אפרופו שרות מכונות כביסה:
נזכרתי במקרה מוזר שקרה לי לפני 3 שנים ,לאחר שרכשתי מכונת כביסה חדשה ,
ובעת הפעלתה הראשונה בסיום הכביסה,מכסה המכונה סירב להיפתח ,בחוברת ההוראות היה רשום, לכי יש להמתין 5 דקות, ורק אז יפתח המכסה, חיכיתי אפילו רבע שעה אך ללא הצלחה , כי המכסה היה נעול.
ואז התקשרתי לשירות ונאמר לי שיגיע אליי טכנאי בעוד 10 ימים .
הסברתי להם שוב שהמכונה כרגע סיימה את סחיטות המגבות, אך לא ניתן להוציא את הכביסה כי המכסה ננעל ולא משתחרר.
"מצטערת-השיבה לי הפקידה מהשירות, (ואפילו לא הקשיבה לבעיה הדחופה,)
את תחכי 10 ימים כי אין לי טכנאי במועד מוקדם יותר מהמועד הזה " ...
ראיתי שאין עם לדבר ומיד התקשרתי למנהל החנות בה רכשתי את המוצר, והוא לא האמין למשמע אוזניו על השירות אשר ביקש להמתין 10 ימים עד שטכנאי יגיע לשחרור המכסה הנעול,כשהכביסה שנסחטה כעת נעולה במכונה.
הרי טכנאי שירות היה יכול בחצי דקה להסביר לי בטלפון לשחרר את התקע מהקיר, אך זה לא מצב שקורה שם.
מנהל החנות מיד החליט שהוא עצמו ידבר עם מנהל השירות -של החברה ויחזור אליי בהקדם,
מכיוון שעברה חצי שעה והקו בשירות היה תפוס, וכבר לא הייתה לי סבלונות לשירות חסר היעילות , אז החלטתי לנתק מהקיר את התקע של מכונת הכביסה,
ואז,, כמו קסם זה קרה: מיד הנעילה השתחררה ובמשיכה קצרה המכסה בן -רגע נפתח .
מיד התקשרתי לבעל החנות בה רכשתי את המכונה, ואמרתי לו שנפתרה הבעייה ,
והא השיב כי ייעדכן את מנהל השירות שלהבא ידאג לשיפור השרות וידרוש לסייע ללקוח בטלפון בהדרכה קצרה ,כי לא כול הבעיות דורשות הגעת טכנאי,
הסבר פשוט והתייחסות ללקוח- זה מה שנדרש מהשירות,אשר היה לוקה בחסר.