מכונת כביסה חדשה פגומה של אלקטרה

yael80

New member
מכונת כביסה חדשה פגומה של אלקטרה

שלום ואודה על העזרה. יש לי מכונת כביסה חדשה של אלקטרה והיא לא תקינה. השירות שם נוראי, לא מתייחסים אלי ומוכנים לשלוח אלי טכנאי רק בעוד כמה ימים. לא עושים שום מאמץ ללכת לקראתי למרות עוגמת הנפש עם מכונה חדשה שלא בסדר. יומיים אחרי קבלתה ואני יושבת שעות על טלפונים מול שירות לקוחות שלא מעניין אותו כלום. קיבלתי פקס למשלוח התלונה ותנחשו מה? נכון, הוא כל הזמן תפוס. הודעתי להם שאם לא שולחים טכנאי היום בשעה ידועה פחות או יותר, אני מבטלת את העיסקה. ישנה אחראית שצריכה לחזור אלי וכמובן היא לא חוזרת אלי. יש למישהו עצה? איך מבטלים עיסקה? אם זו המכונה וזה השירות אני לא מוכנה. פשוט עוגמת נפש. אודה על עזרתכם.
 

zk Israel

New member
השרות האיכותי והמקצועי בארץ

אודה כי הופתעתי לקרוא את תוכן התלונה. כמי שמכיר היטב את החברה ( למען השקיפות ) נראית לי התלונה מאד מוזרה. חברת אלקטרה מצטיינת במתן שרות ללקוחותיה , אולם לפעמים נרכשים מוצרים שונים של החברה שלא באמצעות סוחריה המורשים וזו סיבה לבעיה אשר גם היא ניתנת לפיתרון. אני מציע לפנות להנהלת החברה בראש"לצ ולבקש את מנהל המכירות אשר יסייע לפתור את הבעיה במהירות וביעילות . טל' : 9530600 - 03
 

yael80

New member
אז ככה, המכונה נקנתה במחסני חשמל

שהם לדעתי ספק מספיק ידוע ואני חושבת שמורשה. אבל זה לא קשור. הבעיה היתה בעצם זה שיומיים אחרי שהמכונה החדשה אצלי בבית, אני מבלה את כל הבוקר בשיחות עם המוקד, מספר פעמים, עצבים, חוסר מקצועיות. חילוקי הדעות נבעו מכך שבאלקטרה לא התרשמו שיש פה לקוחה עם עוגמת נפש מאד גדולה מקניית מכונה שכבר התגלתה בה בעיה והעניינים אצלם כרגיל. כלומר הם היו מוכנים לשלוח אלי טכנאי רק ביום שני ! כאשר כבר אתמול דיווחתי על בעיה. לא הסכימו להעביר אותי לאחראי, יש לי שמות של שתי אחראיות אשר הבטיחו לי כי יחזרו אלי במשך היום ולמותר לציין שאף אחד לא חזר. לאחר שהפקס היה תפוס כשעה! הצלחתי ל השחיל פקס עם התלונה שלי, בינתיים שום התחייסות. בסופו של דבר סוכם שיגיע מחר טכנאי בבוקר ויבדוק. אני רציתי שיגיע היום, אבל מי אני בכלל? אני מוצאת שהשירות שלהם שערוריתי עד כה. נראה מה יהיה מחר. כי אם יש בעיה אקוטית, לא אסכים לתיקון אלאל להחלפה בלבד ולבי אומר לי שהם לא יתנדבו לעזות את ז והולך להיות עוד עימות. נכון לעכשיו, בתור אחת שרק רצתה לקנות מכונה בשקט ולשוב הביתה בשלום ולא להתעסק עם שירות לקוחות אטום, טלפונים ושוב לחכות לטכנאי אני מאד מאוכזבת וכועסת. אגב, יש לך שם של למי לפנות בטלפון שנתת?
 

yael80

New member
הבוקר העניין נפתר לשביעות רצוני

הבוקר הגיע טכנאי בזמן הנקוב, היה מלא עזרה ופתר את הבעיה. אני מאד שמחה שכך נפתר העניין, עדיין אני סבורה שאפשר היה ללכת לקראתי ולמנוע את כל העצבים והטלפונים. אני מקווה שמקרה זה אינו מלמד על הכלל של שירות הלקוחות ומכאן והלאה אני יוצאת לדרך חדשה עם אלקטרה.... :)
 

אהובה.א

New member
אני כל כך מבינה אותך

ליבי איתך , יעל. שמחה שזה הסתדר לשביעות רצונך. רק שאלה קטנה. מה היתה הבעיה במכונה? בעיה טכנית או בעיה שהטכנאי לא מצא את הזמן להרכיב לך את המכונה? מה היתה בדיוק הבעיה?
 

yael80

New member
קודם כל, לא לריב בגללי... :)

ובכן הבעיה היתה שלאחר הכביסה הראשונה שעשיתי בה, שיצאה מעולה אגב, ראיתי שבאחד מהתאים של האבקות, נשארו מים עם המלבין, כלומר החומר לא נלקח למכונה , מה שנראה היה כבעית ניקוז. לאחר שדיברתי עם שירות הלקוחות הוצע לי לעשות מכונה שניה ואולי זה יפתר, אך גם זה לא עזר והמים עדיין בתא הצדי. כמובן שהיה צריך לפתור את זה ולהזמין טכנאי ואז התחיל הבלאגן.... הטכנאי שהגיע פתר את זה בשתי דקות. לסכם את העניין, הכל מאחורי, אני מקווה שמעכשיו לא אפגש עם שום שירות לקוחות, פשוט כי לא תהיה בעיה. וברכות לפורום, אתם אחלה ותודה על העזרה . נתראה בשמחות.
 

zk Israel

New member
אכן הוכחה ניצחת

רק חברה בעלת עוצמה ומודעות לצורכי לקוחותיה יכולה לתקן במהירות וביעילות את הטעון תיקון. רק מעט חברות בארץ בכלל ובענף מוצרי החשמל בפרט נימנות על הטובות ביותר וחברת אלקטרה בראשם.
 

Old Cat

New member
טוב, כבר הגזמת ועשית נזק

הגזמה בתשבוחות חושפת את תפקיד היחצ"נות. די. במיוחד שדבריך כאן ללא קשר לדברי אהובה. כל כך שקוף שזה סתם עושה נזק לשם הטוב של הלקוח שלך. חברה בעלת עוצמה ומודעות לצרכי לקוחותיה לא היתה נותנת לביזיון הזה לקרות מלכתחילה, ולא היתה נותנת ללקוחה לחכות יומיים עם מכונה חדשה וטכנאי שמזלזל בה. חברה שבאמת מודעת לצרכי לקוחותיה היתה דואגת לפנות עוד קו לקבלת פקסים, במקום להעסיק פירסומאים שישבחו אותה בפורומים.
 
הוכחה למה ? מהנסיון שלי כאן בפורום , יש משרדי יחצנות שמטפלים במספר גופים. הם לא עוסקים בשירי הלל.... הם לוקחים את הפרטים ומטפלים מיד בתלונות מול הלקוחות. אני מוכן להמליץ לאלקטרה עלהם....
 

zk Israel

New member
לחובב ציון + OLD CAT

עמיתי המכובדים לפורום . טעות גדולה בידכם אם נוצר הרושם שפעלתי ממניעי יחצנות בשמה של חברת אלקטרה. גם לחברה שפועלת נכון מותר כשצריך לפרגן ולא אסון יהיה עם צרכנים פוטנציאליים ישמעו מעת לעת ( לצערי מעט מדי )גם תשבוחות כשמגיע. תקראו היטב את דבריה של המתלוננת בסיום הטיפול לאיזו מסקנה היא הגיעה . למען השקיפות הצהרתי כי אני מכיר מקרוב את החברה כמו גם את רוב מתחרותיה וניסיתי לסייע בתום לב לפתור בעיה כמי שבמקרה שוטט בפורום המכובד וניתקל בתלונה של הכותבת . תודה לכם על תשומת הלב ולהשתמע בשמחות.
 

Old Cat

New member
כמה שהניסוח שלך דומה לסגנון המקובל

בתגובות יחצ"נים............... כאשר צרכן מן השורה כותב ומשבח שירות שקיבל, הדברים נכתבים בהתאם תוך ציון פרטי הענין. כאשר נכתבים דברים בסגנון בו נכתבה הודעתך השניה, הרי שברור שיש כאן הודעת בעל ענין.
 

אלי ו.

New member
עזוב שטויות

תגיד, הם משלמים טוב?
 
למעלה