מכירות, מוסר ומה שביניהם
מזה שנה אני עובד במוסך בתור יועץ שירות ומוסר כלי רכב חדשים.
מכיוון שאני חיי את עולם הרכב המון פעמים אני פשוט מרחם על הלקוח, מהסיבה הפשוטה
שאני יודע בכמה אפשר להשיג את החלק ומה העבודה הדרושה. ברור שהבנאדם משלם על ידע
ועל ביצוע עבודה שהוא עצמו לא יודע, וכו'. יש מקרים שאני רומז ללקוח שיש אפשרות להשיג חלקים בעלות נמוכה יותר במקום אחר (לדוג' פירוקיות),
אבל לא תמיד זה אפשרי. אבל המון פעמים אני מוצא את עצמי בין הפטיש לסדן,
מצד אחד הבעל בית מצפה להגדיל הכנסה באמצעות הגדלת העבודה (כמובן בצורה ישרה), אבל מצד שני
יש את ההזדהות עם הצד השני שזה הלקוח...
אז איך אתם מתמודדים עם הדילמה הזו?
מזה שנה אני עובד במוסך בתור יועץ שירות ומוסר כלי רכב חדשים.
מכיוון שאני חיי את עולם הרכב המון פעמים אני פשוט מרחם על הלקוח, מהסיבה הפשוטה
שאני יודע בכמה אפשר להשיג את החלק ומה העבודה הדרושה. ברור שהבנאדם משלם על ידע
ועל ביצוע עבודה שהוא עצמו לא יודע, וכו'. יש מקרים שאני רומז ללקוח שיש אפשרות להשיג חלקים בעלות נמוכה יותר במקום אחר (לדוג' פירוקיות),
אבל לא תמיד זה אפשרי. אבל המון פעמים אני מוצא את עצמי בין הפטיש לסדן,
מצד אחד הבעל בית מצפה להגדיל הכנסה באמצעות הגדלת העבודה (כמובן בצורה ישרה), אבל מצד שני
יש את ההזדהות עם הצד השני שזה הלקוח...
אז איך אתם מתמודדים עם הדילמה הזו?