מממממ... הדימממממ... מממממ... AVR!

ani Hayehida

New member
מממממ... הדימממממ... מממממ... AVR!

שלום אחיי ואחיותיי, באחרונה ביקשתי לרכוש מכשיר שמיעה ומערכת FM תוצרת חברת AVR, שבמכשירה אני משתמשת מאז המבול - כלומר: כבר כעשר שנים, מאז המציאו את השיטה הזו. כל אותן עשר שנים שיווקה אותה באזור ת"א סוכנות "אודיומדיק", ונתנה שירות תיקונים סביר ואדיב, במחירים מתקבלים על הדעת. בשנים האחרונות המערכת התיישנה והתקלקלה לעתים תכופות, ועכשיו רציתי להחליפה בחדשה, ואז גיליתי, שחברת AVR העבירה את שיווק מכשיריה לסוכנות "הדים". כשפניתי לסניפם בת"א מצאתי שם "ילדות קטנות", שניסו למכור לי מכשיר בשיטות של טלמרקטינג, דיברו מהר מדי מכפי שניתן יהיה לצפות מאודיולוג שמודע לבעיות של לקויי שמיעה ונתנו לי הצעת מחיר עם דרישות מזעזעות לתשלום עבור ניסיון של המכשיר לחודש ימים (עשרה אחוזים!!! מערך המכשיר צריכים להישאר אצלם). כמו כן, שמעתי דברים איומים על מחירי התיקונים עם תום שנת האחריות, ועל השירות הלא-מקצועי, שגם אני נתקלתי בו. אני עכשיו בשלב של המתנה למכשיר. כבר למעלה מחודש ימים שאין קול ואין הדים מהסוכנות, בשל "היעדר חלק בתוכנה שמכוונת את המכשיר". אני לא מצליחה להבין איך הם מצפים למכור מכשירים אם אין להם תוכנה מתאימה לכיוונונם. אבל זה הסיפור שמכרו לי. למה אני מספרת לכם את כל זאת? אולי אני סתם משמיצה... הייתי מעוניינת לדעת, אם יש ביניכם מישהו שיצא מרוצה מהסוכנות הזו, ואם יש מי שרכשו את מערכת ה-FM החדשה של AVR ויצאו מרוצים ממנה, ואם לא - למה. אשמח לכל סיפור, הערה או עצה מהתנסותכם האישית. תודה.
 

K u d z u

New member
I wanted to make ear molds (ozniyot

at Hedim, but when I tried to ask how much this will cost, I got all kinds of mumbo-jumbo. Then I was told to send a fax to somewhere in Hedim, and I did - but never got any answer. Needless to say that in the end I did not go to have any ear molds made with them.
 

0ne Man

New member
אני קניתי לא מזמן מכשיר אף-אמ

ולפני שקניתי עשיתי סקר שוק ופניתי ל-AVR,לשטיינר ולמהלב. ב-AVR אמרו לי שהם כבר לא מוכרים ישירות ללקוחות והפנו אותי להדים. פניתי לסניף הדים המקומי, ושם אמרו לי שאין להם במלאי ושצריך לעשות לי הזמנה. ויתרתי ופניתי לשטיינר ולמהלב, קיבלתי מהם הצעות מחיר ופרטים על המכשירים שהם משווקים ובסוף בחרתי במכשיר של מהלב, מתוצרת שטיינהרוזר (אני מקווה שאני מאיית את זה נכון), ואני מרוצה מהמכשיר. אולי תנסי גם את מכשירים מדגמים אחרים? אפשרות נוספת- שתתלונני ישירות בפני בעלי מכון הדים- ענת ודובי כוכבא- אולי הם יוכלו לסייע לך. המייל שלהם: [email protected] בהצלחה!
 

ani Hayehida

New member
זנהאוזר, כבר מכירה ולא רוצה!

היי, מאן, מה שיש לך זו מערכת של "זנהאוזר" (senhauser), שלטעמי היא מסורבלת ומגושמת ולא נוחה וגם מלאה חוטים. יש לי משדר של "פונאק" (handy mic - שמשווק ע"י שטיינר). עם זאת, הטכנולוגיה של AVR, שלמדתי להעריכה בעשר שנים, עולה על שניהם, אלא שהמכשירים לא היו כ"כ אמינים והתקלקלו הרבה, וזה החיסרון הגדול שלהם. הבעיה של חוסר המקצועיות ותנאי העושק שמוצגים בהצעות המחיר של "הדים" היא בוודאי תוצאה של מדיניותם של בעלי המכונים. לכן, אני בספק אם תלונה אליהם תעזור במשהו. אני כן חושבת שתלונה של הרבה אנשים שנפגעו מ"הדים" למנהל מפעל AVR יכולה לעזור. הם העבירו את השיווק ל"הדים" משום שחשבו, שהמכון הזה ימכור יותר מכשירים, אבל הם גורמים לעצמם נזק ונותנים לעצמים נוק-אאוט אם אכן ה"טיפול" שאני קיבלתי והסיפורים ששמעתי הם אמת. לגבי אופן הצגת ההודעות: אפשרות הצפיה שלי היא "אישית", ואין כל אפשרות "להציג את כל ההודעות". תודה על המידע.
 

ani Hayehida

New member
אופס, נעשינו סנילים...

טעית והטעית אותי, וקוראים למערכת שלך זנהייזר = Senheiser. יש לי אוזניות חוטיות שלהם לטלוויזיה. איכות קול טובה, אבל עיצוב ונוחות לא כל כך.
 

ani Hayehida

New member
נו, אז מה איתכם? אין לכם FM?

עוד תגובות מגולשים מנוסים שהתנסו עם מערכות FM שונות - בעיקר עם AVR - והתאכזבו או מרוצים, גם מ"הדים"? איפה המודעות הצרכנית שלכם? יש כמה סוכנים / אודיולוגים במדינה הזו ששומר נפשו ירחק מהם, ובשנתיים האחרונות נתקלתי לדאבוני בשלושה כאלה, שממש בא לצרוח "הצילו". אם תפיצו את השמועה על הסוכנויות שפוגעות בציבור לקויי המשיעה, אולי תהיה לכך השפעה. אך כשאיש אינו מגיב, הם ממשיכים בשלהם באין מפריע. נו, אז מה איתכם?
 

צלף

New member
כתבתי הודעה פעם על התנסותי עם FM

שמה. אני יכול לעדכן שעד עכשיו כמו קודם לא היו תקלות, לעומת ה- FM העתיקים שהשתמשתי בהם באוניברסיטה לפני חמש עשרה שנה (תוצרת Phoneak) שהיו כל חצי שנה מתקלקלים, ובשאר הזמן היו מיצרים רישרושים (אבל הם נתנו לי שירות רב ערך בזמנו). וזה חשוב... נכון השימוש בהם לא נח הם קופסתיים, ומי שיש לו קושי בהפעלת מכשירים טכניים עם מגוון אפשרויות יכול להסתבך אולי, אבל לי חשוב האמינות... לגבי הדים: כמו שכתבתי קודם חשוב היה להזמין נציג מהדים לענות על התלונות, ככה היה ניתן לפתח דו שיח הדדי בין הסוכנים והצרכנים שכמעט אינו קיים, אני מקוה שהשאלה של ניהול הפורום תיפטר בימים הקרובים.
 

צלף

New member
אפשר להזמין אותם להגיב להודעות כאן

במיוחד לתלונות על השירות של חברת הדים... (נכון שכרגע אין מנהל פורום שיכול להזמין)
 

ani Hayehida

New member
מעשים לחוד, דיבורים לחוד!

מעניין למה אין קול ואין עונה כשמישהו מבקש התייחסות לעניין שהוא בנפשנו ממש, ואילו כשמישהו מעלה "הגיגים" ו"מחשבות" על מצבו האומלל בהווה או בעתיד - פתאום כולם קופצים??? נראה לי, שקל לכם לדבר. נורא קל לכתוב בפורום, להגיב על רגישויות, להיעלב, להעליב, ל"שטוף" ולהטיף מוסר בקול של מורים וגננות בגנון, ולתת עצות חסרות תועלת או להעביר לינקים לאתרים "מעניינים", שמספרים בדיוק את אותם סיפורים. אבל לעשות? חס וחלילה וחס! להרים עט או להקליד מכתב מחאה לסוכנות אודיו שנותנת שירות לקוי? לסוכנות שגובה "עמלה" של עשרה אחוז על התנסות של חודש במכשיר שמיעה? חרם צרכנים??? הגזמתי, מה אני בכלל רוצה מכם, ידידיי ורעיי. הרי כל-כך קשה לכם להילחם על זכויותיכם, הרי אתם כל כך חלשים ומסכנים וחסרי אונים, תמיד היה כך ותמיד יהיה - ואתם מצפים שמישהו אחר יעשה את כל המלחמות במקומכם, נכון? טוב, לא כולם נולדו עם רוח קרב. רק העקרב, אולי - וכן, אני עקרב, ומי שדורך לי על הזנב משלם בחייו! תגובות? נא לשלוח למכתבים למערכת...
 

Chuck U Farly

New member
משום כך

הוצע "צוות" לניהול הפורום, כדי שהצוות יוכל למחוק הודעות. חסרי המעש לא ייאלצו להסתכל בראי אלא יוכלו לשלוח מסרים לצוות: "הודעה זו וזו צריכה להימחק..." לי היה נסיון עם סוכנות אחרת, לא יותר מוצלחת - מדטון, רח' בן יהודה 60, ת"א. הם לא היו מוכנים לתת שני תשלומים והסתבכו בחיוב עם ריבית: ביטלו את החיוב, אך הריבית נשארה. כמה נוח. עכשיו אני קונה סוללות בחנות רגילה לסוללות - יותר זול מכל הסוכנויות למיניהן. נהנית לצפות בתמונה של התאומות הסיאמיות? כאילו אין לך מספיק נושאים משלך. וההגדרה במילון ל"מתחסד" היא: מתחפש לחסיד, עושה את עצמו כחסיד וכצדיק תמיד, צבוע, מזוייף. לעומת ההגדרה ל"טיפש": שוטה, אוויל, חסר שכל. שתי ההגדרות הן מאותו מילון, וההגדרה הראשונה נראית לי חמורה מההגדרה השניה.
 

Chuck U Farly

New member
אתר לסוכנויות של מכשירי שמיעה

http://planet.nana.co.il/hearing_aid אפשר להעלות לאתר שמות של סוכנויות בהתאם לטיב השירות. באם הצבעים או גודל האותיות אינם נוחים לצפיה, ניתן לשלוח לי מסר ואשנה בהתאם.
 
אני הולכת למי שנותן לי שירות טוב

את מאד צודקת שחשוב להילחם. בירושלים למזלי יש לנו את ליאוניד האחד ואין שני לו, ולמי שיש את ליאוניד, לא צריך אף אחד אחר... אם תרצו פרטים שלו אשמח לספק אותם. הוא האדם הכי מקצועי, אמין, מקצועי, נחמד באופן בלתי רגיל, בנאדם באופן בלתי רגיל, ובקיצור, אין שני לו. חשוב אכן שנפרסם חוויות בנושא וכשהמידע יתחיל להתגבש נוכל לפנות אולי לגדעון רייכר!! מה דעתכם?
 

eyal998

New member
מצטרף לתמר

אכן מי שיש לו את לאוניד לו צריך אף אחד אחר, ואני מכיר כאלו שלא גרים בירושלים, אבל מעדיפים להגיע עד לכאן בשביל המקצועיות המדהימה, האמינות, והיחס שאין שני לו. סיפורי 'אימה' על ההתיחסות ללקויי שמיעה כאל 'פרה חולבת' ועל היחס הגרוע וחוסר המקצועיות יש ללא סוף, הבעיה היא שרוב הלקוחות של המכונים הללו הם אנשים מבוגרים, שאיבדו את השמיעה שלהם באמצע החיים, שלא יודעים מה לדרוש ומה לבקש, ואת האנשים הללו המכונים הללו מנצלים.
 
למעלה