מי ראה בחדשות על המטפלת שהרביצה ל..

מי ראה בחדשות על המטפלת שהרביצה ל..

המטפלת שהרביצה לתינוקות איזה רוע לב יש לבנות הרוסיות האלה וביכלל זה ממש מצמרר למה..למה היא עשת את זה מה הוא עשה לה?... כל מי שראה את זה היה לו טראומה
 
כןןןןןןןןןן כמעת בכיתי.!!!!!!!!!

שיואווווווווווו אחותי בכלל העבירה לערוץ אחר, היא אמרה שהיא לא יכולה לראות את זה..... כמעת הרבצתי לטלויזיה מרוב שרציתי להרביץ למטפלת הזאת..!!!!!!!!
 

lilo the sexit

New member
גם אניי!!

בבוקר ראיתי איך היא הרביצה המטפלת ואמא שלי אמרה תראי איך היא מתעללת בו בושה!ואז אמרתי שאני לא יכולה לראות את זה רצתי לחדר והתחלתי לבכותתת! ובקטע שהיא הפכה אותו על הבטן נתנה לו מכה חזקה בגב ואחר כך בראשש וואייי!!אוףף חברה שלי גרה ברמת גן(שם זה קרה!)אז אני אשאל אוהת אם היא יודעת טוב! יאלה ביי! |עצוב|!
 
השרלוצה הזאת מפ"ת..

כל פ"ת מחוממת עלייהה!!! רוסיה מסריחהה!! איזה זבלל היאא.. איך אפשר להרביץ לדבר הכי מתוק בעולם?!? שזה תינוק.. יאאא אם אני הייתי האמא.. הייתי דוקרת אותה!! כולםם מקללים את הפוסטמה הזאתת!!! יאוו אני עדייןן בהלםםם!!!
 
מה הקשר רוסייה מסריחה?!?!

אני רוסיה, ואני לא מסריחה! לא שאני נפגעת ממה שאת אומרת כי אני מרחמת על אנשים שעושים הכללות כאלה. אם אני אתחיל לרדת על העדה שלך איך תרגישי??? יווו משגעת אותי הגזענות שיש פה. פ-חחח רוסייה מסריחה אעלק. באותה מידה אני יכולה לקרוא לך פקצה מסריחה, כו0ית 2טירוף!
 
בואנהה.. תתחילי להרגיע את עצמךך!!

מי את שתקראי לי פאקצה??? יא מכוערתת!! שאני לא יעיף לךך בוקסס!! אני לא עשיתי הכללות ולא אמרתי שאתת רוסיה מסריחה אמרתי ש=ה=י=א...!!! אז יאללהה טוסייי מפהה!!!!! עלקק אני פאקצהה... חחחח ביושש!! >>>א!ה2ת<<<
 
פ-חחח

קודם כל, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דבר שני, את לא ראית אותי, איך את יודעת שאני מכוערת? דבר שלישי, אני לא ארד לרמה הזאת. שיהיו לך חיים טובים ומלאי גזענות.
 

מאיה 2

New member
גם אני ראיתי....

ועוד אמא שלי עובדת בגן ואני מתה על ילדים איזה רוע לב איך אפשר לעשות דבר כזה זה ממש רוע לב של בן-אדם.....
 
ראיתם היה גם בארצות הברית רק עם אני

רק עם אני לא טועהזה רוע
של בנאדם ככה מיתיחסים תארו ל לעצמחים עם הייתם רואים דבר כזה מה הייתם מרגישים או איך הייתם מיתיחסים
תינוק צריך הרבה חוב ואהבה ושם הוא מקבל רק כוח ומכה
אני בטוח שעם הייתי רואה דבר כזה משטק לה את שתי הרגליים שם לה שתי עזיקים אחד ביד אחד ברגל ודופק לה כמה סתירות ועכשיו ספרו מה אתם הייתם עושים לה!!.. לבנים יש שתי אפשרויות והם:
או
על הראש וגם מכות ולבנות יש
או
בראש וגם מכות לא מצחיק....
וזה גם
 

רעותיי1

New member
אני רוצה לראות..!! שמעתי על זה

אתם יודעים איפה אולי יש סרטון או משהו ש\ל זה?!? כי אמרו לי שיש ולא מצאתי... אז אם מישהו יודע שיגיד ליי.. תודה!!!!
 

yuviz

New member
מה הקשר לבנות רוסיות? לא שאני רוסיה

אבל אל תכלילו! אוקיי קרה מקרה מצער, אל תכלילו זה ממש לא נכון! זה סטראוטיפ שצריך להילחם בו ופה אתם רק תומכים בו! אני מרגישה רע בקשר למקרה.. אפילו שאני לא רוסיה\או קשורה למקרה..
 
למעלה