מכתב פתוח לארקדי- כנסו.

מכתב פתוח לארקדי- כנסו.

ארקדי, זהו, זה היום בו הוכחת שאתה אפס, שאתה זבל, שאתה כפויי טובה. האמת ארקדי? ששמעתי שרוצים לעצור אותך בצרפת לא הבנתי, איך אפשר לעצור ``אדם טוב`` כמוך? מה, הם לא רואים את מעשיך הטובים? אבל היום, אני מסתכל עליך, וחושב לעצמי, מדוע רוצים לעצור אותך? כי אתה זבל, כי אתה כפויי טובה, כי אתה משתמש באנשים למען מטרתך ואז זורק אותם‎.‎ בשביל המטרה שלך (אינני יודע מהי, אפילו.), אתה תקח אנשים, תרומם אותם, ואז תזרוק אותם, תשפיל אותם, תדרוך עליהם. שנכנסת לביתר, שמחנו, אמרנו הנה בא אדם עם כסף, ולא רק זה, הוא גם אמר שהוא מעריך את מורשת וסמלי ביתר. שמחתי. אבל לא עוד. בהתחלה שינית את הסמל, הזדעזענו מה? את הסמל אתה משנה?! אמרת, לא, צריך להתחדש, להידמות לאירופה, העיקר המנורה נשארה. קיבלנו, גם אם בקושי רב, הבלגנו והמשכנו הלאה. אחרי זה בא אלי אוחנה, זרקת אותו, הזדעזענו, אבל אתה? אמרת שאלי לא מתאים לביתר, וזה רק לטובתנו, קיבלנו, גם אם בקושי רב, והמשכנו הלאה. אחרי זה בא תורו של אברהם לוי, זרקת אותו, אמרת שהוא הרס את ביתר וזה רק לטובתנו, קיבלנו, גם בקושי רב, והמשכנו הלאה. אתה מבין, ארקדי? גם סמל, גם אוחנה וגם לוי! אבל זהו, מזרחי, אשר הביא לך אליפות, ככה לזלזל בו, ככה לפגוע בו? מי אתה בכלל?! אוחנה, מזרחי, הסמל, לוי. מי הבא בתור? מלמיליאן? סמי מלכה? ראול גלר? דוד הורן? מי?! ארקדי לך הביתה, מי צריך אותך? ביתר הייתה לפניך ותישאר אחריך, ואת הכסף שלך אנו לא צריכים. שאנו זכינו בדאבל, במקום שתשמח איתנו אתה אומר שהזכיה של בנך יותר משמחת? רגע אתה הבעלים של ביתר, או בעלי פורסטמות`?! ארקדי, עשה טובה, לך הביתה. ואת האמת? גם אם יעצרו אותך שלטונות צרפת, אני לא יהיה עצוב, אפילו אשמח. ארקדי, באמת חבל שככה זה הדרדר, אבל אתה, רק אתה אשם בזה, במקום לעמוד לצד האוהדים, לצד סמלי ביתר, החלטת ללכלך, החלטת לעשות צעדים רק בשביל שאתה תקבל את כבודך ואת האינטרסים שלך. ארקדי, עשית מעשים שלא יעשו, לקחת את ביתר ירושלים, כפי שאני הכרתי אותה, כפי שאבי הכיר אותה וכפי שסבי הכיר אותה, קבוצה עם נשמה, קבוצה עם אופי, קבוצת העם. והפכת אותה לזבל, לקבוצת אינטרסים, לקבוצה בלי זהות, היסטוריה ונשמה. החגיגות של הדאבל היו שמחות, מאד אפילו, אבל אתה יודע מה? אני שמחתי יותר בשער של אלי ששון נגד ב``ש שניצלנו מירידה, כי אז היה נשמה ולא כסף. תודה.
 
זה נראה שהוא גם רוצה לעזוב לפי איך

שהוא מברבר בזמן האחרון צריך בחגיגות האליפות לא להיתיחס לנאום שלו ואם שם הוא גם ידבר נגדנו אז לשרוק לו בוז הוא לא שפוי.
 
הוא בא לעשות קולות על גב אוהדי ביתר

למרות שהוא לא מבין שאוהדי ביתר לעולם לא יבחרו בו, אלא בעמדי..
 
צודק בכל מילה/tapuzforum/images/emo45.gif

הוא סתם רוסי חוליגאן! אני לא מאמין שהוא ישאר יותר מדי זמן בבית``ר, כבר נמאס לו מהצעצוע הזה שנקרא בית``ר, הוא אפי` לא מוכן להשקיע עוד כסף שבית``ר תעפיל לליגת האליפות, הוא אפי` רוצה להנמיך את התקציב משנה שעברה וכל זה עוד כששניידר נכנס למכבי.
 
מזה הבולשיט הזה??

כואב לכם שאנחנו אלופים? כואב לכם שלקחנו גביע? משעמם לכם כברר מניצחונות? נמאס לכם כבר לראות שאנחנו הקבוצה הטובה במדינה בכמה רמות מעל? יוצאת לכם הנשמה שארקדי עדיין בביתר ולא עוזב כמו שכל יום מבלבלים? הא?מההה?? /tapuzforum/images/emo46.gif /tapuzforum/images/emo46.gif /tapuzforum/images/emo46.gif [לא מסוגל להבין איך אחרי עונה כזאת!! עם דאבל פעם ראשונה מאז שביתר נולדה!! ויש `אוהדים` כאלה שמסוגלים לכתוב את הזיוני שכל האלה ולחפש אקשן מתחת האדמה!!] /tapuzforum/images/emo46.gif /tapuzforum/images/emo46.gif /tapuzforum/images/emo46.gif /tapuzforum/images/emo46.gif /tapuzforum/images/emo46.gif /tapuzforum/images/emo46.gif /tapuzforum/images/emo46.gif /tapuzforum/images/emo46.gif
 
לא ביקשתי מארקדי כלום.

לא ביקשתי שיבוא, לא ביקשתי שיקנה את הקבוצה, לא ביקשתי שייתן כסף... אבל אם הוא כבר בא, ואם הוא כבר קנה את הקבוצה, ואם הוא כבר נותן כסף, שיכבד את מורשת וסמלי ביתר. ואם לא נוח לא? שיילך.
 
איזה `בלאגן`??

דווקא עכשיו הקבוצה במצב הכי טוב חברתית וכו` ב5/6 שנים האחרונות.. (אפ שפניג`ל היה לא היה כזה סדר..) תפסיקו לחפששששש סתםםםםם /tapuzforum/images/emo70.gif
 
למעלה