מלחמות גוג ומגוג - או מלחמת העולמות
של האופניים זה עכשיו סיימתי שיחה ארוכה עם ספק מחול (שאת שמו לא אזכיר מחמת הפרסום) מעניין לשמוע את תצורת בפרו-פלוטון בשנה הבאה שמייד אספר רק לסיכום משפט המפתח שלו היה: עלויות הפרוטור לא מאפשרות לחברות בינוניות או קטנות להיות נוכחות שם ויהווה גורם מאיץ של מירוצי החברות האמריקאיות יול הטאייוניות או החברות בעלות גב כלכלי חזק מאוד. לדוגמה: פרינספיה - חברה מעולה שלא התפשרה על איכות ולא ייצרה במזרח סגרה את שעריה לא מזמן עקב פשיטת רגל. חברת רידלי לקחת אל LOTO DAVITAMON בחוזה ל-4 השנים הקרובות. TREK תתחרה עם DISCOVERY לשעבר USPS SPECIALIZED שרוצה להראות שהבולבול שלה גדול יותר מ- TREK לקחה 2 קבוצות: GEROLSTEINER וכן את COFIDIES (ביי ביי DECATHLON) והם ירכבו על TARMAC המיוצר במזרח. נשאר לראות מה עם קבוצת SEACO-LAMPRE שעד כה לא נסגר מי ספק האופניים שישכיב יותר כסף עליהם. בכלל מהפכת הקרבון עלולה להיות הגורם המכריע של המאה: לדברי המומחה שלי , אין הצדקה לייצר למטרות רווח שלדות שלא במזרח עקב העלויות, אולם במ\רח אין בקרה על איכות המוצר. אמריקה היא היבשת בעלת קצב גידול המכירות הגדול ביותר ושם נמכרים TREK SPECIALIZED GIANT ושאר הגוודייז המיוצרים במזרח MADE IN TAIWAN מדובר על שלדות טרק 1000 למיניהם ושלדות ALEZ וELITE של SPECIALIZED כולל את שלדת - TARMAC. BIANCHI גם מחזיקה שני דגמים נמכרים ביותר המיוצרים בטאיוון ALU HYDRO וכן ALU HYDRO CARBON לדבריו יותר קל לייצר תבנית לקרבון ורק ליצוק את החומר - דבר המוריד את תהליך האנושי ומקטין את הסבירות לתקלת איכות. לדברי המומחה העולם הולך להיות מוצף בהיצע של שלדות טאיווניות זולות מחד- ומקרבון זולות מאידך דבר אשר יגרום למלחמת גוג ומגוג בין היצרניות האמריטאיוונית הגדולות על גודל הבולבול וצנרת ההפצה שלהם. לחברות הקטנות לא תישאר אופציה בשוק הראשונים ואז הם יצטרכו להתמקד יותר באיכותיים - אותם רוכבים אשר אינם מחליפים אופניים כל שנתיים אלה מתמקדים באיכות. המלחמה תיגמר כנראה כשר מעצמת על אחת באופניים תשמיד את השניה - או ששתיהן יקסו עקב בולבול גדול ממידי אשר ידרום לקריסת שרשרת ההפצה ואי יכולת החזר חובות אבודים של מפיצים שיקרסו. ממוצע זמן התשלום הממוצע של מפיצים לספקים נמצא בעלייה מתמדת וכמובן גם באיחור מתמיד ולא חסר הרבה להתחלת קריסה של חברה גדולה אשר יחיל אפקט כדור שלג ויגרום למספר חברות גדולות לפיטורין וצימצומים נוסח CANNONDALE SPECIALIZED SCHWIN GT ועוד - חברות גדולות אשר כולם חזרו מפשיטת רגל.
של האופניים זה עכשיו סיימתי שיחה ארוכה עם ספק מחול (שאת שמו לא אזכיר מחמת הפרסום) מעניין לשמוע את תצורת בפרו-פלוטון בשנה הבאה שמייד אספר רק לסיכום משפט המפתח שלו היה: עלויות הפרוטור לא מאפשרות לחברות בינוניות או קטנות להיות נוכחות שם ויהווה גורם מאיץ של מירוצי החברות האמריקאיות יול הטאייוניות או החברות בעלות גב כלכלי חזק מאוד. לדוגמה: פרינספיה - חברה מעולה שלא התפשרה על איכות ולא ייצרה במזרח סגרה את שעריה לא מזמן עקב פשיטת רגל. חברת רידלי לקחת אל LOTO DAVITAMON בחוזה ל-4 השנים הקרובות. TREK תתחרה עם DISCOVERY לשעבר USPS SPECIALIZED שרוצה להראות שהבולבול שלה גדול יותר מ- TREK לקחה 2 קבוצות: GEROLSTEINER וכן את COFIDIES (ביי ביי DECATHLON) והם ירכבו על TARMAC המיוצר במזרח. נשאר לראות מה עם קבוצת SEACO-LAMPRE שעד כה לא נסגר מי ספק האופניים שישכיב יותר כסף עליהם. בכלל מהפכת הקרבון עלולה להיות הגורם המכריע של המאה: לדברי המומחה שלי , אין הצדקה לייצר למטרות רווח שלדות שלא במזרח עקב העלויות, אולם במ\רח אין בקרה על איכות המוצר. אמריקה היא היבשת בעלת קצב גידול המכירות הגדול ביותר ושם נמכרים TREK SPECIALIZED GIANT ושאר הגוודייז המיוצרים במזרח MADE IN TAIWAN מדובר על שלדות טרק 1000 למיניהם ושלדות ALEZ וELITE של SPECIALIZED כולל את שלדת - TARMAC. BIANCHI גם מחזיקה שני דגמים נמכרים ביותר המיוצרים בטאיוון ALU HYDRO וכן ALU HYDRO CARBON לדבריו יותר קל לייצר תבנית לקרבון ורק ליצוק את החומר - דבר המוריד את תהליך האנושי ומקטין את הסבירות לתקלת איכות. לדברי המומחה העולם הולך להיות מוצף בהיצע של שלדות טאיווניות זולות מחד- ומקרבון זולות מאידך דבר אשר יגרום למלחמת גוג ומגוג בין היצרניות האמריטאיוונית הגדולות על גודל הבולבול וצנרת ההפצה שלהם. לחברות הקטנות לא תישאר אופציה בשוק הראשונים ואז הם יצטרכו להתמקד יותר באיכותיים - אותם רוכבים אשר אינם מחליפים אופניים כל שנתיים אלה מתמקדים באיכות. המלחמה תיגמר כנראה כשר מעצמת על אחת באופניים תשמיד את השניה - או ששתיהן יקסו עקב בולבול גדול ממידי אשר ידרום לקריסת שרשרת ההפצה ואי יכולת החזר חובות אבודים של מפיצים שיקרסו. ממוצע זמן התשלום הממוצע של מפיצים לספקים נמצא בעלייה מתמדת וכמובן גם באיחור מתמיד ולא חסר הרבה להתחלת קריסה של חברה גדולה אשר יחיל אפקט כדור שלג ויגרום למספר חברות גדולות לפיטורין וצימצומים נוסח CANNONDALE SPECIALIZED SCHWIN GT ועוד - חברות גדולות אשר כולם חזרו מפשיטת רגל.