מכתב לצוות טכני..

o a k y

New member
../images/Emo51.gif רבה!!

גם אם יש פה ושם טעויות.. בחיים לא הייתי מגיע לרמה כ"כ גבוהה
תודה רבה שוב! שלחתי להם את המכתב כמו שכתבתיו.. אני מקווה שהם יענו בהקדם. תודה
 

o a k y

New member
עוד שאלה ../images/Emo92.gif

שלום :)) הפעם אני כותב מכתב לצוות התמטיכה של חברת האנטי ווירוס McAfee אני אשמח אם תוכלו לעזור לי לתרגם לאנגלית: < --- תחילת הטקסט לתיגום --- > שלום רב! אני מודה לכם מאד על התמיכה ועל הסבלנות :) בכל מקרה.. נראה לי שיש כמה דברים שלא ממש ברורים לכן רציתי להבהיר זאת. כשדיברתי על Free Scan לא התכוונתי למוצר מסויים שלכם או תוכנה בניסיון או תשלום, אלה התכוונתי לשירות החינמי שאתם נותנים כאן: http://us.mcafee.com/root/mfs/scan.asp בפעם הראשונה שניסיתי לערוך בדיקהזאת.. נכתב לי שעליי להירשם בחינם.. ונרשמתי. עכשיו.. אני מעוניין למחוק את החשבון מםפני שגילית שניתן לעשות את הבדיקה ללא רישום והרישום יהיה מיותר. זה אפשרי? האם כשכתבתם לי שתסירו את כתובת המייל שלי מהרשימה התכוונתם שגם החשבון יימחק? אני מודה לכם מאד, על סבלנותכם ותשובותכם המהירות. אני מקווה מאד שאני לא מפריע. < --- סיום קטע תירגום --- > תודה רבה!!! פבלו
 

o a k y

New member
תודה בכל זאת!! כבר השגתי מחבר שלי

תירגום
תודה רבה על עזרץכם!! פבלו
 

Eldad S

New member
התרגום:

Hello, First, thank you very much for your patience and support. As there are things which were not absolutely clear, I would like to explain them: when I wrote you about Free Scan I did not refer to any particular product of yours, or any trial software or software to be used against payment. I referred to the service that you grant free of charge, at the site: http://us.mcafee.com/root/mfs/scan.asp. When I first tried to conduct a check, I was advised that I should register free of charge - which I did. Yet, now I would like to cancel the account, as I found out that the check may be conducted without registration, and the registration was unnecessary. Is this possible? When you wrote me that you would remove my email address from your list, did you intend to delete my account as well? I thank you once again for your patience and your prompt reply.​
פבלו, מקווה שהבנתי את רוח הדברים. ואם טעיתי באחד המשפטים - אשמח לתיקונים כלשהם, מצד חברי הפורום. בהצלחה! אלדד נ.ב. אינני בטוח שהבנתי את כוונתך במכתב, אבל ניסיתי לתרגמו כלשונו, עד כמה שהדבר ניתן.
 

o a k y

New member
מכתב לצוות טכני..

שלום
יש לי בעייה באייסיקיו ואני צריך לשלוח אי-מייל לצוות התמיכה שלהם באנגלית. אני אשמח מאד אם תהזרו לי בתירגום
אגב: אם משהו לדעתכם לא מתאים כ"כ אתםן מוזמנים להעיר לי ולשנות.. -------- מכאן מתחיל המכתב -------- צוות תמיכה שלום! אני מכיר כל מיני אתרים שבעליהם משתמשים בשרות האייסיקיו והם נותנים קישור בכדי להוסיף אותם לרשימת החברים שלך. דוגמא קישור כזה: http://wwp.icq.com/scripts/search.dll?to=317627813 הבעייה היא שאצלי במקום שיפתח אשף " add user to contact list " מופ]עיה לי הודעה ששואלת אותי עם אני רוצה לשמור את הקובץ או לפתוח. אם אני שומא את הקובץ ופותח אותו מהמחשב שלי מופעיה לי מסך של "בחירת תוכנית" כנ"ל אם אני לוחץ על לפתוח. האם אתם יודעים מה עליי לעשות? אצל חבר שלי שיש לו ICQ LITE חדש נפתח לו האשף ללא בעיות. האם זה בגלל שהגרסה שלי ישנה? תודה רבה מראש! ----- סיום המכתב ------
 

Eldad S

New member
:) חבל שפיספסתי את ההודעה שלך

בכמה דקות... אבל אולי תוכל להיעזר גם בטקסט שלי. בהצלחה, בכל אופן. אלדד
 

o a k y

New member
../images/Emo51.gif רבה אלדד!

אני אשלח את המייל שוב.. כמו שאני עושה תמיד: יש לי את התירוץ: "אני שולח לכם את המייל פעמיים כי נתקע לי המחשב ולא הייתי בטוח שהוא נשלח" הם יקבלו גם את הגרסה שלך.. היא לא לחינם!
מכל ה
 
למעלה