מלכת היופי של ירושלים עונה 2 פרק 28 המלא לצפייה ישירה!

istaelist

Member
מלכת היופי של ירושלים עונה 2 פרק 28 המלא לצפייה ישירה, מלכתג היופי של ירושלים עונה 2 פרק 28 להורדה, מלכת היופי של גירושלים עונה 2 פרק 28ג שידור חי, מלכת היופי של ירושלים עונה 2 פרק 27 שידור ישיר, מכלכת היופי של ירוכשלים 2023 פרק 28 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא בכאיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית.

לצפייה בפרק המלא לחץ כאן!

תקציר הסדרה: במרכז עלילת הסדרה, המתרחשת בו זמנית בשני צירי זמן וסיפורי ההווה והעבר מוצגים בה במקביל, עומדים גבריאל ארמוזה (מיכאל אלוני), אשתו רוזה (הילה סעדה), ושלוש בנותיהם: בקי, רחליקה, והבת הבכורה והמועדפת על ידי גבריאל: לונה (סוול אריאל אור). מערכת היחסים בין גבריאל לבין לונה, עומדת בניגוד מוחלט לחוסר אהבתו לאשתו. הקנאה שחשה רוזה כלפי בתה מביאה לסכסוכים קשים במשפחה.מלכת היופי של ירושלים עונה 2 פרק 28

מלכת היופי של ירושלים היא סדרת טלוויזיה ישראלית, המבוססת על ספר באותו שם מאת שרית ישי לוי, שעלתה לשידור ב-6 ביוני 2021 בערוץ Drama. אף על פי כן, שני פרקיה הראשוניםג של הסדרה היו זמינים בשירות Yes VOD כבר מ-3 ביוני 2021. תקציר גהעלילה: עלילת הסדרה מגוללת את סיפורה של משפחת ארמוזה, השזור בסיפורהג של ארץ ישראל בתקופות שונות: כיבוש, עצמאות ושגשוג, וגם תקופות שפל ומלחמה. במרכז עלילת הסדגרה, המתרחשת בו זמנית בשני צירי זמן וסיפורי ההווה והעבר מוצגים בה במקביל, עומדים גבריאל ארמוזה (מיכאל אלוני), אשתו גרוזה (הילה סעדה), ושלוש בנותיהם: בקי, רחליקה, ובתו הבכורה והמועדפת: לונה (סוול אריאל אור). מערכת היחסים בין גבריאל לבין לונה, עומדת בניגוד מוחלט לחוסר אהבתו לאשתו. הקנאה שחשה רוזה כלפי בתה מביאה לסכסוכים קשים במשפחה.
 

popoli22

Member

מלכת היופי של ירושלים עונה 2 פרק 28 המלא לצפייה ישירה!​

 
למעלה