ממצאי בדיקה אצל רופאה התפתחותית
שורה תחתונה: עיכוב שפתי קל בלבד, סביר שיעבור מעצמו ונגרם מליקוי שמיעה שהיה לו, אבחון של קלינאית תקשורת ליתר ביטחון. ללא שום בעיה תקשורתית.
אני מבולבלת מאד. בפגישה הילד נהנה אבל ממש לא שיתף פעולה, לא דיבר והתעלם ממנה יותר מאשר זה קורה בבית. ועדיין לטענתה הוא מאד תקשורתי.
קראתי את הממצאים והיא רשמה כך: משחק חזרתי, לא תמיד מגיב להוראות, עסוק מאד עם המראה והשתקפות דמותו במראה (התלהב בטירוף מהמראה הגדולה שהייתה שם, ניסה לשחק עם אצמו ושלח נשיקות להשתקפות שלו). מגיב לקריאה בשמו, מגיב לקשב משותף לשניה. יכוןלות הבעה שפתית בתחום הנמוך של נורמה.
מה דעתכם? היא ביקשה שייתן לה קוביה - לא נתן, אולי אחרי עשרים נסיונות. לטענתה, זה לא משנה שהוא לא אומר אמא אבא, מספיק שיש לו אוצר מילים של 5-10 מילים חלקיות.
הוא ילד ממש חמוד וחייכן. אולי זה מטעה?
בעיני, הוא תקשורתי מאד. אבל אני לא זוכרת שחשבתי אחרת על הילד שאובחן בגיל 8.
שורה תחתונה: עיכוב שפתי קל בלבד, סביר שיעבור מעצמו ונגרם מליקוי שמיעה שהיה לו, אבחון של קלינאית תקשורת ליתר ביטחון. ללא שום בעיה תקשורתית.
אני מבולבלת מאד. בפגישה הילד נהנה אבל ממש לא שיתף פעולה, לא דיבר והתעלם ממנה יותר מאשר זה קורה בבית. ועדיין לטענתה הוא מאד תקשורתי.
קראתי את הממצאים והיא רשמה כך: משחק חזרתי, לא תמיד מגיב להוראות, עסוק מאד עם המראה והשתקפות דמותו במראה (התלהב בטירוף מהמראה הגדולה שהייתה שם, ניסה לשחק עם אצמו ושלח נשיקות להשתקפות שלו). מגיב לקריאה בשמו, מגיב לקשב משותף לשניה. יכוןלות הבעה שפתית בתחום הנמוך של נורמה.
מה דעתכם? היא ביקשה שייתן לה קוביה - לא נתן, אולי אחרי עשרים נסיונות. לטענתה, זה לא משנה שהוא לא אומר אמא אבא, מספיק שיש לו אוצר מילים של 5-10 מילים חלקיות.
הוא ילד ממש חמוד וחייכן. אולי זה מטעה?
בעיני, הוא תקשורתי מאד. אבל אני לא זוכרת שחשבתי אחרת על הילד שאובחן בגיל 8.