ממש לכבוד יום הולדתי

No Name Girl

New member
ממש לכבוד יום הולדתי


כרגיל, כמו בכל התקופה האחרונה, נוברת באנטרנט אחר מידע שאולי יעזור לי, יכוון אותי, לכיוון מה אני צריכה לעשות עם חיי.
ופתאום עכשיו, כאילו ממש כמו מתנה ליום הולדת- גיליתי את הפורום החדש הזה.
ממש אשמח אם תוכלי לתת לי מסר- האם אמצא את עצמי? האם אמצא במה אני טובה? מה אני אוהבת? האם אמצא את המקום שלי? אחליט מה ללמוד, או באיזה תחום לעבוד. כאמור תאריך הלידה שלי הוא- 11.9.88. (שמי גלי)

שולחת לך בחזרה, כמויות של תודה והערכה, מיכל, על כך שאת נותנת מעצמך כך. ומבטיחה להמשיך לעקוב, ולא רק בשביל גחמות אישיות.
 
נעים להכיר

שמחה שפנית לפורום שלי! כולנו בעידן הזה פונים לאינטרנט מנסים למצוא משהוא...לפעמים אנחנו לא יודעים מה. כמטפלת בדמיון מודרך אני רוצה לתת לך טיפ - כל התשובות נמצאות אצלנו ולנו יש את הפתרון ואת התשובות לכל השאלות. המורים והיועצים שלנו יכולים לעזור לנו ולהוביל אותנו כמובן, כדי למצוא תשובה צריך קודם להתחבר והכוונה לא למשהוא חיצוני... אלה פנימי בתור אתחלה את יכולה חצי שעה ביום לקחת מנוחה לשבת במקום שקט ולשמוע מה שהתת מודע שלך מנסה להגיד לך....
תאריך הלידה מראה צורך לעצמאיות. את צריכה להוביל בחיים שלך ולא להיות מובלת. בזוגיות את צריכה מישהוא שיתן לך את החופש להתפתח במיוחד בתחום המיקצועי. את מאד רגישה יחד עם זאת שקולה ופרקטית. תדעי למצוא את האיזון. תוכלי לעסוק בניהול ובכל דבר שמאפשר לך חופש ביטוי תאמיני בעצמך את יכולה. לא להיכנס לאזור הנוחות תכווני למשהוא גדול ואל תפחדי לקחת אתגרים - את תצליחי.
 

No Name Girl

New member
תודה, את מקסימה


בהחלט מסר מעודד, תודה רבה על כך!

אני מתחברת מאוד לרעיון שהעלת, שעליי קודם כל להתחבר לעצמי ולהקשיב לאני הפנימי במקום לחפש בחוץ. אבל העלית בדיוק נקודה צורמת- אני בתקופה כזו חסרת וודאות, אני לא מאמינה בעצמי וביכולת השיפוט שלי, ולכן כנראה מחפשת את התשובות בחוץ.
קראתי בשרשור אחר פה על עניין הדמיון מודרך, אשב מול יוטיוב ואנסה לתרגל את הרעיון. נשמע מעניין. אבל אשמח יותר להכוונה מה הכוונה ב"להקשיב למה שהתת מודע מנסה להגיד לך"

שבת שלום
 
למעלה