מכשירי תנועה - זהירות !!!

ydamari

New member
מכשירי תנועה - זהירות !!!

לפני כחודש וחצי נכבה לי הרכב באמצע נסיעה בכביש מהיר (קרייזלר נאון שנת 1996 יד ראשונה 80,000 ק"מ). הרכב נעצר בפתאומיות באמצע נסיעה מהירה כאשר ההגה ננעל וכל המערכת האלקטרונית נסגרה - המיקום והצורה שבה הרכב נכבה העמיד אותי ואת משפחתי בסכנת חיים ממשית ! פניתי למוסך מורשה של קרייזלר - מוסך "אוטוקליניק" והשארתי את הרכב לטיפול. לאחר שלושה ימים ! התקשרו אליי ואמרו לי שהרכב מוכן , כאשר הגעתי לקחת את הרכב - קיבלתי הלם ממחיר התיקון - 7000 ש"ח ! ועוד אמרו לי שיש לתקן את המזגן של הרכב שהפסיק לעבוד בעלות נוספת של כ 4000 ש"ח. מכיוון שמצבי הכלכלי בכי רע - סרבתי לתקן את המזגן ולאחר וויכוח על המחיר המופרז שרצו לגבות ממני- ובעקבות כך שבתלוננתי שהיו צריכים להודיע לי על המחיר של התיקון לפני שתיקנו - מכיוון שאם הייתי יודע שעלי לשלם כמה אלפי ש"ח , סביר להניח שלא הייתי מתקן את הבעייה במוסך הזה . בסופו של דבר עשו לי הנחה ושילמתי 6000 ש"ח. כעבור שעה לאחר שיצאתי מהמוסך ניכבה לי הרכב בדיוק באותה הצורה והאופן שנכבה לי הרכב לפני שהכנסתי אותו למוסך ! התלוננתי על כך בחברת מכשירי תנועה - ולאחר שיוחת ומכתבים הכנסתי שוב את הרכב למוסך - כמובן שבעל המוסך כעס נורא כל כך שהתלוננתי בחברת מכשירי תנועה - ובמוסך התייחסו אלי בצורה מזלזלת ומשפילה ! למחרת נקראתי בשנית לקחת את הרכב מהמוסך - וקיבלתי את הרכב עם עוד 80 ק"מ ! נוספים וללא דלק במיכל ! עוד באותו היום נתקעתי שוב עם הרכב בדיוק באותו האופן מהפעם הראשונה... לא אלאה אותכם במכתבי התלונה ששלחתי שעד היום לא זכיתי לתגובה עליהם - והכנסתי שוב את הרכב - בפעם השלישית למוסך "אוטוקליניק" . לאחר יומיים שוב נתקעתי עם הרכב ..... לאחר פניות למנכ"ל מכשירי תנועה - מר נטע צבי - שלחו לי בפקס מיכתב (ממנהל אגף השירות מר שלמה נצר) ובו אני מצטט חלק מהמכתב : "אם היחסים שנוצרו בינך לבין מוסך אוטוקליניק מונעים ממך להכניס את הרכב שוב למוסך זה , הנך מוזמן לבחור כל מוסך אחר ממוסכי הרשת המורשים על ידינו ולהכניס לשם את הרכב לצורך בדיקה"... הכנסתי את הרכב בפעם ברביעית ! למוסך המרכזי ברחוב יגאל אלון בת"א - וכבר לאחר כחצי שעה ! התקשרו אליי ואמרו לי שצריכים להחילף חיישן של גל ארכובה בעלות של כ 1000 ש"ח ללא מע"מ וללא עבודה ! כששאלתי האם זה יפתור את הבעייה - הם אמרו לי שהם לא יודעים ושזה לא בטוח שזו הבעייה - אבל בכדי שהם אדעו עליי לשלם את החלק ואז לבדוק ע"י נסיעה ברכב האם הבעייה נפתרה. מכיוון שמצבי הכלכלי בכי רע - ומכיוון שתחושתי היתה שהם לא מסוגלים לפתור את הבעייה - וגם שאלתי את מנהל אגף השירות - "מדוע הייתי צריך לשלם מכיסי את 6000 ש"ח למוסל אוטו קליניק כאשר בפועל זה לא פתר את הבעייה. מר שלמה נצר ענה לי בציניות ואמר לי שאם אני לא מוציא את הרכב עוד היום מהמוסך הם יחייבו אותי ב50 ש"ח לכל יום חנייה ! כמובן שהם לא החליפו לי את החלק - וגם נאלצתי לשלם 183 ש"ח עבור בדיקת הרכב ! מר שלמה נצר לא היה מוכן לוותר על ה183 ש"ח - למרות שהוא הזמין אותי לבקר במוסך - ולמרות שאני לא אשם שלאחר 3 פעמים שכבר שילמתי עבור ביקורים במוסך - הם לא פתרו את הבעייה ברכב. אני כבר חודשיים ללא רכב - ואני נוסע במוניות - ניגרמה לי עגמת נפש אדירה - שלא לדבר על סכנת החיים שליוותה אותי בכל פעם שנסעתי על הרכב ! אני יודע על תוכנית כלבוטק ששם תוארה בדיוק הבעייה של הרכב - ובו יש פגם בייצור של הרכב - אך למרות שהחברה התחייבה לטפל בבעיה היא עונה לי בזלזול - ואמרו לי שהם לא חייבים לי כלום - ואשם כלבוטק הבטיחו תיקון - אז שהם ישלמו ! אני מיואש ואין לי רכב - מה לעשות ?
 

FooFighr

New member
אז תשלח לכלבוטק מכתב אל משהחברה

עשתה אני בטוח שהם ישמחו לפרסם שהחברה לא עומדת בהסכם וקשה לי להאמין שחברה כזאת גדולה תסכים לזה שיפרסמו דברים כאלה עליה אז הם יפצו אותך
 

alonikita

New member
וואאאהה!!! אני בשוק!!! איזה חארות!!

עובדים עליך שוב ושוב ושוב, גוזלים את כספך, משפילים אותך, משאירים אותך ללא רכב כשיר... לדעתי עליך לעשות את הדברים הבאים: 1. לפנות באמת לחברה היצרנית בחו"ל ולהתלונן על התקלה וגם על נותני השירות שלה בארץ ולציין בפניהם את ההוצאות ששלמת עד היום - לחינם, כי לא פתרו לך את הבעיה... 2. לגשת לתביעה משפטית, יחד עם עו"ד נבון ומוצלח ולתבוע את בעל המוסך על החזר כל אותם אלפי השקלים שגנב ממך ללא תמורה + דרוש עוד כמה אלפי שקלים על עוגמת נפש ועל כך שלא היה לך רכב ושנאלצת לחזור שוב ושוב על חשבון ימי עבודה שלך (=טירטורים וכד´) למוסך הלא אמין שלו!! אל תטעה - לא לבית משפט לתביעות קטנות!!! לך לבית משפט השלום!! לערכאה רצינית!! אין לי ספק שתזוכה, ויותר מזה, יש לי תחושה חיובית ביותר שבעל המוסך ירצה לסגור איתך את התביעה בהצעת פשרה הגונה - שם כבר תסחוט אותו במו"מ נבון!!! אל תוותר!!!!!! לא יתכן שחארות כאלה (סליחה על הביטוי אבל אין לי תיאור הולם יותר...) ימשיכו לשרוד ולהרוויח על חשבון גבם של תמימים כמוך (וכמוני ואחרים...!)!!!!!
 

odedg

New member
אין ספק שהעניין נראה מאד רע, אבל

כדאי שתבהיר האם כשהכנסת את הרכב חתמת על הזמנת עבודה המגבילה את סכום התיקון ללא אישורך ומעל לזה- רק באישור שלך? אני מציע גם שתבקש מכל המוסכים את טפסי העבודה שפתחו לך ורשמו את התלונה שלך עם פירוט מה עשו ומה תיקנו. זו זכותך לקבל. זה יתן לך אולי מושג ורעיון מה עושים הלאה
 

ydamari

New member
יש עוד אלפים כמוני !!!

החברה החליטה לגזור קופון בעקבות כך שהם מכרו רכב פגום ... העובדה שהם מרויחים הרבה כסף מהעניין - מעוד אלפי לקוחות מעלה חשד בנושא הפגם - הרי בסך הכל הוא מכניס להם הרבה כסף. רכשתי את הרכב ב 100,000 ש"ח היום מחיר השוק של הרכב עומד בערך על 32,000 - וזה גם לרכב תקין. מחודש פברואר ההוצאות שלי על הרכב היו : טסט - 1250 ש"ח ביטוח - 3600 ש"ח ביטוח חובה - 2000 ש"ח מוסכים - 7000 ש"ח בדיקה - 183 ש"ח ועוד אני צריך לתקן את המזגן בעוד 4000 ש"ח והרכב עדיין לא נוסע ומהווה סכנת חיים. שימו לב 14,033 בחודש אחד ועוד היד נטויה .... ז"א הגעתי כבר למחצית משווי הרכב !!! שלא לדבר על ימי העבודה הרבים שהפסדתי - ועל המוניות שהזמנתי שהייתי בלי רכב !!! פשוט מצב בלתי אפשרי... מדהים שהם לא היו מוכנים לשחרר אותי מהמוסך המרכזי - אם לא אשלם א ה183 ש"ח עבור הבדיקה - שהם זימנו אותי לבצע אותה !!!
 

alonikita

New member
יפה מאוד!!! את כל זה תכפיל

ודרוש בבית משפט בתביעה נגדם!!! קדימה לעבודה!!!! חבל על הזמן שמתבזבז ועל הכסף שלך!!! העצבים שלך מתבזבזים סתם! קח את כל האנרגיה הזאת שלך וצור איתה את התביעה השווה ביותר (שמגיעה לך בצדק!!) מהגנבים האלה!!!! אני איתך!!
 

מקדונלד

New member
../images/Emo10.gif אם תתבע - רק תפסיד עוד כסף...

במדינה כמו שלנו רק תבזבז עוד זמן וכסף בתביעה ובגלל זה החברה מתעללת בך. היא יודעת שהסיכוי שתתבע הוא אפסי - ולכן היא מרשה לעצמה...
 

odedg

New member
מוסכים

היי העניין נראה לי משהו מוזר. חלק מההוצאות שלך הן הוצאות קבועות לכל בעל רכב: "טסט שנתי", ביטוח חובה, ביטוח מקיף. בכל אופן כדאי אולי שתנסה קודם לפנות לאחד מכמה גורמים: משרד התחבורה/פניות הציבור , אירגוני צרכנים, עיתונאי רכב במעריב או ידיעות. תמיד כדאי לפנות בכתב ובצירוף תלום של מסמכי הרכב, חוות דעת וכו. זכור, זכותך לקבל פירוט בכתב על כל ביקור במוסך ורישומיו לגבי רכבך, גם אם הוא באחריות, ובוודאי אם בתשלום.
 
למעלה