מכבי חיפה נגד סלובן ברטיסלבה שידור חי ישיר לצפייה ישירה - 15.08.2023

  • פותח הנושא ליגת האלופות 2024
  • פורסם בתאריך
ל

ליגת האלופות 2024

Guest
למעבר לצפייה בשידור משחק ליגת האלופות לחצו כאן!

כדורגל – מוקדמות ליגת האלופות לעונת 2023-2024, סיבוב שלישי, משחק הגומלין: מכבי חיפה נגד סלובן ברטיסלבה לצפייה ישירה, מכבי חיפה נגד סלובן ברטיסלבה שידור חי, מכבי חיפה נגד סלובן ברטיסלבה שידור ישיר, מכבי חיפה נגד סלובן ברטיסלאבה לצפייה ישירה, מכבי חיפה נגד סלובן ברטיסלאבה שידור חי, מכבי חיפה נגד סלובן ברטיסלאבה שידור ישיר, מכבי חיפה נגד סלובאן ברטיסלבה שידור חי ישיר לצפייה ישירה - תקציר המשחק:
אחרי שניצחה בשבוע שעבר 1:2 בסלובקיה, מכבי חיפה רוצה להשלים הערב (שלישי) את העבודה נגד סלובן ברטיסלבה ולעלות לפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. עם קרוב ל-30 אלף אוהדים ירוקים ביציעים, האלופה הישראלית פייבוריטית להעפלה למפגש כפול עם יאנג בויז השוויצרית.

הקפטן צ'ארון שרי, שנעדר בשבוע שעבר מכיוון ששהה לצד אשתו שילדה, חזר להרכב ותפס את מקומו של ענאן חלאילי שירד לספסל. דולב חזיזה, על אף העומס עליו, שמר על מקומו ב-11 ומשתף פעולה בהתקפה עם דיא סבע ופרנזי פיירו. גם דניאל סונדגרן פותח בהרכב אחרי שאשתו חשפה אתמול כי עברה הפלה ושהם עוברים ימים קשים.

בכל הנוגע לסלובן ברטיסלבה, היא חסרה גם בגומלין את ולדימיר וייס, כוכב הקבוצה ובנו של המאמן העונה לאותו שם שנעדר בשבוע שעבר עקב צבירת כרטיסים צהובים ולישראל לא המריא בגלל פציעה.

הרכבים​

מכבי חיפה: איתמר ניצן, דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, שון גולדברג, פייר קורנו, עלי מוחמד, מחמוד ג'אבר, דיא סבע, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, פרנזי פיירו.

סלובן ברטיסלבה: מילאן בוריאן, לוקאש פאוסצ'ק, גוראם קאשיה, קנאן באיריץ', לוקאס לובאט, ג'אבה קנקאבה, יוראי קוצקה, טיגרן בסרגיאן, שראני זוברו, אלכסנדר צ'אבריץ', דויד סטרלץ.
 
למעלה