מי רמת גן

evike

Well-known member
מנהל
שלום.
אני רשומה לקבל את החשבוניות במייל, רק שכל חודשיים אני צריכה להתחנן לקבל אותה. גם לפני כן, כשהחשבוניות הגיעו פיזית לתיבת הדואר, הן הגיעו לסירוגין, לפעמים לשכן אחר או לביניין אחר, לפעמים אני קיבלתי את של השכנים.
בנוסף, בכל פעם במקום החשבונית, אני מקבלת מהם מסרון, שהם ממליצים לי לשלם בקלות ובמהירות דרך אתר בקישור שהם שולחים, למרות שהחשבון שולם, רואים בחשבון הבנק, ואף רשום לא לתשלום. פעם הגדילו לעשות, שלחו לי מסרון שיש לי חוב אצלם.
רק אחרי התכתבות (מסורבלת) הם מודים שכבר שילמתי, ושולחים לי את החשבונית למייל.
בכניסה לאתר שלהם, מה שרואים כדבר ראשון, היא הצעה להצטרפות לחשבונית למייל. רק שאני כבר הצטרפתי מזמן...
מכיוון שיש חוק שעל כל תשלום חובה לתת חשבונית, השאלה שלי היא, האם ניתן לתבוע אותם, ו/או לפנות למס הכנסה כפי שהציעו לי כמה חברים.
תודה.
 

קבצים מצורפים

  • מי רמת גן.jpg
    מי רמת גן.jpg
    KB 55.6 · צפיות: 5
את מעלה כמה דברים. ברשותך, אחד לאחד. קודם כל - הפירסום לחשבון במייל. יש לך בעיה עם קיום הפרסום של העירייה. האם את טוענת שמרגע שאת הצטרפת, העירייה היתה צריכה להפסיק את המסע השיווקי? אם לא, נא הבהירי מה בדיוק הטענה/עוולה בעניין זה.
 

evike

Well-known member
מנהל
אתה מתרחק מהשאחות שהעליתי.
לא מפריע לי ולא אכפת לי שהם מפרסמים את ההמלצה לחשבוניות במייל. הטענה שלי היא, שהם מפרסמים משהו שהם לא עומדים בו. כשכתבתי את הפוסט, עדיין לא שמתי לב לפרסום הזה, נתקלתי בו כשנכנסתי לאתר, ואז העליתי צילום. אם הם מבקשים, שיעמדו בעצמם מאחורי הבקשה שלהם.
כל הבקשה שלי היא, שהם ישלחו את החשבוניות למייל, מה שהם לא עושים כשיגרה, אלא רק לאחר בקשה חוזרת ממני כל חודשיים.
זאת כל הטענה והבקשה שלי. לא מסובך.
 
אתה מתרחק מהשאחות שהעליתי.
לא מפריע לי ולא אכפת לי שהם מפרסמים את ההמלצה לחשבוניות במייל. הטענה שלי היא, שהם מפרסמים משהו שהם לא עומדים בו. כשכתבתי את הפוסט, עדיין לא שמתי לב לפרסום הזה, נתקלתי בו כשנכנסתי לאתר, ואז העליתי צילום. אם הם מבקשים, שיעמדו בעצמם מאחורי הבקשה שלהם.
כל הבקשה שלי היא, שהם ישלחו את החשבוניות למייל, מה שהם לא עושים כשיגרה, אלא רק לאחר בקשה חוזרת ממני כל חודשיים.
זאת כל הטענה והבקשה שלי. לא מסובך.
זה כן מסובך, מפני שאת סיבכת את זה (עד שעכשיו פישטת). העלת גם טענות על זה שהדואר הרגיל נמסר לפעמים לשכן, ועל מסרונים, ועל פעם אחת שהיה חוב. ערב רב של דברים. ובסוף שאת שוקלת לתבוע. על מה?
בקיצור - אם מכל הסיפור הבעיה שלך זה שאת לא מקבלת חלק מהמיילים, אז אולי פשוט תבדקי בתא דואר ה-SPAM, שהחשבוניות לא נזרקות לשם? בשביל מה כל המעשיות האחרות?
 

evike

Well-known member
מנהל
מי שחושב שזה מסובך, לא אתווכח איתו. כתבתי לכמה מקומות, אף אחד לא הגיב שזה מבולבל ו/או מסובך.
פשוט סיפרתי איך הם מתנהלים מאז ומתמיד. רציתי להראות איך חברה גדולה ורישמית לא יודעת להתנהל ומזלזלת באזרח. בהתחלה פספסו עם תיבות הדואר הפיזיות, וזו אחת הסיבות שביקשתי חשבוניות במייל. (סיבה נוספת, לחסוך בנייר, זה כבר עיניין אחר)
וכשהתחילו לשלוח חשבוניות למייל, רובן הגיעו רק לאחר "תחנונים". בין לבין הם שלחו הודעה של חוב.
נראה לך שלא בדקתי בתיבת הספאם? אל תעשה ממני אחת שלא מבינה. מבינה טוב מאד, לפעמים יותר מאחרים.
אם אין לך תשובה או פתרון בשבילי, אתה לא חייב להגיב.
 

evike

Well-known member
מנהל
אתמול פניתי אליהם דרך פניות הציבור שבאתר. הם ענו לי מהר, כבר היום. אבל, ויש אבל, נחשו מה?
אל תנחשו, אקל עליכם, מצרפת צילום מסך של התגובה. בנוסף, את החשבוניות כמובן לא שלחו. גם לא לספאם.
נראה לי שהעובדים שם אין להם הבנה מינימלית.
 

קבצים מצורפים

  • תגובת מי רמת גן.jpg
    תגובת מי רמת גן.jpg
    KB 49.5 · צפיות: 5
למעלה