בברודווי ולא ממלא חצי אולם? או הריביבל של 94 שגם לא היה הצלחה כבירה. המחזמר המצליח של כל הזמנים.. give me a breake זה שזה הקראק של מחזות הזמר, וש90% מהציבור ששומע מחזמר חושב או גריז או שיער(ועכשיו תודות לקולנוע גם שיקאגו, המפיקים, היירספרי ובקרוב גם סוויני טוד) *מישהו טרח להזכיר שהפורמט האמריקאי של הסדרה, Grease: your the one that we want היה כזה כישלון שמספר התוכניות שלו קוצץ דרסטית? איפה הימים היפים שבארץ עלו מחזות זמר על רמה, ועוד מספר שנים מועט אחרי שהם ראו בכורה עולמית כמו עלובי החיים, סוויני טוד, או יודעים מה, איפה האומץ לעלות דברים כמו אווניו קיו? מה, קפטן לבד במערכה? באמת אנשים חושבים שאם זה לא גריז או שיער אז אף אחד לא יכיר את זה ולא יבואו, או שאם לא יתנו להם נינט, רן דנקר או מישהו שהקהל מהבית בחר אנשים לא יבואו? יודעים מה, שלא יבואו, אני מעדיף לראות אולמות תאטרון סגורים על טוהר הכבוד לאומנות ולאמנים שמציגים את הדברים. הדבר שהכי מתריח אותי זה שאנשים מדהימים ומוכשרים כמו איתי לוי, ניסו, זלצמן גם התקבלה לא? קיצור חצי מבוגרי בית צבי נמצאים שם, וזה פשוט מתריח אותי שעכשיו כדי להתקבל למחזמר צריך לחכות שאיזה ילדה בת 12 תצביע בשבילך בSMS אני יודע שההודעה הזאת תיבלע\תמחק על ידי מנהלת הפורום המהוללת שלנו או בטח תעביר את הדיונים הרשמיים על גריז לקומונת המחזות הזמר, שמגלה הרבה יותר סבלנות לטראש הטלוויזיוני הזה, ושלא תבינו אותי לא נכון, נורא נהנתי לראות את זה, אני מכיר חלק מהאנשים שם אישית, אני פשוט בוכה על זה שהוכרע המאבק בין אומנות לכדאיות כלכלית, ועכשיו גם שחקנים מהשורה הראשונה צריכים להפוך להיות אייטמים של רגע, ועוד בשביל מחזמר כמו גריז. הדגל בבית צבי צריך לרדת לחצי התורן. ולא שיש לי משהו רע נגד קושניר, אבל דווקא נורא רציתי שצביקה הדר ינחה את התוכנית, אחרי התפקיד שלו בגריז 95 ימי הזוהר של התאטרון המסחרי.