מכשיר שמיעה של סימנס - מומלץ?

ימימה

New member
מכשיר שמיעה של סימנס - מומלץ?

אמי בת 90, עם ירידה בשמיעה ובהבנת דיבור (לא ירידה קוגניטיבית, לפחות לא חריפה). היה לה מכשיר מאחורי האוזן שלא היה לה נוח, לא הסתדרה עם המשקפיים וכן התקשתה מאד לשלוט בהפעלה שלו באמצעות הכפתורים על המכשיר. המכשיר הלך לאיבוד... עכשיו הציעו לנו מכשיר של סימנס, ORION 2 ITC, בתוך האוזן, עם שלט שיאפשר לה להגביר ולהנמיך מחוץ למכשיר. האם מדובר במכשיר טוב? מומלץ?
 

ימימה

New member
עוד פרטים

מציינת שהירידה בשמיעה מפריעה לה מאד בעיקר בסביבה רבת משתתפים, למשל כשהיא נמצאת בפגישות של "עמך", שם היא שומעת רק את הדוברים שיושבים לידה, וכן כשהיא בחדר האוכל של הקיבוץ שלה, שם יש רעש סביבתי גבוה יחסית.
 
מכשיר שמיעה של סימנס

שלום לך,
נשמע כי אמך נמצאת בסביבות שמיעה מורכבות יחסית - פגישות מרובות משתתפים וסביבות עם רעש סביבתי גבוה כמו בחדר האוכל בקיבוץ. חשוב במקרה זה, לבחור מכשיר ברמה טכנולוגית טובה אשר יוכל לספק לה מענה בסביבות אלה.
בכל מקרה כדאי לקחת את המכשיר לנסיון ולבדוק כיצד היא מסתדרת בסביבות בהן היא תיארה את הקושי.
דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון, הוא גודל המכשיר התוך אוזני - האם תוכל להחליף בו את הסוללה?, האם תוכל להסתדר להכניס אותו ולהוציא מהאוזן? והאם לא יאבד בקלות?. גם אם היא תוכל להגביר ולהחליש באמצעות שלט, ישנם תפקודים יומיומיים שעליה לבצע עם המכשיר וחשוב לוודא שאין לה קושי. במידה ואכן יש קושי, יתכן ולא תהיה מניעה לקחת מכשיר דווקא מאחורי האוזן כפי שהיה לה קודם.
אני מצרפת לך קישור לאתר החברה, שם תוכלי לקרוא על המכשיר שהוצע לכן:
http://www.nwprohearing.com/Orion-Siemens-Hearing-Aid.html
בהצלחה,
דורין
 
למעלה