מכירים את האמירה שאסור לדבר עם נציג של הוט אם לא ממש צריך
משום שרוב הסיכויים שמשהו ישתבש/יתחרבש אחרי השיחה? אז זה בדיוק מה שקרה לי היום.
סיפור המעשה: התלוננתי לפני כשבוע על תקלות חוזרות בתקופה האחרונה,שאחת מהן ארכה כ-10 שעות, למרות שאמרו לי שיקח 4 שעות גג ודרשתי לשוחח עם מנהל בחברה. אז היום חזר אלי מנהל מהתמיכה הטכנית ושוחחנו...
והנה אני מנסה להכנס כעת לממשק ההוטבוקס1 ולא מצליח. לאחר יאוש ניסיתי את היוזר והסיסמא הגנ'רים והצלחתי.
המסקנה המיידית שלי היא שביצעו לי מרחוק ריסט של הקופסה מבלי ליידע אותי.
אני רואה בזה מעשה חמור ביותר משום שכל מערכת האבטחה שלי נותרה פרופרוצה לכל רוח למשך שעות ארוכות.
אתייעץ עם עוה"ד ונראה מה ניתן לעשות בנידון..
* אני מנוי על טריפל עם 100/2
משום שרוב הסיכויים שמשהו ישתבש/יתחרבש אחרי השיחה? אז זה בדיוק מה שקרה לי היום.
סיפור המעשה: התלוננתי לפני כשבוע על תקלות חוזרות בתקופה האחרונה,שאחת מהן ארכה כ-10 שעות, למרות שאמרו לי שיקח 4 שעות גג ודרשתי לשוחח עם מנהל בחברה. אז היום חזר אלי מנהל מהתמיכה הטכנית ושוחחנו...
והנה אני מנסה להכנס כעת לממשק ההוטבוקס1 ולא מצליח. לאחר יאוש ניסיתי את היוזר והסיסמא הגנ'רים והצלחתי.
המסקנה המיידית שלי היא שביצעו לי מרחוק ריסט של הקופסה מבלי ליידע אותי.
אני רואה בזה מעשה חמור ביותר משום שכל מערכת האבטחה שלי נותרה פרופרוצה לכל רוח למשך שעות ארוכות.
אתייעץ עם עוה"ד ונראה מה ניתן לעשות בנידון..
* אני מנוי על טריפל עם 100/2