מכירים את האמירה שאסור לדבר עם נציג של הוט אם לא ממש צריך

wizard8

New member
מכירים את האמירה שאסור לדבר עם נציג של הוט אם לא ממש צריך

משום שרוב הסיכויים שמשהו ישתבש/יתחרבש אחרי השיחה? אז זה בדיוק מה שקרה לי היום.

סיפור המעשה: התלוננתי לפני כשבוע על תקלות חוזרות בתקופה האחרונה,שאחת מהן ארכה כ-10 שעות, למרות שאמרו לי שיקח 4 שעות גג ודרשתי לשוחח עם מנהל בחברה. אז היום חזר אלי מנהל מהתמיכה הטכנית ושוחחנו...

והנה אני מנסה להכנס כעת לממשק ההוטבוקס1 ולא מצליח. לאחר יאוש ניסיתי את היוזר והסיסמא הגנ'רים והצלחתי.
המסקנה המיידית שלי היא שביצעו לי מרחוק ריסט של הקופסה מבלי ליידע אותי.
אני רואה בזה מעשה חמור ביותר משום שכל מערכת האבטחה שלי נותרה פרופרוצה לכל רוח למשך שעות ארוכות.
אתייעץ עם עוה"ד ונראה מה ניתן לעשות בנידון..

* אני מנוי על טריפל עם 100/2
 

rafid1

Active member
מנהל
כי שידרגו גירסה?

איזו פונקציה אבטחה בוטלה שם בדיוק (חוץ מהסיסמא, שהם ממש לא צריכים בשביל להכנס אליך...)? גם במצב DEFAULT הNAT פועל, וזו בעצם האבטחה האמיתית. כל יתר הקיפוגים שלך - להפניית פורטים זה חירור *פירצות" באבטחה...
&nbsp
 

wizard8

New member
לא יודע אם שידרגו ומה עשו אבל השאירו

אותי עם ראוטר שכל חובב יכול להכנס אליו
 

rafid1

Active member
מנהל
בקיצור, הסיסמא.... אשרי המאמין ב"אבטחה" הזאת.

חבל שאתה לא עובד בהוט...
&nbsp
 

wizard8

New member
אם אני הייתי מנכל הוט היא היתה בובה

של חברה

את הלקח למדתי והראוטר יהפוך למודם כבר מחר..
כנראה אצלך בהוטבוקס 2 מפתח ההצפנה האלחוטי לא גלוי ולכן כתבת מה שכתבת
 
למעלה