ממליצה על כרטיס ביקור מרשים וזול!!

krepale

New member
ממליצה על כרטיס ביקור מרשים וזול!!

עשיתי כרטיס ביקור צבעוני משני הצדדים (1000 יחידות) ב 350 ש"ח בלבד דרך האתר WWW.DOOVDEVAN.COM כנסו ותתרשמו בעצמיכן
 

shandy

New member
מה זה כולל?

האם המחיר כולל את עיצוב ועריכת הלוגו והכרטיס, או רק את ההדםסה
 

shandy

New member
איך בוחרים ומעצבים כרטיס ביקור

בהנחה שאקבל את האישור לעסק שלי, אזדקק לכרטיס ביקור, אשר יהווה כלי שיווק משמעותי איך בוחרים כרטיס ביקור, מה צריך לדעת כדי לבנות אותו, וכל אינפורמציה נוספת שאני בכלל לא יודעת שאני צריכה לשאול
 

SagisS

New member
כמה הערות והארות על כרטיסי ביקור

בתור מעצבת אני יכולה לתת לך כמה עיצות כלליות (כיוון שלא פירטת מהו סוג העסק שלך). במידה והחלטת ללכת לאדם מקצועי שייעצב עבורך כרטיס - השתמשי בנקודות הבאות כדי להסביר מה את רוצה. מראה הכרטיס צריך להיות מותאם לאופי העסק. למשל - אם את עורכת דין, צריך הכרטיס להיות בעל מראה נקי, פשוט ומכובד. לחלופין - אם את למשל מעצבת אופנה צריך הכרטיס להעביר תחושת "שיק", עכשוויות ודינמיות. הכל בהתאם לאיך את רואה את העסק שלך. איך משיגים מראה כרטיס כזה? יש כמה אלמנטיםשרצוי לזכור: 1. פונט (או בעברית - גופן) - צריך להיות מאד קריא ופשוט. אל תשכחי שאם את מוסיפה פונטים באנגלית בשביל האתר או האימייל שלך, צריך שהפונטים יהיו תואמים במראה שלהם. פונטים "מכובדים" הם כאלו המזכירים לנו פונטים הקיימים בספרי קריאה (כמו נרקיסים אן TIMES). פונטים צעירים יותר הם כאלו המופיעים הרבה באינטרנט כמו TAHOMA, אריאל וכו'. העיקר הוא לבחור סוג ולדבוק בו. לא רצוי להעמיס את הכרטיס בסוגים רבים ושונים של פונטים. 2. צבע - רוב בתי הדפוס ייגבו ממך מחיר לפי כמות הצבעים בכרטיס. ניתן להגיע לתוצאות יפות גם עם צבע אחד או שניים. לא חייבים להעמיס בצבע (ובכסף)! בחירת הצבע צריכה להתאים ללוגו של העסק, ולהעביר גם היא מסר תואם. למשל: ירוק נעים לעיניים, מעביר מסר של ניקיון, רעננות וחדשנות. כחול הוא צבע קלאסי לעסקים מכובדים בתחומי כלכלה ומנע"ס, וכולי. אל תשכחי שבאפשרותך לבחור גם נייר בצבע מסויים - לבן הוא לא חובה. אבל על כך בסעיף הבא. 3. נייר - גם הוא, כמו הצבע מעביר מסר. אפשר נייר בעל מראה ממוחזר, נייר לבן נקי ואפילו פלסטיק שקוף! העיקר להעביר מסר נכון. רצוי לבחור נייר עבה ולא בעל מראה זול ודק שנוטה להתקפל ולהתקמט בקלות. כמו כן רצוי לזכור שהרבה אנשים כותבים על גב הכרטיס שלך פרטים נוספים. לכן, במידה ובחרת נייר מאד כהה או חומר פלסטי - את לא מאפשרת להם לעשות זאת. 4. כיוון הכרטיס - אנכי או אופקי. בתי עסק השייכים לתחומים "כבדים" יותר כמו ניהול חשבונות, משפטים ואקדמיה רצוי שיבחרו בסטנדרט האופקי. כרטיסים המודפסים אנכית מותאמים יותר לעסקים הרוצים להעביר מסר דינמי. 5. גודל - כרטיסי ביקור באים בגודל סטנדרטי. רצוי לא לחרוג מגודל זה. 6. קצת השקעה = רווח גדול - רצוי להשקיע מעט וללכת לאשת מקצוע שתעצב עבורך כרטיס שיתאים לצרכיך. הכרטיס בסופו של דבר הוא מה שהולך עם הלקוח הפוטנציאלי הביתה. זהו אחד מכלי השיווק הזמינים שלך. זה מה שהוא יראה כאשר הוא ירצה לדבר איתך וזה המסר שלך. היעזרי במישהו מיקצועי כדי להגיע לתוצאה טובה. זה לא מאד יקר ושווה את המחיר. מקווה שעזרתי מעט. בהצלחה.
 

shandy

New member
תודה

עזרת לי המון, נגעת בנקודות שחשבתי עליהם, ועכשו אדע איך לגשת ומה לצפות.
 

SagisS

New member
ועוד משהו לגבי מחיר

שווה בהחלט לערוך סקר שוק והשוואת מחירים - גם בין הגרפיקאים שתבחרי וגם לגבי בתי הדפוס. בבתי הדפוס המחיר נקבע לפי כמות (ככל שתדפיסי יותר ירד המחיר לכרטיס בודד), לפי מספר צבעים ואיכות הנייר. אצל גרפיקאים יש פחות או יותר מחירים אחידים כאשר המקח נע סביב השאלה בכמה טיוטות ותיקונים מדובר. קחי בחשבון שאם בכרטיס ישנם פרטים שעלולים להשתנות בהמשך כמו כתובת, , שם משפחה, אתר וכו' - לא כדאי "להתקע" עם כמות גדולה מדי של כרטיסים. ואז עדיף להוציא עוד קצת כסף ולהסתדר עם פחות. כאשר נותנים לי כרטיס שעליו נמחקה שורה בעט ונכתב פרט חדש בכתב יד - זה לא ממש עושה רושם טוב. בטח לא על לקוח פוטנציאלי. כמו כן, אם בהירי לגרפיקאי ולבית הדפוס שבכוונתן בעתיד להביא אליהם עוד עבודות (במידה ותהיי מרוצה) - יתכן שיורידו עוד טיפה במחיר. בקיצור - אפשר לשאת ולתת ורצוי מאד מאד להשוות.
 

siv30

New member
שגית תודה על הביקור והעצות המועילות

אשמח אם תאשרי להעביר את העצות למאמר מקיף בנושא.
 
למעלה