מכירים את התכנית "היו ימים באירלנד"?

NatashaInChains

New member
מכירים את התכנית "היו ימים באירלנד"?

המוסיקה שהם מנגנים..של אילו להקות הם? ניסיתי להוריד LORD OF THE DANCE והיה רק שיר אחד שהיה זכור לי אבל השאר מאוד קיטשי אז אני לא חושבת שזה זה. אני אוהבת את כל מה שמנגנים שם אבל אני לא יודעת של מי זה כדי להוריד
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gif../images/Emo12.gif../images/Emo35.gif

באיזה ערוץ זה משודר?
 

NatashaInChains

New member
זה היה משודר

בערוץ 22 או 10 בשעה די מאוחר בלילה. אולי לפעמים עדיין יש את זה. זה תוכנית שמוקדשת כולה למוסיקה אירית בארץ בכל אופן, אם אתם לא מכירים את התוכנית א ולי תוכלו להמליץ לי על להקות שמנגנות מוסיקה אירית?
 

thesheep

New member
אה?

בפעם הבאה בבקשה אל תזכירי את העובדה שאת מורידה שירים מהאינטרנט, זה לא חוקי בפורומים. אני אבדוק על התוכנית הזו, אבל אני מעריך שאת מדברת על שידורים חוזרים של פסטיבל 4 ימים באירלנד ששמם שופץ לשם רייטינג מינימלי. דיסקים של להקות ישראליות: קטיפה שחורה, כחול, אייריש קרים (לשעבר), ירוק עד, פיונולה. אלה העיקריות. להקות מומלצות מאירלנד: Dervish, Lunasa, Danu, Bothy Band, De Dannan את מוזמנת לפנות לאדם חביב מאד בשם "פאול גרהם" (אפשר להריץ חיפוש בגוגל, יש לו אתר) שישמח להמליץ לך על דיסקים.
 

NatashaInChains

New member
תודה

ואני לא אזכיר למרות שזה קצת צבוע כי כולם מורידים..בטח גם אתה.:)
 

thesheep

New member
את מוזמנת לבדוק אותי

יש לי כמות מאסיבית של דיסקים איריים שכולם בלי יוצא מן הכלל נקנו בכסף, וכמובן הרבה לא איריים. האמנים האיריים, שלא כמו בארה"ב, לא תמיד ידועים בכל העולם ולא מרוויחים הון תועפות כך שגם אם הייתי רוצה להוריד משהו, זה לא היה אירי. אני גם ממש מקווה שלא תשבי ותחפשי את הדיסקים שהמלצתי עליהם, במיוחד לא של הלהקות הישראליות שעם חלקן אני מנגן, אחרת זה -באמת- יהיה צבוע.
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifד"א,

אין בכלל גם מה להשוות באיכות! אם כבר מוזיקה אירית, אז שיהיה כבר באיכות טובה. האיכות שמורידים היא על הפנים בגלל שזה מכווץ.... ולא יעזור בית דין! חוץ מזה, בגלל שרוב הלהקות לא כ"כ מוכרות בעולם הדיסקים אינם יקרים, הממצוע זה בערך 60-70 ש"ח... למשל, כשהשתחררתי, קנו לי החברה בבסיס מתנת גיוס דיסק מוזיקה אירית, הבעיה היתה שיש לי את הדיסק הזה, אז חזרתי לחנות, הוספתי עוד 30 שקל אם אני זוכרת נכון ולקחתי במקום 2 דיסקים של מוזיקה אירית. כמה חביב
 

thesheep

New member
חולק

אם כבר הלכנו לאוף טופיק רגע, אני חייב להגן על האמ-פי שלוש. הפורמט הזה עבר המון שינויים מאז המצאתו ב94 (כן, הוא מאד ותיק), ככל שהאמ פי שלוש התקדם עם הזמן, הומצאו יותר ויותר שיטות שמאפשרות לו להוריד תדרים בלי שיהיה ניתן להבחין בפעולה שנעשתה. כך, כשאני לוקח דיסק של Solas למשל, ורוצה להעביר למכשיר הMp3, אני מצליח להגיע למצב בו אני לא יכול להבדיל בין איכות הדיסק לבין איכות האמ פי שלוש, אלא אם כן הוא מושמע ברמקולים ממש איכותיים ובווליום מסויים. רוב הישראלים לא מצליחים לשים לב להבדלים באיכויות או שפשוט לא ממש מפריע להם ולכן ההורדות בארץ הן דבר כל כך פופולארי. אני -תומך- בפירטיות, אם לא היו מורידים Mp3 אני מבטיח לך שמכשירי הIpod ותעשיית הMp3 לא הייתה קיימת. Sony, Apple ושאר חברות קפצו על המציאה, הבינו את הפוטנציאל העצום בפורמט הזה ומגלגלות מליונים בזכותו. אותו דבר עם הdivx וכל פורמט אחר שמורידים כיום בצורה לא חוקית. לטעמי זה יוצר תחרות בריאה. הדבר היחיד שאמרתי שפשוט -לא תזכיר את עניין ההורדות כי זה אסור על פי חוקי הפורום- זה הכל! זה שהיא באה ואומרת שזה צביעות ובטח גם אני מוריד, זה פשוט מעצבן.
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifצודק בהחלט, לא שפטתי, הצטרפתי לדיון.

וקצת הרחבתי אותו.. כן כן.... מודה באשמה
אבל בוא נודה בזה, כשאתה מוריד אתה לא יודע על איזו איכות תיפול, כשאתה קונה את הדיסק ומעביר אותו בעצמך למחשב זה כבר משהו אחר. זה גם אני עושה. אני לא מסתובבת עם דיסקמן
(ואוו.. פתאום המילה הזאת הפכה להיות ישנה כמו ווקמן
)
 

thesheep

New member
נכון??

ת'אמת הסתובבתי עם דיסקמן עד לפני שנה. בסוף זנחתי אותו לטובת מכשיר אמ-פי 3 מצ'וקמק. נו טוב, קידמה.. מה לעשות.
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifמפה ומפה...

יש לי בעיקר אוספים ודיסקים שעושו בהם קאברים... בין היתר גם: dubliners, loreena mckennitt, danu, clannad, כחול, קטיפה שחורה, ירוק עד... יש לי אוסף אחד שאני דיי מחבבת יותר מהשאר, אירלנד והעולם הקלטי שמו בישראל, לא רע בכלל... לא יותר מידי מתפלסף, חביב שכזה לנסיעות. יש לי גם דיסק של זמרת gloria hunniford שהיא דיי נחמדה.... לא הכי הכי, אבל נחמד.
 
למעלה