מלכי העליות של ישראל
ישראל היא קטנה, ואין בה הרבה קטעי טיפוס גדולים. לכן קיימת תחרות גדולה בסטראבה על מעט הקטעים הקיימים. העליות הגדולות מושכות אליהן את המטפסים החזקים שגרים באזור. ויש מטפסים חזקים במיוחד, כולל רוכבים מקצועיים כמו גיא ניב למשל, שמתחרים בינהם ומנסים לצבור כמה שיותר קומ-ים בקטעי עליות כאלה.
התוצאה היא שנוצרה מעין ליגה של מטפסים מכל השנים שבהן סטראבה הייתה קיימת. רק מטפסים חזקים (יחסית לחובבים) מסוגלים לקחת קום בקטעים האלה. ובמקומות הראשונים בליגה - הרוכבים שמחזיקים בהכי הרבה קומים, נמצאים גיא ניב, גיל קאשי, גיא לשם וניב ליבנר.
התמונה המצורפת היא של טבלת _כל_ הרוכבים הישראלים שמחזיקים קום בעליית כביש בקטגוריה 3 ומעלה בישראל. כדי להכין את הטבלה הזו משכתי מסטראבה את כל קטעי העליות בקטגוריה 3, 2, 1 ו HC שקיימות בישראל.
מחר, אם יהיה לי מספיק זמן פנוי, אני אפרסם גם את טבלת הרוכבות.
ישראל היא קטנה, ואין בה הרבה קטעי טיפוס גדולים. לכן קיימת תחרות גדולה בסטראבה על מעט הקטעים הקיימים. העליות הגדולות מושכות אליהן את המטפסים החזקים שגרים באזור. ויש מטפסים חזקים במיוחד, כולל רוכבים מקצועיים כמו גיא ניב למשל, שמתחרים בינהם ומנסים לצבור כמה שיותר קומ-ים בקטעי עליות כאלה.
התוצאה היא שנוצרה מעין ליגה של מטפסים מכל השנים שבהן סטראבה הייתה קיימת. רק מטפסים חזקים (יחסית לחובבים) מסוגלים לקחת קום בקטעים האלה. ובמקומות הראשונים בליגה - הרוכבים שמחזיקים בהכי הרבה קומים, נמצאים גיא ניב, גיל קאשי, גיא לשם וניב ליבנר.
התמונה המצורפת היא של טבלת _כל_ הרוכבים הישראלים שמחזיקים קום בעליית כביש בקטגוריה 3 ומעלה בישראל. כדי להכין את הטבלה הזו משכתי מסטראבה את כל קטעי העליות בקטגוריה 3, 2, 1 ו HC שקיימות בישראל.
מחר, אם יהיה לי מספיק זמן פנוי, אני אפרסם גם את טבלת הרוכבות.