מכבי חיפה נגד הפועל באר שבע שידור חי ישיר לצפייה ישירה - 1.4.2023

  • פותח הנושא ליגת העל בישראל
  • פורסם בתאריך
ל

ליגת העל בישראל

Guest
לצפייה בשידור משחק העונה לחצו כאן!

ליגת העל, פלייאוף עליון, מחזור 28: מכבי חיפה נגד הפועל באר שבע לצפייה ישירה, מכבי חיפה נגד הפועל באר שבע שידור חי, מכבי חיפה נגד הפועל באר שבע שידור ישיר, מכבי חיפה נגד הפועל ב”ש שידור חי ישיר לצפייה ישירה - תקציר המשחק: באלופה ישלימו את ההכנות למשחק העונה מול הפועל באר שבע (שבת, 20:00), כל זאת בצל ההצעה של הכוכב האדום לברק בכר, הצעה שצפויה לגרום למאמן לעזוב בקיץ. בהנהלה הבהירו לבכר שלא ידונו בעניין זה עד הבטחת האליפות, ושהם מצפים ממנו לעשות כך גם כן. המאמן שוחח עם השחקנים בנוגע לעניין ואישר להם שאכן יש הצעות. "לא אשקר, יש הצעות, אבל עכשיו מה שחשוב זה שכולנו נישאר ביחד ונתמקד להביא אליפות. שום דבר לא צריך להפריע לי וגם לא לכם בהשגת המשימה", אמר בכר לשחקניו.

בקרב השחקנים משוכנעים שהשיחה של ברק מעידה על כך שהסיכויים שיעזוב גבוהים, אך גם הם משוכנעים שזה לא צריך להפריע להם. "בסוף כל אחד מאיתנו רוצה להיות חתום על עונה חלומית שבסופה אליפות", קבע שחקן בקבוצה. "זה הדבר היחיד שחשוב לנו".

שון גולדברג עדיין בספק למשחק ונראה שרק בסמוך אליו יוחלט אם יהיה בסגל, או אם יפתח בהרכב. אם לא יעלה ב-11, רמי גרשון יתפוס את מקומו, זאת בשל הרחקתו של דילן בטובינסיקה. עלי מוחמד יהיה בסגל וההתלבטות היא אם לפתוח איתו ועם מוחמד אבו פאני, או שמא להסית את אבו פאני לעמדת הקשר האחורי ולפתוח עם מחמוד ג'אבר. גם בחלק הקדמי ישנה התלבטות מי מבין השחקנים יירד לספסל, כשייתכן ויהיה זה דולב חזיזה בשל העומס הרב שיש על השחקן.
 
למעלה