כולם היום מלמדים את זה, אבל תשאל בעלי עסק
מי ראה מזה הכנסות? מכל בעלי המקצוע ששמעתי בין משווקים ובין עסקים שיש להם, הקטעים של פייסבוק וכאלה בדרך כלל לא מביאים עסקים, בעיקר בהשוואה לשאר שיטות השיווק. כן, זה בניית מותג. כן, יש חברות שעושות דברים חריגים. אבל כולם מדברים על חשיפה למותג וכו'. זה סוג של דברים מיושנים שרק חברות פרסום מדברות אליו, כי הם לא יודעים למדוד או להוכיח אפקטיביות פרופר. בעוד ששיווק אינטרנט אמיתי מודד תוצאות של קניות ולידים. "שיווק רשת חברתית" מודד חשיפה - כי הם לא מייצרים! (רק דעה שלי, ואני בטוח שצריך להפריד פה הרבה דברים וזה יכול להפוך לדיון בגודל ספר קטן, ויש שיווק חברתי שאני חושב שהוא מאוד יעיל, אבל לא כל הקשקושידה הפרסומית של "רשת חברתית" שהם בדר"כ מתכוונים רק פייסבוק (או גם טוויטר שמבחינת תוצאות אף גרוע יותר), כשיש יותר מדי HYPE זה מראה בעיה, כשאתה שומע על זה מהחלבן/נהג המונית/הספר, הגיעה הזמן להתחפף משם)