מכונת קפה של סימנס - יש המלצות?

מכונת קפה של סימנס - יש המלצות?

סימנס פירסמו שיערכו אירוע מכירת מכונות קפה עם אפשרות לטרייד-אין על מכונה ישנה. ה-EQ6 נראית מעניינת אם כי קצב הפעולה שלה די איטי (קצת מציק כשמסיימים ארוחה משפחתית ומכינים 8-10 כוסות קפה לכולם).

המלצות? אזהרות? חלופות?
תודה
 
מכונת קפה סימנס

יש לי מכונת סימנס את ה-EQ3 שלא שונה מהותית מה-6
בשורה התחתונה - לא מרוצה.
אני יודעת שפה בפורום לא אוהבים ולא מעריכים את הנספרסו אבל הקפה בנסרפסו הרבה יותר טעים. יותר קפה ולא רק מים צבועים. ניסיתי 5 סוגי קפה כולל הקפה האיטלקי שמגיע עם המכונה. ממה שהבנתי מהפורום הטחינה חשובה לא פחות מממכונת הקפה ולכן נראה לי, שוב, לא בטוחה, שהבעיה היא בטחינת הקפה במכונה. הקפה גם בדרגה החזקה ביותר שלו (6+) יוצא מימי מידי לטעמי. קניתי אותה כדי לחסוך את עלויות הקפסולותת של נספרסו. אותו הקפה שטחנתי במטחנה הכי פשוטה ועשיתי כסתם קפה שחור (כי היתה בעיה במכונה) היה קפה נפלא ונהדר. אבל..... הוצאתי 2,600 על מכונה אז לא אשתמש בה????
בנוסף, כשמכינים קפה אחרי הפסקה. יש עוד נזילת מים לכוס שאני לא אוהבת. תמיד עומדת בהיכון עם הכוס קפה וכוס נוספת שעומדת קבוע לאיסוף כל נוזלי השטיפה כשמדליקים והשטיפה כשנכבית. ואז, שניה לפני שמגיע הקפה-אני מעבירה את הכוס המיועדת.
בפעם הבאה אקנה מכונה לא אוטומטית.
חבל שפיספסתי את הארוע המדובר. היה מעניין לבוא לשאול שאלות.
נציגת החברה שהיתה אצלינו היתה על הפנים. המון שאלות לא ענתה. לא הבינה בכלל מה רציתי מימנה. יש להם הסבר קבוע. היא לא מבינה דבר וחצי דבר מעבר. מכיון שהמכונה די חדשה יחסית, אין הרבה מידע על שימוש באינטרנט.
 
למעלה