תלוי מה קרה למכשיר
אני מבין שלטענת היבואן המכשיר ניזוק בגלל חשיפה למים, כלומר שימוש לא הולם. אם זה כך אין לך מה לעשות, אבל אם לא אתה יכול להתווכח איתם ולדרוש תיקון או החלפה, תוך ערוב המועצה לצרכנות. אם כלום לא יועיל, ואם אתה יכול לקבל מטכנאי נייטרלי חוו"ד לפיה אותה קורוזיה לא נובעת משימוש לא תקין (אני לא מכיר את הבת שלך, אבל אם הטלפון נפל לה לאסלה או שהגיעה איזו שיחה נורא חשובה בדיוק כשהיא התקלחה, לא בטוח שהיא מספרת לך את כל האמת), תמיד אפשר להגיש תביעה קטנה.
 
לעניין האחריות אין שום חשיבות לכך שמדובר ביבוא מקביל - חלות עליו כל החובות בקשר לאחריות.