מי שהיה בפסטיבל...

tanka

New member
לצערי הרב גם אני לא הגעתי

נו מישהו מתנדב לרשום רשמים?
 

thesheep

New member
רשמים

הגעתי ביום שישי בבוקר ותפסתי לי מקום טוב באזור המקלחות. אחרי התרוצצות קלה קפצתי למופע של הGoldoolins. ממש חמודים החברה האלה. אחר כך ראיתי חלק מהמופע של חגית רוזמרין ושרון אביב. שרון ריתקה את הילדים וחגית ליוותה אותה בחליל צד. חגית נשמעת משהו משהו! Tommy Sands לא בייש את המשפחה ושילב במופע שלו בדיחות חביבות. אחד מהשירים שיותר השפיעו עלי במופע היה There were roses שמספר על המאבק בצפון אירלנד. מדהים. מקווה שלא צילמו אותי מזיל דמעה. הSqaure dancing היה מגניב. אני חושב שהשנה המעגל היה הרבה יותר גדול מבשנה שעברה כך שלא היה ניתן ללמד וריאציות מתוחכמות כדי לא לגרום לנזק גופני. מוני ולארי לא נשמעו טוב לטעמי אבל הבנתי שזה בגלל העובדה שזהו לא המופע הרגיל שלהם. כנראה כל ההגברה המפלצתית הזו בתוספת תופים לא עשתה להם טוב. האחים צנעני מכוכב נולד נתנו אחלה של שואו. לי אישית אין מושג איך זה קשור בכלל למוסיקת פולק אבל נו שוין. הייתי קצת בתחילת הסשן, היה כיף, חבל שההגברה לא הצליחה לגבור על הרעש האדיר שבא מההתלהבות של הקהל. קפצתי למופע של באוראן שנתנו שואו מרשים ביותר. מהיר מדי לטעמי. חזרתי לסשן. נשארתי עד הסוף. היה כיף! ביום שבת פתחתי את היום במופע של "ג'ימס דורסט". זו הייתה אמורה להיות מוסיקת עולם שכוללת זמרת הודית אבל ברחתי משם מהר מאד. ממש לא זה. המשכתי למופע של שי טוכנר וחברים. המופע כלל שלוש זמרות מאד מוכשרות, האחת צעירה ששרה בלהקה צבאית, השניה מוכרת בסצינה האירית זמן רב, והשלישית מורה לפיתוח קול. שלושתן נתנו אחלה שואו. היו שם שירים ידועים כמו "Pianoman" של בילי ג'ואל, P is for Paddy, Leaving on a Jetplane ועוד. יותר התחברתי לזמרת השניה ששרה פולק אירי. נשארתי למופע של הקנדים. לא ממש מה שציפיתי לו אז הסתלקתי משם. קצת תפל מדי לטעמי. הופעתי עם אמרלד בבמה המרכזית. היה כיף. הקהל רקד! קינחתי בעוד כמה דקות מטומי סנדס (שוב?!) ונעתי באיטיות למכונית... פספוס: המופע של ירוק עד שהיה מלא עד אפס מקום. פספוס 2: המופע החוזר של ירוק עד באותו היום. סיכום: היה כיף!
 

karengood

New member
גם אני הייתי

היה נהדר, למרות שבשבת במשך היום היה לי יותר קשה להיגרר עם הצאצאים הקטנים. למרות הכל ראיתי ושמעתי כמה דברים נהדרים. Tommy Sands ריגש אותי עד לדמעות וגם הצחיק אותי בשתי הופעות שלו שראיתי , למרות שחלק מהסיפורים המצחיקים שלו כבר שמעתי בעבר בגירסאות שונות על ידי אנשים אחרים. אבל כזמר וככותב אכן הוא לא מבייש את המשפחה, ולדעתי אף מרגש יותר. הייתי עם הילדים גם כן במופע של שרון אביב וחגית. היה פשוט כיף. חגית נגנית מעולם אחר. לגבי הערב, לא התחברתי למוני ולארי, כנראה גם כן בגלל חוסר השייכות של הבאס הגדול והמתופף. בעבר נהניתי מהם יותר כשהיו לבד. הכנענים עשו את העבודה אבל נשמעו לי יותר כלהקת חתונות מאשר כמופע של פסטיבל פולק. הם לא בנויים לשיר באנגלית לקהל אנגלו-סאקסי ברובו. דוב האמר מצויין, אבל יש גבול לכמה שאני יכולה לשמוע בלוז ברצף. ה-"אורגים" מקצוענים אמיתיים ונשמעים נהדר, אבל היה קשה להם מול קהל ענק כזה. זה גם נשמע אנאכרוניסטי לחלוטין שהם שרו לקהל ישראלי "צאנה צאנה" ו"שלום חברים"... קשה לי להבין את הטעם שלהם במופע זה. אלו היו שירים שאפילו נמנענו מלשיר בתנועת הנוער היהודית בארה"ב. להקת באוראן היתה נהדרת. נוכחות מרשימה של הרכב גדול. פעם ראשונה ראיתי אתם את הכנרת של אמראלד מעיין שנשמעה נהדר. החמתאי שלהם איש במה מצויין וכולו מלא אנרגיות. אין פלא שהקהל הגיב בהתאם. ממש אהבו אותם. לסשן האירי נכנסתי ויצאתי מספר פעמים, אבל היה צפוף. המוזיקה נשמעה נהדר, מספר גדול מאד של נגנים צעירים ומוכשרים שראיתי אותם במשך השבת יושבים ומנגנים בכל מיני פינות. מרשים. הצלחתי להכנס למופע הראשון של ירוק עד, ואין לי הרבה להגיד חוץ ממושלם ומרגש. כל מילה נוספת מיותרת. הייתי גם ברובו של המופע של שי טוכנר ו-"חברות" שהיה מיד אחריו באולם למעלה. הבחורה הצעירה הראשונה , אם זכור לי נכון החברה של בנו שניגן אתם גם, היא ממש מדהימה. יפהפיה אמיתית, קול אדיר ונוכחות בימתית מלידה. נכון לה עתיד גדול. הבחורה ששרה את השירים האיריים וגם שרה בסשן (אלה??) ממש חמודה, שרה יפה מאד, בעלת מבטא מושלם ומוזיקלית מאד ומדוייקת. אהבתי כל רגע של השירה שלה והייתי שמחה לשמוע עוד. הזמרת השלישית, שהדבר היחידי שאני זוכרת ממנה שהיא מלמדת ברימון היא מקצוענית אמיתית שריגשה לגמרי את הקהל. חבל שהייתי צריכה לעזוב אחרי ארבעה שירים (ילדים זה שמחה....). זה ממש תופעה איך כל שנה שי מצליח ליצר מופע עם אנשים שונים לגמרי הן ממנו והן האחד מהשני ולתת לקהל שעה רצופה ולפעמים יותר של הנאה מושלמת בלי רגע משעמם, וזה גם מפליא אותי מחדש איך הוא נותן להם את כל הבמה מבלי לתת שום הרגשה שהוא המוביל. בקיצור, שאר הזמן הוקדש לילדים בעזרת הורי ובלי בעלי השוהה בחו"ל, ולסיכום, סוף שבוע גדול. אי"ה, בשנה הבאה שוב אני שם.
 

stochner

New member
שלום פורום חמוד

שמעתי על קיומכם לפני זמן מה אולם רק היום חברי ללהקה THESHEEP שלח לי לינק ועוד מישהו הפנה את תשומת לבי למה שכתוב כאן. שמי שי טוחנר (לא טוכנר) ואני מנגן בין השאר בלהקת אמראלד ועוד מספר הרכבים. קראתי מספר דפים אחורה, ואכן אתם חמודים כולכם. אני מבוגר ממכם בהרבה.... אני כותב בדרך כלל במספר פורומים ב-YNET ובמספר רשימות תפוצה בחו"ל ולכן לא יהיה לי זמן לכתוב פה, אבל אני מבטיח לקפוץ לבקר לפעמים. שיהיה לכולכם רק טוב, והמשיכו לשמור על המסורת האירית היפהפיה, וכמובן - הכל ברוח טובה. ואשמח כמובן אם תציגו את עצמכם אישית ברגע שתפגשו בי. שי
 
למעלה