"מכשירי תנועה " קרייזלר נאון...

רותי ת

New member
"מכשירי תנועה " קרייזלר נאון...

יש לי קרייזלר נאון שנת ייצור 96. ב 4 חודשים האחרונים הוצאתי כ 12,000 ש"ח על ביקורים במוסכי קרייזלר... לאחר הטיפולים הרכב הכל לזלול דלק ללר הכרה (על כל 2 ק"מ ליטר דלק !) , כך שלא ניתן לנהוג ברכב יותר מ 85 ק"מ ברציפות ללא תידלוק. שלא לדבר על כך שהרכב רועד ומרעיש מאד בנסיעה - וכל זאת רק בעקבות הטיפולים (קודם זה לא היה) לרכב יש כ 80,000 ק"מ בסך הכל - ושמרנו עליו מאד ! הצבע שלו מתקלף עם הציפורניים.... פניתי עד למנכ"ל מכשירי תנועה - והוא אפילו לא הואיל להחזיר לי תשובה , אפילו כלבוטק לא עזר בזמנו.... המחירון של הרכב כ 50,000 רכשתי אותו ב 110,000 (יד ראשונה) ואני מוכן למכור אותו ב 25,000 ש"ח (וחצי מזה כבר הוצאתי ב 4 חודשים..) וגם את זה אנשים לא רוצים לשלם. פרסמתי בעיתונים וההצעה הגבוהה ביותר שקיבלתי היא 18,000 ש"ח! שימו לב מדובר ברכב מנהלים שהיה אמור להיות רכב יוקרה - ... מה עושים אני מיואש ?
 

dundybar

New member
אז ככה

לפני שפונים למשרד התעשיה והמסחר, אפשר לפנות קודם לאתר של קרייזלר: http://www.daimlerchrysler.com ולכתוב להם את הסיפור שלך ולבקש עזרה. אפשר במקביל לכתוב למשרד התמ"ס ולמועצה הישראלית לצרכנות. קווי לטוב.
 

noam221

New member
לפי דעתי...

שלח מכתב למנהל היצור בארץ היצור של המכונית ... זה פועל...! רשום לוש השירות שקיבלתה ע"י הנציג שלו בארץ היה מזביע, ואתה בטוח שזה יפגע לו במכירות, ואתה במקומו היתה שוקל העביד את זוכיות המכירות לחברה אחארת- כמובן רק אםא תה חשוב שהישרות שהם נתנו לך איננו טוב
 

odedg

New member
שלום רותי ת! , אז ככה,

לא ברור מה קורה לרכב שלכם כי לפי המתואר, רק לאחר טיפולים יקרים התחילו הבעיות?!? למה הוא הוכנס למוסך? מה היו הבעיות ומה תוקן? הרכב עדיין באחריות? הרכב נקנה על ידכם ישירות מהיבואן (ועבר אצלו את כל הטיפולים כנדרש?) או שאתם יד שניה? היותאונות? מי נהג? יש הרבה שאלות. דרך אגב, אתם בטוחים שזה רכב מנהלים או רכב יוקרה? לגבי מקומות למי לפנות, אז אני מאמין שכדאי קודם כל לפנות למנכ"ל החברה של היבואן. אם לא יעזור, אפשר לפנות למשרד התחבורה, איגוד יבואני הרכב או ארגוני צרכנים. לא נראה לי שיש קשר למשרד התעשיה והמסחר. בהצלחה! ועדכנו אותנו מה הסתיים העניין.
 

shalvale

New member
אין מה לעשות...

ישנם רכבים שלא מצליחים בארץ/בעולם מכל מיני סיבות. האוטו שלך אולי גם מקולקל בנוסף לכך, אך בעיקרון זהו רכב לא סחיר, גם אם אין לו תקלות מיוחדות. החברה לא אשמה בזה, היא לא יכולה לצפות את דרישות השוק. צריך לבלוע את הצפרדע ולקוות שבעתיד תדעי "ליפול" על רכב מבוקש.
 

moshep1

New member
לא לקנות קרייזלר

הסיפור של הסחירות של הניאון הוא סיפור ידוע ועצוב. אף פעם לא הייתה קרייזלר "משהו" בשוק המכוניות בארץ, וככל הנראה גם לא תהיה (בדומה ל"ווקסהול" עליה השלום...) מאז שלי איקוקה נטש - פשוט - להתרחק מכל מה שהוא קרייזלר!
 
למעלה