ממש ממש חשוווווווווווווווב!

Shibby!

New member
ממש ממש חשוווווווווווווווב!

דרך להעביר את מסר האידיולוגיה של בצופים: כל אחד יתן דוגמה לפעולה שממש השפיעה עליו ואולי אלה מהנוער העובד יקראו ויבינו.. אז הפעולה שלי הלכה ככה: היינו בתוך כתה (4 כירות) ושמו על כל כיר פנקס אם תמונות. כל פעם היינו צריכים ללעת ולעמוד ליד התמונה יוצאת הדופן... ככה עד שהורידות את כל התמונות דוגמא: כיר א´ עין כחולה, כיר ב´ עין ירוקה כיר ג´ עין צהובה וכיר ד´ עין ורודה... כל אחד נעמד ליד התמונה שהכי נראתה לו... בסוף הגענו לזה שאין שם יוצא דופן וכולן בתחלס אותו דבר... ושלא צריך תמיד לחפש מה שונה עכשיו ספרו גם אתם על פעולה אם מסר
 
אוווווווףףףףףףףףףף חן!

השגיאות כתיב שלך הורגגגגגגגותתתתת אותי! הנה ההודעה שלך בלי שגיאות: דרך להעביר את מסר האידיולוגיה של הצופים: כל אחד יתן דוגמה לפעולה שממש השפיעה עליו ואולי אלה מהנוער העובד יקראו ויבינו.. אז הפעולה שלי הלכה ככה: היינו בתוך כתה (4 קירות) ושמו על כל קיר פנקס עם תמונות. כל פעם היינו צריכים ללכת ולעמוד ליד התמונה יוצאת הדופן... ככה עד שהורידו את כל התמונות... דוגמא: קיר א´ עין כחולה, קיר ב´ עין ירוקה קיר ג´ עין צהובה וקיר ד´ עין ורודה... כל אחד נעמד ליד התמונה שהכי נראתה לו... בסוף הגענו לזה שאין שם יוצא דופן וכולן בתכלס אותו דבר... ושלא צריך תמיד לחפש מה שונה...! עכשיו ספרו גם אתם על פעולה עם מסר! לי לא היית ה אף פעם פעולה כזו...!! או שאני סתם לא זוכרת!
 
פעולה על השואה לכיתות ח´

מצטער שאין לי את המפרט המלא, אבל המחשב שלי נמחק מזמן והקלסר שלי לא אצלי. בהתחלה שאלתי אותם כל מיני שאלות על הליכה אחרי קבוצה, ביקשתי מהם תשובות כנות ככל האפשר; שאלות כמו "אם מישהו מהכיתה היה מתחיל לקשקש על הקיר, וכולם היו מצתרפים אליו, גם אתם הייתם עושים את זה?" והעלתי את חומרת השאלות לאט עד ועברתי על נושאים כואבים החל מסמים וכלה ברצח, לאחר כל שאלה הייתי מדרבן אותם לענות "כן", הכמות המזערית של אנשים שאמרו "לא" זיעזעה אותי. לאחר מכן המשכתי בעוד מספר פעילויות על השואה, בלי קשר לדף מתחילת הפעולה, כדי לגרום להם לשכוח ממנו, לא משנה איזה פעילויות נמצאות באמצע כל עוד הם לא נוגעות לנושא של "הליכה אחרי המנהיג באופן עיוור" כמעט בשום אופן. כעשרים דקות לפני סוף הפעולה שאלתי אותם מה היה בעצם כל כך רע בתנועה הנאצית, האם כל הנאצים היו רעים, התשובה הטבעית היתה כן, אני הובלתי אותם לכיוון מחשבה שהם בעצם הלכו אחרי מה שקרה ברמה ככזאת שאי אפשר היה לצאת מזה. אז הקראתי להם את התשובות שלהם, והסברתי להם שלהגרר לתוך דברים כאלה יכול לגרום להסתבכות רצינית, ושזה בסדר להכנס לפעילות מאורגנת שאתה יודע מה היא מכילה ויכול לצאת בכל עת (כדוגמאת הצופים), אבל להגרר אחרי מישהו למשהו שיכול לסבך אותך, בין אם הוא "לקשקש על הקיר" ובין אם הוא אונס יכול להוביל לתסבוכת של דברים שלבסוף אף אחד לא יצליח לצאת ממנה. פעולה אחרי הראיתי להם את הסרט "הגל".
 
מאגניב.....

מיצטערת שלא הגבתי...פשוט לא הייתי באינטרנט...מבין?,יופי! אז ככה ,זה רעיון מגניב לאללה!,חוצמזה רציתי לספר שאצלנו בכיתה,המורה ניכנסה לכיתה ואמרה לכולנו לעמוד,לשבת לקום ושיגעה אותנו...ובסופו של דבר היינו אמורים להבין שאנחנו לא צריכים לעשות כל דבר שאומרים לנו.....הקטע המעניין פה ,זה שאם לא היינו עושים את זה אז היו צועקים עלינו...מפגרים! אבישג!!
 
למעלה