מכל מלמדיי השכלתי!!!

מכל מלמדיי השכלתי!!!

יש לי שלוש שאלות ואשמח לתגובות ועצות מועילות: 1. הבן הבכור שלי כעת בשנתו האחרונה ביסודי, בשנותיו הראשונות ביסודי הוא היה מה שנקרא בפי המורים "ילד בעייתי" כלומר הוא הגיב דיי באלימות לדברים שהרגיזו אותו, בשנה וחצי האחרונות הוא השתנה מקצה לקצה, והפך להיות ילד שקט ולא מפריע בשיעורים וכנ"ל בבית. פשוט מקסים. אך לצערי המגמה של מלווה עבורו בטיולים עדיין נמשכת. לאחרונה קיבלנו מכתב מהמורה אשר מבקשת מלווה לילד בטיול השנתי. הילד התרעם ונפגע ואמר: אבל למה? אני ילד רע? נאלצנו לשקר ולאמר שכול ההורים קיבלו מכתב כזה!!! 2. באחד השיעורים השנה הילד ביקש לגשת לשרותים להתפנות, ותגובתה של המורה היתה כזו:"קודם תביא לי אישור מרופא שאתה סובל מבעיה בשלפוחית השתן ורק אח"כ תוכל לגשת לשירותים"!!! 3. בשנה שעברה בני עבר איבחון פסיכולוגי ובו נקבע חד משמעית כי הוא זקוק לשיעורי תגבור בבית הספר. המנהלת טוענת שבכיתה ו' לא מקבלים שיעורי תיגבור, למרות שבני טוען כי חלק מחבריו לכיתה כן הולכים לשיעורים כאלה. מה הקטע??? א כ ז ב ה ק ש ה מ מ ע ר כ ת ה ח י נ ו ך!!! הלא כן???
 

זהבה נ

New member
קליאו ברוכה הבאה לפורום

את מעלה שאלות חשובות ואני מבטיחה שעד הערב יכנסו גם בני הסית הנוספים ויסייעו בתשובותיהם. בינתיים אם הייתי במקומך, אני הייתי חושבת לבקש פגישה עם הצוות החינוכי המורחב של בית הספר מחנכת, יועצת, מנהלת ופסיכולוגית בית הספר ומעלה חלק מהשאלות לאותה פגישה, כל זה מתוך מטרה לחשוב ביחד כיצד לסייע לילד שלך בבית הספר ולנסות לגייס את הצוות לסייע לו. חשוב לבדוק את הסיבות מדוע הצוות מבקש השגחה בטיולים? חשוב לבדוק מדוע בנך איינו זכאי לשעות שילוב? חשוב לבדוק מדוע המורה אינה קשובה לצרכים הטבעיים של הילךד? ולי אין תשובות יותר בדוקות מאשר לצוות בית הספר שמכיר אותו כתלמיד ומכיר את תפקודו. לכן אני ממליצה לך לנסות וליזום פגישה חשובה בה תגיעו ההורים לשוחח ולקבל תשובות. להשתמע.
 
קליאו היחידה האחת.

אני הייתי מתלוננת על המורה הזו בכל הדרגים האפשריים! היחס לילדך הוא יחס מ ג ע י ל הנובע מתוויות. איפה "אני שווה ואת שווה"? איפה "הזכות לכבוד והחובה לכבד"? אכזבה קשה-אמרת?! הגדרה מעודנת לטעמי... בהצלחה
 
למעלה