מכון אדלר - בי"ס להורים במגדל העמק

  • פותח הנושא frige
  • פורסם בתאריך

frige

New member
מכון אדלר - בי"ס להורים במגדל העמק

נרשמתי לפני כשבועיים. חבל רק שאין הענות במגדל העמק. במחיר כזה מסובסד ומצחיק, חבל שאנשים לא מודעים וחושבים ללכת לזה. 18 מפגשים, אפשרי גם עם בני זוג, 150 ש"ח לכל המפגשים ביחד. אני הולכת, לדעתי שווה ללכת. גם ההורים שחושבים שהם הכי הכי, אין הכי הכי, תמיד אפשר וצריך ורצוי ללמוד. בעיקר עכשיו עם הגילאים האלה שכל הזמן הם נמצאים במריבות וכו'... שווה, שווה לבדוק. לכו לחינוך ותירשמו. מתחיל ב- 2.3. אני עושה את המאמצעים לחפש מישהו שישמור לנו על הילדים בשעתיים הללו בשבוע בכדי שגם אלי יצטרף אליי. מקווה לראותכם שם. שרית דפנה - מקווה שלא רואים זאת כפרסומת, כי אין לי שום מטרה לפרסם זאת, פשוט נראה לי מעניין וחבל שלא יירשמו פה הורים. שוב, עוד דבר נחמד ביותר שמגדל העמק לקחה לעצמה.
 

frige

New member
תיקון קל

זה לא בחינוך. זה במרכז לפיתוח ההון האנושי צעירים. אצל גרטה נודלמן (אישרה לי לפרסם את שמה ואת הטלפון): 04-6443025.
 

S r 35

New member
מומלץ מאוד. ומעולה ../images/Emo45.gif

גם בחיפה הייתה אותה סדנה מוצלחת של מכון אדלר, באותם מחירים. אנחנו לא הלכנו (ויש לנו סיבות לכך... שלא אפרט כאן) אבל שני זוגות חברים שלנו כן הלכו ושניהם נהנו מאוד, למדו המון והפיקו הרבה תועלת.
 

dafgol

New member
גם אצלינו בגנים פרסמו את זה

מאוד הייתי רוצה ללכת למפגשים כאלה, עם השעות שגולן מגיע <כל השבוע הגיע אחרי 21:00 בערב , כולל אתמול וכך יקרה גם היום
> אין מצב שאוכל ללכת. רוצה להביא את הילדים אלי?
 

frige

New member
זה יוצא בשעות הערב המאוחרות

משעה שמונה עד עשר בערך. אני בטוח הולכת. אם אני אמצא סידור קבוע לפעם בשבוע (אמא שלי צריכה להחזיר לי תשובה), אז גם אלי ילך איתי.
 

frige

New member
תתקשר למספר הטלפון

6443025 לגרטה נודלמן היא תשמח לענות לך יותר. לדעתי שווה ללכת. חבל לפספס הזדמנות כזו. קורס כזה לא מסובסד עולה אלפי שקלים.
 

S r 35

New member
הנה קישור

סדנאות הורים - מכון אדלר אני בטוחה שהגב' ששרית הפנתה אותך אליה תפרט יותר, אבל ככה שיהיה לך מושג... אגב - מיכל דליות, המוכרת יותר בשם "סופר נני", פועלת על פי שיטת אדלר והיא עבדה במכון אדלר: אאל"ט ניהלה אותו.
 
דווקא אני בעד וראיתי את זה שם במודעה שפורסמה

אני הולכת להדרכת הורים לילדים עם ADHD נראה לי עומס יתר,,,, יש לי גם בעיה מי ישמור על הילדים,,, אבל אני יודעת מחברות שהלכו במרכז ,שהם נהנהו מכל מפגש כשלעצמו, זה פשוט פתח להם אופקים/וחשיבה נכונה יותר ובריאה,
 
למעלה