ממשיכים לחגוג עלינו, על הצרכנים...

odedg

New member
ממשיכים לחגוג עלינו, על הצרכנים...

חברת חשמל טוענת שאינה אחראית לנזקים במכשירי חשמל ואלקטרוניקה בבית גם אם השינויים במתח באו ממערכת החשמל שלה, חברות הטלפון הסלולארי מחתימות אדם ל 3 שנים אך בגלל בעיות פריסה ושידור/קליטה אינן מסוגלות לתת את השירות המובטח, ועדיין דורשות קנסות כבדים ממי שרוצה להתנתק עקב כך, ממשיך המונופול של הכבלים (מונופול איזורי, כרגע...) ויס לא ממש מתחרה (שירות שלא מרוצים ממנו, מחירים הנראים מתואמים עם הכבלים...), אז מה יהיה הסוף ?
 

dov98

New member
חברת החשמל באמת לא צריכה להיות

אחראית,מכשרי החשמל צריכים לדעת להתמודד עם מפלי מתח,זאת בעיה של יבואנים. ב.3שנים זה כולל מכשיר חינם,וכאן יש 2 אפשרויות:או יקנו את המכשיר ואז אין התחייבות או שפראיירים ישלמו אותו בחזקה. את הכבלים צריך עכשיו לעודד בכוון פס רחב, כדי להוריד מהגב שלנו את בזק שעושק אותנו.אגב , מחיר הכבלים זהה למחיר בארצות הברית בטלוויזיה אבל מחיר הפס רחב אצל בזק פי 2 . ותחשבו על זה! לYES אני בכלל לא מתיחס כי זה בזק.
 

odedg

New member
הערות לתגובה, חברת חשמל וכו...

תודה על התגובה הענינית. אבל, לעניין חברת החשמל, למה זאת בעיה של היבואנים? מה שבאחריות אינו כולל בדרך כלל נזקים ממקור חיצוני, ולמה בכלל הוא צריך להיות אחראי. בכל מקרה מי שסובל הוא הצרכן שהיה יכול בתנאים רגילים להמשיך לחיות עם המחשב/פקס/מודם/מקרר הישן שלו עוד הרבה שנים. לגבי המחיר של הכבלים, לפי מה אתה משווה? לגבי בזק, אני מאמין שאין כל ויכוח בנושא...
 

dov98

New member
ראה, מוצרי חשמל צריכים לעמוד

בתקנים מסויימים (לא,אינני עובד ח. חשמל) אחד מהם מתיחס לשינויי מתח. שים לב שבחלק ממכשירי החשמל מופיע :"מתח עבודה 220-240 V ", וישנם היום מכשירים שאף עובדים בטווח מתחים של 110-240 V . כלומר זה בכ"ז בעיה של היבואן. ומה אתה חושב, בארהב ואירופה אין מפלי מתח?
 

dov98

New member
כבלים! הלא באינטרנט אנחנו. כנס

לאחת מחברות הכבלים בחו"ל ותראה!
 
למעלה