מלסיה (רוע)

מלסיה (רוע)

"המוזיקה בהודה משנה מאוד לאופי הקרב ועל ידי שליטה בקצב יכול מי ששולט בהודה לקבוע את סוג הדיאלוג הקרבי . בעזרת תוכן השירים והקצב יכול הקפואריסט לשלוט במלסייה להביא אותו ולהעלים אותו ." מי מכיר מי ,יודע מי יכול לפרט ואולי גם להדגים לאנשים מאומנות לחימה אחרת . ששת
 

avishem

New member
חלק אמת חלק אמיתי ובעייתי...

זה נכון שהבירימבאו שמכתיב את הקצב המסויים יכול ומשפיע על צורת המשחק בהודה, כי לכל מקצב יש את הסגנון משחק שלו, אם ב"אנגולה" זה איטי ונמוך, אם ב"גנג'י ג'י בימבה" זה גבוהה מהיר ויותר אגרסיבי או ב"יונה" שזה יותר יכולת אישית והרמוניה בין שני הקפואריסטים (קפואריסטות למי שמעדיף). וכך כל מקצב והסגנון שלו... כמו כן יש את מי ששר (לרוב הוא גם מחזיק בבירימבאו (גונגה) ואז יש לו שליטה מלאה בהודה אבל זה לא מחייב שמי ששר ינגן בבירימבאו באותו הזמן). והוא יכול לשנות את צורת המשחק ע"י השירים והשירים מתחלקים להרבה קבוצות. יש שירים שמכוונים את הקפואריסטים למשחק אגרסיבי ואפילו אלים ("קברה ג'רבה"=> תשבור את הארמדיל-את זה שמשחק מולך), ויש שירים שמכוונים למשחק ידידותי וחברי ("מיה קומה"=> חבר שלי). יש שירים שמכתיבים צורה משחק (ג'וגה ג'י דנטרו ג'וגה ג'י פורה=> שחק רחוק שחק קרוב). אבל אני לא שמעתי (אך איני שולל) את העובדה שמעלים או מורידים את ה"רוע" שבמשחק כי המשחק ואיכותו באה הרבה בגלל ה"אשה (AXE)" שזו אנרגיה (חיובית) שאי אפשר להסביר אותה... רק לנסות. אני ספציפית קורה למשחק בהודה (ג'וגו) "משחק" כי כך אני רואה את זה ממשחק זה יכול להתפתח לקרב, ריקוד, או להשאר בגדר משחק של חתול ועכבר או שני גורי חתולים שמתפתלים אחד עם השני... הכל תלוי בקפואריסטים שמשחקים, במי שמנגן ושר בהודה ובקפואריסטים שיוצרים את ההודה, עומדים מסביב, שרים ומוחאים כפיים... מקווה שעניתי...
 
אז איף זה שכבשים עושות גבינה וסוודר

avishem אהבתי מאוד את התשובה שלך אבל איך אפשר להביא את האשה ...??? יודע מה אולי קודם אני אלך להשיג דיסק של מוזיקה לקפוארה (מבמה סוגים ...)ולאחר מיכן ברנדורי שלי אני אוכל להביא את האשה או את האש...לפי השיר שאזמזם לעצמי -יש דיסק שאתה ממליץ עליו? ששת
 

avishem

New member
מצטער זה לא הולך ככה אחי...

אשה זו אנרגיה שמקבלים... זו תחושה שמרגישים ואי אפשר לקבל אותה מדיסק/קלטת... גם לא בכל הודה יש "אשה" ולא בכל הודה ה"אשה" זהה... אני ממש מצטער אבל זו אנרגיה שאי אפשר להסביר אני רק יכול להגיד לך שההרגשה שלי היא כמו שזה כמו מגנט שמושך אותך פנימה ונותן לך אנרגיה (ממש נותן בצורה פיזית)... אתה יכול לקרוא לזה טראנס אהל לפני 3 שנים הלכתי לאימון עם 40 מעלות חום, רק כדי לעזור בהודה ואחרי 10 דקות של נגינה ואנרגיה הרגשתי בריא ונכנסתי לשחק. לצערי זו היתה רק הרגשה כי אחרי ההודה הסתובב לי הראש. או שאם אתה מרגיש עייף ושלא תוכל לעשות כלום באותו היום ואתה מגיע להודה עם אשה אז אתה תוכל גם לעוף בלי להבין איך... אם אתה רוצה ללכת לרנדורי וליישם קפואירה אז תלמד לפחות שנתיים-3 ואני מבטיח לך שאם תלמד פרק זמן כזה אתה תבין ותדע מהו ה"אשה"! אם אתה רוצה השוואות לאומנויות לחימה אחרות אז בקראטה לפי הבנתי יש קאטות מיוחדות שמעלות את הריכוז והאנרגיה. או בקונג פו יש מדיטציות למיניהן. אם אתה רוצה להרגיש את האשה אל תקנה דיסק פשוט תלך להודה ותקבל את האנרגיה.
 

TIS

New member
מה שהבנתי מההסבר שלך

הוא שה"אשה" מוכר ברוב העולם כ"אדרנלין"...
 
מה שהבנתי זה..

אני לא יכול להבין מה זה אנדרנלין ... אבל יש אדרנלין טוב שבה משמחה ,מרצון ללמוד ,מפרגון ומשיתוף ויש אנדרנלין של קילנג אינסטינט -מלסיה שצריך לשלוט בו להביא אותו ולקחת אות מתי שצריך. אז לקחת את האישה איתי ...וחוץ מזה עברתי בחנות דיסקים ורצו על דיסק קפוארה מחיר מופרז... בו תנסה לתאר איזה נשים יש לך בהודות ...אולי זה יעזור לי להבין . ודווקא על קונג פו אני יכול להגיד משהוא.
 
למעלה