מכשיר לעשיית שמן זית ביתי

ketty3

New member
מכשיר לעשיית שמן זית ביתי

מחפשת מכשיר/מכבש ביתי לעשיית שמן זית . רוצה לעשות שמן נגיד מ-10 קילו זיתים. איפה אפשר להשיג מכבש כזה אם בכלל. אודה לכל מי שימצא לי. לא מצאתי אפילו אתר שמראה זאת. מחכה בחוסר סבלנות כי עונת המסיק החלה. אנא....
 

בציר63

New member
מכבש זיתים

פרט לרכישת מכבש, אפשר לגשת ליצרן שמנים קטן ותמורת תשלום הם ייצרו שמן מהזיתים שתביא. בד"כ מדובר במינימום של משקל שצריך להביא. נתקלתי ביצרנים שמפרסמים את השירות הזה באתר שלהם. אם בכ"ז רכישת מכבש על הפרק, שווה לבדוק מכבש ענבים - הלינק הבא לחנות שמשווקת מוצרים לייצור יין כולל מכבשים: http://www.cs-chemicals.co.il/heb/page_wine.php?instance_id=17&actions=show&id=1373 אפשר להתייעץ איתם לגבי ההתאמה של המכבשים לצרכים שלך. (מהתמונות הם נראים מאוד חזקים ומתאימים)
 

ketty3

New member
מכבש זיתים.

קודם כל תודה על התשובה המהירה. הרעיון הוא לייצר שמן זית בבית מכמות קטנה של זיתים. ישנם הרבה עצי זית בדרכים שלא שייכים לאנשים פרטיים, כלומר בשדרות, בפארקים, ועוד ואף אחד לא קוטף כך שכל אחד יכול לקטוף וליהנות מהפירות. אז שוב תודה לך ואכן אתייעץ איתם. אתר נחמד. שבוע טוב ושנה טובה לך.
 
כבישת זיתים

באותו נושא- איפה אפשר לקנות את הצנצנות הענקיות האלו לכבישת זיתים? והאם עונת המסיק התחילה?
 

בציר63

New member
שני מקורות

מקור אחד הוא איקאה - יש לי משם כמה צנצנות שהיו טובות לכבישה . מקור אחר הוא חנויות כלי מטבח, גם באינטרנט שם יש את הצנצנות בעיצוב מוכר (מאיטליה אם אני לא טועה). צנצנות כאלה מצאתי בשוק בנתניה ובטח יש גם בשווקים אחרים. יש עצים שאפשר כבר לקטוף מהם אבל אני לא בטוח לגבי המסיק , אולי בזנים מסוימים.
 

sssmeir

New member
בכל בית בד אפשר

אם אני לא טועה הם לוקחים 1/10. =על כל 10 ליטר הם לוקחים ליטר. בהצלחה.
 

epeleg

New member
האם מצאת כזה?

כל מה שכתבת עדיין רלוונטי אחרי 7 שנים...
 
למעלה