מכשיר חדש הגיע פתוח ועם שריטות
היי,
בקיצור ולעניין : הזמנתי מכשיר כושר ביתי ממקום מוכר.
המובילים הגיע אליי והעלו את המכשיר כשהוא מורכב לחלוטין ללא אריזה. הראו לי את האריזה במשאית גם זה אחרי שהתעקשתי.
המכשיר מגיע מהיצרן כשהוא מפורק ויש תהליך הרכבה שלוקח איזה שעה - זה לא נעשה לידי ואין לי מושג מתי או איך הוא הורכב (מה אם הם הפילו את המנגנונים 20 פעם במהלך ההרכבה?). הם טוענים שהם הרכיבו במשאית כדי לא להיות אצלי בבית בגלל הקורונה. לא שאלו אותי בכלל אם אני מסכים שירכיבו במשאית (לדעתי זה שקר אבל ניחא) או קראו לי לראות. לא הייתי מסכים לזה.
במכשיר התגלו שריטות באיזה 3-4 מקומות שונים, אני מניח שהם הביאו לי חלקים ממכשיר משומש או ממש ממש התרשלו בהרכבה. קשה לשרוט ככה רק מלהעלות במדרגות.
המכשיר מתנדנד וחורק.
הסכמתי לקבל אותו ומיד דרשתי להחזיר ולבטל את העסקה. הם כרגע טוענים שיחליפו לי את הפלסטיקים השרוטים ישלחו טכנאי לתקן את החריקות.
______
בגדול בגלל שלא ראיתי אותם פותחים את האריזה ומרכיבים בצירוף הפגמים הללו אין לי ביטחון שמדובר באמת במוצר חדש ואני מעוניין לבטל את העיסקה ולקבל את הכסף בחזרה, בטענה שהפרו את חוק המכר ולא סיפקו לי מוצר חדש.
אין לי כח למו"מ ואם לא יסכימו להחזיר את הכסף או לספק מוצר חדש באריזה סגורה שיפתח ויורכב מולי, אני רוצה לתבוע כמה שיותר מהר. מניסיוני זה הפתרון האמיתי שעובד.
השאלה אם אני לא מסתכן פה בכך שלא נתתי להם הזדמנות הוגנת לתקן את המחדלים? כאמור החלפת הפלסטיקה לא תפתור את העניין מבחינתי..
היי,
בקיצור ולעניין : הזמנתי מכשיר כושר ביתי ממקום מוכר.
המובילים הגיע אליי והעלו את המכשיר כשהוא מורכב לחלוטין ללא אריזה. הראו לי את האריזה במשאית גם זה אחרי שהתעקשתי.
המכשיר מגיע מהיצרן כשהוא מפורק ויש תהליך הרכבה שלוקח איזה שעה - זה לא נעשה לידי ואין לי מושג מתי או איך הוא הורכב (מה אם הם הפילו את המנגנונים 20 פעם במהלך ההרכבה?). הם טוענים שהם הרכיבו במשאית כדי לא להיות אצלי בבית בגלל הקורונה. לא שאלו אותי בכלל אם אני מסכים שירכיבו במשאית (לדעתי זה שקר אבל ניחא) או קראו לי לראות. לא הייתי מסכים לזה.
במכשיר התגלו שריטות באיזה 3-4 מקומות שונים, אני מניח שהם הביאו לי חלקים ממכשיר משומש או ממש ממש התרשלו בהרכבה. קשה לשרוט ככה רק מלהעלות במדרגות.
המכשיר מתנדנד וחורק.
הסכמתי לקבל אותו ומיד דרשתי להחזיר ולבטל את העסקה. הם כרגע טוענים שיחליפו לי את הפלסטיקים השרוטים ישלחו טכנאי לתקן את החריקות.
______
בגדול בגלל שלא ראיתי אותם פותחים את האריזה ומרכיבים בצירוף הפגמים הללו אין לי ביטחון שמדובר באמת במוצר חדש ואני מעוניין לבטל את העיסקה ולקבל את הכסף בחזרה, בטענה שהפרו את חוק המכר ולא סיפקו לי מוצר חדש.
אין לי כח למו"מ ואם לא יסכימו להחזיר את הכסף או לספק מוצר חדש באריזה סגורה שיפתח ויורכב מולי, אני רוצה לתבוע כמה שיותר מהר. מניסיוני זה הפתרון האמיתי שעובד.
השאלה אם אני לא מסתכן פה בכך שלא נתתי להם הזדמנות הוגנת לתקן את המחדלים? כאמור החלפת הפלסטיקה לא תפתור את העניין מבחינתי..