מכושפות מככבות בעיתונות! [שוב!]

CharmedRulez

New member
מכושפות מככבות בעיתונות! [שוב!]

אז השבוע יומיים רצופים, פונקנו במכושפות שלנו בעיתונים. אתמול (טנקס הא.ני) היה לנו את הכבוד לראות את הולי ואליסה בעיתון "ישראל היום" בחידת "מי אני ומה שמי" שם נשאלנו מי הן השחקניות ובאיזה סדרה הן שחקו (איזה סדרת "מדע ופנטזיה" או משהו כזה), זו הייתה תמונה שלהן מהטקס פרסי הילדים של ניקולודאון מלפני כמה שנים (תלבושות סגולות... אולי אני אמצא את התמונה אצלי פה). והיום "פנאי פלוס" עשה כתבה על דמויות האהובות שהיה לנו עצוב להיפרד מהן וכמובן שפרו (שאנן :]) קיבלה כבוד עם מצבה גדולה משל עצמה בנפרד מכל המצבות האחרות, מלווה בכיתוב הבא (אין לי סורק): "מותה של ידידות נפלאה" - "שאנון (מתי הם יבינו שזה שאנן???) דוהרטי, מגדולות המסתכסכות, התחילה בגלות וסיימה בבית קברות". "כששאנון דוהרטי הסתכסכה על הסט של בוורלי הילס 90210 עם המפיק אהרון ספלינג, שהספיק בינתיים לעבור לעולם שכולו טוב (-הוא נפטר בקיץ האחרון), הוא העניק לברנדה כרטיס בכיוון אחד, ללונדון. סטרילי נכון? אבל בסיבוב השני, הפעם במכושפות, כשמערכת היחסים ביניהם שוב יצאה מאיזון, היה צורך במהלך דרסטי: פרו נאלצה להקריב את חייה למען אחותה, פיבי (אי דיוק, מישהו?), ולמות מות גיבורות (היא אכן גיבורה הפרו הזאת!) בידי שדים רעים. לא ממש נעים, בטח לאור הגילויים לפיהם אליסה מילאו, מי שמגלמת את פיבי, הציבה להפקה אולטימטום: או אני או שאנון, ובכך חרצה את דינה."
 

o r t a l i t

New member
אכן, אכן עצוב להפרד ../images/Emo10.gif

יפה שעוד מזכירים. [חבל שהפסיקו עם הש.ח.ים !!] תמונה לא משהו של הולי ואליסה :\ אבל חפיפ :]
 

CharmedRulez

New member
מכושפות מככבות בעיתונות III !

והשבוע (השני ברציפות כבר) פנאי פלוס לא שכחו לעדכן אותנו על מעשיה של אחת השחקניות הנהדרות (אז כבר אתם יודעים שזאת לא רוז) במכושפות. השבוע זאת הייתה אליסה מילאנו וכיכובה ב"ארל" (אמנם קצת באיחור כי כבר ידענו את זה, אבל זה תמיד נחמד). היא גונבת להולי את הטאנדר של הקאמבק בעיתונות הישראלית :] הכתבה דיי קצרה, עם תמונה של אליסה מהפרימיירה של "THE BREAK UP": " את מכושפות, אתה פייסי ליהוק קבלו 2 אייטמים מהניינטיז במחיר של 1: מי שהתגעגע למכושפת אליסיה מילאנו (ככה כתוב!), שקצת נעלמה לנו לעבר האופק, בטח ישמח לשמוע שהבת המיתולוגית של טוני דנצה (ככה כתוב!) קיבלה תפקיד ב"קוראים לי ארל". מילאנו תגלם את בילי, המאהבת החדשה של ארל, מי שחיי האהבה שלו דשדשו עד עכשיו, למרות שבמקור לוהקה לתפקיד החברה של פרנק, הבסט באדי של ארל מהכלא. בנוסף, היא עובדת על שני סרטי טלויזיה חדשים ונוהגת להתחמק באלגנטיות משאלות של עיתונאים על סדרת טלויזיה משלה. מרגש, תודו." שום מילה על הסרט החדש שלה שיציאתו נדחפה לפברואר- פתולוגיה, יחד עם מיילו ונטמיליה... וכדי שתבינו למה זאת הכותרת של הכתבה, זה בגלל שמדובר שם גם על השחקן ששיחק את פייסי בדוסון(ז) קריק... כותרת דיי מצחיק, תודו :]. זהו.
 

always be me mc

New member
אליסיה?!../images/Emo46.gif אליסיה?!?../images/Emo7.gif

אוף שילמדו כבר לכתוב את השם שלה :( מה אכפת לי מטוני דנזה אבל שילמדו כבר לכתוב את השם שלה נכון !! אניוואי אם להתעלם מהעיוות המגעיל אז מאוד נחמד שכותבים עליה. גם הייתי קונה תעיתון כדי לראות תכתבה אילולא התמונה עם הבגד המזויעעעעע שהיא לבשה בפרימיירה של The Break Up אשר בגללה אני אחסוך לי את הזעזוע. מה שכן זה מאוד מאוד נחמד לראות אותה שוב בעיתונים
ועוד בתור אליסה ולא בתור פיבי
תודה על הידיעה
ואגב לשחקן ששיחק את פייסי קוראים ג'ושוע ג'קסון
וזו בהחלט כותרת משעשעת
 
למעלה