מכשיר חדש בקופסא פתוחה. למה?

רדבול78

New member
מכשיר חדש בקופסא פתוחה. למה?

תגידו... מה הקטע הזה של החנויות לסולולר בארץ, שכל המכשירים הסלולרים מגיעים עם אריזה פתוחה. אני כבר זמן רב מחפש סמסונג גלקסי 3 וכל מה שאני מוצא בזאפ זה יבואנים עם מכשירים באריזה פתוחה. למי שלא יודע, על האריזה של סמסונג ישנה מדבקה מקורית המורה לא לרכוש את המכשיר אם מדבקת האריזה קרועה. סמסונג אומרים זאת מפורשות- לא לרכוש מכשיר אם אריזתו פתוחה. אולי סמסונג יודעים משהו חשוב? אולי הם יודעים שאלפי מכשירים בארץ ובמקומות שונים בעולם נמכרים בעצם כחדשים אבל הם מחודשים או משומשים? משהו כאן מוזר.
בחיפוש אחר תשובה באינטרנט מצאתי הסברים לא מספקים. חלק מהיבואנים מסבירים שבמכס פותחים את האריזות כדי לוודא שאכן מדובר במכשיר הסלולרי שכתוב באריזה, כדי למנוע מכניסת סחורה לא חוקית לארץ. אבל אני בספק אם יש למכס מספיק כח אדם כדי לפתוח אלפי קרטונים של טלפונים סלולרים שמגיעים לארץ מדי חודש.
בחנויות הגדולות בארץ, אפשר למצוא מכשירים סגורים אבל במחירים הרבה יותר גבוהים מהחנויות הקטנות. מאוד מפתה לרכוש מכשיר במחיר של 1000 ש"ח פחות מהיבואן הרשמי אבל מצד שני לך תדע מה מוכרים לך בחנויות הקטנות? אני לא רוצה לקחת סיכון שיום אחד לאחר מספר חודשים המכשיר ישבוק חיים ולא אוכל לממש את האחריות שהובטחה לי ע"י חנות שנסגרה ובעל החנות החליט למכור היום נעליים במקום אלקטרוניקה. אחרי הכל מדובר מכשיר יקר שלא רוכשים כל יום.
בכלל, כל החנויות הקטנות האלה, תסלחו לי נראות קצת עבריניות. לא יודע... כל מיני טיפוסים מפוקפקים שנראים כאילו הם רק רוצים לעשות רווח מהיר ולא ממש מעניין אותם מי אתה, מה אתה רוצה ולמה לעזאזל אתה במבלבל לי במוח. תביא כסף וסתום ת'פה. זה פחות או יותר מה שאני מרגיש.
חלק מנציגי המכירה טוענים שהם בכלל פותחים את המכשירים כשהם מגיעים לארץ כדי לצרוב עברית. אמממ... אז למה הם לא עושים את זה אחרי שהלקוח רכש את המכשיר, במעמד הרכישה למשל?
חזרתי לא מזמן מארה"ב ואני יכול להבטיח לכם שאין דבר כזה שחנות תמכור מוצר פתוח ותטען שהמוצר חדש.

בקיצור... מידע חדש ואמין דרוש. אם מישהו יודע מה הולך כאן בכל תחום הסלולר בישראל מוזמן להצטרף לדיון.
 

BravoMan

Active member
בישראל יש בעיה רצינית עם יבוא טלפונים.

עד לא מזמן, היה צריך "אישורי סוג" שעבר דרך חברות הסלולר, תהליך יקר וערוך.

היום המצב יותר טוב, אבל עדיין מה שהחנויות הקטנות מוכרות זה מכשירים ביבוא מקבילי, ולא מהיבואן הרשמי.

היות ואחריות בין לאומית לסמסונג אין, אם אתה לא מוכן להסתמך על אחריות של אותה חנות, על תקנה ממנה.

גם אם היית אחריות בין לאומית, עצם התקנת העברית במכשיר שלא ע"י יבואן רשמי או היצרן עצמו מסירה אחריות זו, כי מדובר למעשה בפריצת מכשיר וצריבת ROM.

תהליכי היבוא והתקנת העברית הן חלק מהסיבה שבחנויות קטנות ופרטיות המחירים יותר זולים.

למה הם פותחים מתי שפותחים? כי התקנת העברית לוקחת זמן. היית רוצה להתעכב חצי שעה או יותר עד שמסדרים לך את המכשיר?

ולגבי היחס - אני מכיר חנות אחת, שסיפרו לי על יחס גרוע ללקוחות פוטנציאליים בה, אבל לא נתקלתי בו בעצמי אז מסרתי לשם מכשיר לתיקון מטעמי נוחות.
נכוותי קשות.

אבל, זה לא אומר שכל החנויות הן כאלה. אני מכיר מישהו שרכש מחנות אחרת ומרוצה מהשרות, שכולל שדרוג מערכת ההפעלה במכשיר.

בכל מקרה, אל תשווה אף פעם את הארץ לחו"ל בכל מה שקשור ביבוא מוצרי אלקטרוניקה. יש למדינה שלנו עוד הרבה מה ללמוד...
 
למעלה