מלון ווסט אשדוד

מלון ווסט אשדוד

לא פעם ראשונה שם, אבל בהחלט פעם אחרונה...
אחרי אישפוז ארוך למדיי של אבא שלי, הוא ביקש נופש. מיכון שהיינו לא פעם בווסט אשדוד, והוא מאוד אהב הוחלט לקחת סופשבוע ארוך מיום רביעי עד יום ראשון.
כאשר הזמנתי את החדר ציינתי כי חשוב לנו לקבל חדר עם מקלחת , וחדר גדול, ואכן כך היה.
הכול היה בסדר עד ארוחת הערב ביום רביעי, ומשם דברים רק הדרדרו...
מי שמכיר יודע שמדובר במלון בוטיק, שבו יושבים ומקבלים תפריט מנה ראשונה, עיקרית וקינוח, המלצרית מביאה מתאבנים שכוללים - טפנד, שום קונפי, ופלפלים חריפים קצוצים דק, ויחד עם לחם, יש לציין כי הלחם הציל את הארוחה כולה.
הטפנד שהיה מזיתים ירוקים היה מלוח. בכלל מלח הוא מוטיב חזק , מאוד בכול ארוחה שאכלנו.
שום קונפי, היהי נחמד, אבל למה עם הקליפה? קשה להוציא? נו מילא הוצאנו קליפה אחרי קליפה...
פלפל חריף, נו מה יש להגיד פלפל חריף מרוסק...שום דבר מיוחד בו.
לאט לאט חדר האוכל לתמלא באורחים מחוץ למלון, והמנות החלו להגיע.
מנה ראשונה לקחתנו מרק ירקות. לא משהו זו מילה עדינה.
המרק היה מלוח-חריף-חמוץ אני מאופן אישי מאוד מחבבת חמוץ-מתוק, וגם מלוח-מתוק אבל דבר כזה עוד לא טעמנו, אחרי לגימה אחת המרק הוזז הצידה בנימוס.
אבא שלי אמר לי שגם הוא לא מעוניין, וגם המרק שלו הונח הצידה בצורה עדינה מתוך תקווה שהמלצרית תראה זאת ותבוא. היא אכן הגיעה באיחור(בכלל איחור זה מוטיב חזק מאוד אצלה) , ורצתה לדעת מה קורה, אמרנו לה שזה לא טעים, היא התעניינה אם ניתן להביא משהו אחר, ויתרנו וביקשנו את המנות העיקריות.
העיקריות הגיעו - שנינו הזמנו דגים.
הצפי היה ממסעדת שבה עובד השף המהולל גיא פרץ (אנדיב)הדגים יהיו עסיסיים, עם רוטב עגבניות, כפי שהובטח בתפריט.
אולי אני צריכה לאמץ את המשפט החכם שאחי היקר אומר, שאין ציפיות אין אכזבות, אבל פה במחיר שכזה לילה, הצפי היה היה גבוה - ובכן טעות.
בצלחת ענקית היו שתי חתיכות דג ,הדג היה יבש, בהתחלה לא הבנתי מה קרה לדג אבל אחרי שהפכתי אותו הבנתי- הוא נשרף מלמטה לא סתם חריכה קלה, אלא ממש שחור.כהה.
מנה באמת לא סימפטית. ויתרנו, ואכלנו את הלחם שהיה , חמים ופריך.
שוב הצלחות הוסטו הצידה בנימוס, ופה התחילה הסאגה:
לקח למלצרית החביבה קרוב לעשר דקות לבוא לקחת את הצלחות - אחרי הפלירטוט עם קבוצת התיירים שהגיעו מחוץ למלון(מי אמר טיפ ולא קיבל?), והחביבות שנשפכה ממנה בכמויות (הסבר פניך לתייר) כבר לא היה לה זמן אלינו, אבל לא נורא, אנחנו אנשים סבלנים.כשהיא במזל טוב סוף סוף הגיעה - הבנו שמולטיטסקינג זה לא הצד החזק שלה.
הצלחות כפי שאמרתי היו ענקיות, והיא לקחת את הצלחת שלי, ושאלה מה לקינוח. אני לא רציתי כלום, אבל אבא שלי ביקש גלידה. לגבי הצלחת של אבא שלי, נו באמת מי סופר אדם בין 90? (שנלחם בשורות הפלמ"ח וההגנה, שהיה בשבי, ולצערנו הרב גם ממשפחה שכולה) הצלחת הייתה על השולחן, קרוב לעשרים דקות.עד שלי לא הייתה ברירה ואני קמתי והוצאתי את הצלחת, כשנתתי אותה למלצרית, היא פשוט הסתכלה עלי, ולקחה אותה, בלי תודה סליחה, אני מצטערת.
הרגשתי שאני מטרידה אותה.

המלצרית החביבה (באמת חביבה, חיוך מאוד נחמד, אבל מעבר לזה אין עוד מה), במשך קרוב לעשרים דקות הלכה ובאה ליד השולחן שלנו ובכלל לא ספרה אותנו.
למעט לספר שלקבוצת התיירים , היא הסתובבה ללא הפסק, הביאה לקחה, שמה, שוב הביאה שוב לקחה וכן שוב שמה, וכן צחוקים, ודחקות עד בלי סוף.
ואנחנו נכלמים- כלום, אנחנו אחרי 20 דקות קמנו והלכנו.
למחרת בבוקר, אבא שלי החליט כי יש צורך לספר זאת לקבלה. הוא פנה לקבלה וסיפר את מה שהיה. תגובת הקבלה הייתה טוב נטפל הזה - לא התנצלות, לא ירידה לפרטים, אפילו לא עידכנו אותנו במה שהיה.

אחרי שעזבנו, אני מקבלת מייל מהמלון לדרג את השירות וכו'.
כתבתי להם את מה שהיה - שמעתי מהם? לא, אבל תהיו בטוחים שגם הם לא ישמעו מאיתנו יותר.
 
האם האנשים שהיו איתכם במלון אכלו אוכל אחר?

אני מניסיוני עם תלונות מהסוג הזה,מזהה אנשים ממורמרים,ואולי גם מקצת מתנשאים,איך יכול להיות שהכל לא היה טוב,אני יכול להבין שמנה אחת לא הצליחה להם,אבל הכל? זה לא הגיוני,ואם זה היה כמו שמתואר,איפה עוד העשרות אולי המאות שאכלו שם,למה אין עוד תלונות.לי בכלל יש תחושה שיש קלות מידי של אנשים בביקורות שליליות באינטרנט ,לכל אחד יש מקלדת,פורום עומד לרשותו 24 /7 יכולים לכתוב מה שרוצים ללכלך,לפגוע בפרנסה של אנשים רק בגלל שלדעתם ואני מדגיש לדעתם האוכל היה מלוח מידי .הגיע הזמן שינצלו את הפורומים כמו אלה גם קצת לפרגן,אם היו 4 תלונות ופירגון אחד הייתי מרוצה,
 
הבהרות

האורחים במלון מקבלים תפריט בנוי, יש לאורחים אופציה לקחת משהו אחר מהפריט הכללי, אולם זה עולה כסף. מנה ראשונה יש ארבע מנות מהן ניתן לבחור, מהתפריט העיקרי (אם אני זוכרת נכון, ויש לי תחושה כי תחפש אותי בנושא) גם כן יש ארבעה או חמישה מנות, שחלקן , דרך אגב (כאשר ביקשנו אותם) לפי דברי המלצרית נגמרו ו/או לא מוצעות יותר, וזאת למרות שהם רשומות בתפריט.
יש לזכור אדוני הנכבד, כי ביום רביעי בערב אין הרבה אנשים, רוב האורחים מגיעים ביום חמישי. אנחנו לא ראינו אף אורח נוסף, ושוב אל תשכח כי רוב האנשים המזמינים מלון לוקחים זאת עם ארוחת בוקר בלבד, במיוחד אם מדובר על תיירים, שבארוחת הבוקר של יום חמישי אכן מספר קטן מהם.

ובהמשך לשיטתך, רצוי כי נבהיר מספר דברים:
ראשית אני לא ממורמרת.
שנית אני לא מתנשאת.
שלישית לגבי תחושותיך, אלו הן תחושותיך, ועצתי היא אליך, כי רצוי שלא תשליך אותם על אף אחד.
לי, ניגוד אליך אין רצון כלל לפגוע בפרנסה של אף אחד, זוהי חוות דעתי האובייקטיבית בלבד, והיא אינה בניגוד למה שמתפרש מדבריך, סוביקטיבית.
וזוהי, אדוני, כול מטרתו של פורום זה.
 
לא הייתי חוזר להשיב אילו

אילו לא היית כותבת "לי בניגוד אלייך אין רצון לפגוע בפרנסה של אף אחד" כעובדה עצם כתיבת הבקורת הזאת שזאת ביקורת על טעם ועל ריח,שכידוע אין להתווכח,פגעת בפרנסת המלון,שנית האם את יכולה להוכיח שאני פגעתי בפרנסת מישהו? מטרתו של הפורום היא מגוון של דברים,לא ראיתי שכתבת פעם כאן בנושא אחר או חס וחלילה פירגנת למישהו,כמו רבים אחרים מנצלים את הפורומים כדי ללכלך על אנשים,עסקים,מלונות,וצימרים על כל פיפס שלא מצא חן בעינכם,אנשים טורחים משקיעים,ולפתע בא מישהו שהאוכל מלוח לו מידי,שרוצה להחריב את כל מה שבנה,אני מקווה שאנשים שקוראים את הבקורות מהסוג הזה יקחו בחשבון שהבקורות לפעמים באות מתוך מירמור של האנשים שמבקרים,מתוך כעס ריגעי ומתוך נקמנות (אני אראה להם מה זה)
 
ושוב הבהרות

אני אבהיר את עצמי שוב, כי נראה לי שלא הבנת. שוב.
לא קראת דברים שכתבתי בעבר, כך שאינך יודע האם פרגנתי או לאו.
אני לא יודעת מה מה עומד מאחורי כתיבת אנשים אחרים בפורום זה או פורום אחר, ואיני מתימרת לדעת זאת.
הביקורת שלי אינה, ושוב, אני חוזרת על עצמי, מתוך נקמנות, ו/או מרמור ו/או כעס רגעי כפי שאתה מנסה להציג כאן, וחוזר וטוען שוב ושוב.
אין ברצוני, בלשונך "להראות להם", זוהי ביקורת אובייקטיבית בלבד.
לרגע אני לא מנסה חלילה, לפגוע בפרנסת אף אחד, או חלילה להחריב (כדבריך, ואשמח אם תשקול את מילותך בקפידה) - וזאת בניגוד למה שאתה חושב ומתיימר לדעת. אבל אני בהחלט לא אפיל אנשים - אם המקום לא טוב, והשירות שקיבלנו לא היה מיטבי עבור הרבה כסף ששלמנו אני בהחלט אגיב - גם לחיוב וגם לשלילה.
מעניין שלרגע לא התייחסת לעניין השירות שקיבלנו דבר שאליו התיחסתי באריכות , אלא רק לאוכל, דבר שמעלה בי תמיהה.
לרגע אחד לא ביקשנו פיצוי, מה שרוב האורחים מבקשים, אבל אנחנו אפילו לא חשבנו על זה, וזה לא עבר לנו במחשבה, וגם היום אנחנו לא מבקשים פיצוי כולשהו.
התנצלות הייתה מספקת, אבל גם את זה לא קיבלנו.
 
למעלה