ממש מעצבן !!!! אני רוצה לתבוע !!!!

ממש מעצבן !!!! אני רוצה לתבוע !!!!

בחנות "אמילי סטייל" בפ"ת כתוב: "החלפה תוך 14 יום עם הצגת חשבונית בלבד, אין החלפת תחתונים, אין החזר כספי". ביום שלישי האחרון 26.06.2012 הייתי בחנות אמילי סטייל בפתח תקוה ברחוב ההגנה, ורכשתי 3 חזיות. כאשר הגעתי הביתה בתמימותי הורדתי את הטיקט מהחזיות ובאתי להכניס לארון. רק מה? להפתעתי גיליתי קרע קטן בחזיה הלבנה והחזיה בצבע תכלת היתה לא במידה שלי. ניגשתי היום 29.06.2012 לחנות ברחוב ההגנה "אמילי סטייל" ובאתי להחליף את אשר רכשתי. זה שישב בקופה אמר לי שאין בעיה ושאני יכולה לבחור את המידה שלי + צבע ממה שיש על הקולבים. לא מצאתי לא מידה ולא צבע, והתבקשתי להגיע לחנות השניה שיושבת ברחוב חובבי ציון. בחנות השניה, מנהל החנות העונה לשם אורן, היה מאוד לא סימפטי ופשוט צעק עליי שבלי "טיקט" על החזיות הוא לא מחליף לי שום דבר כי מבחינתו לבשתי את זה !!!! הייתי בהלם, שאלתי איפה זה כתוב שלא מחליפים מוצר בלי טיקט, ונעניתי "זה הנוהל ואני לא חייב להראות לך איפה זה כתוב" . אמרתי לו שכמו שהם דאגו לשים את השלט הזה שאומר מפורשות שהחלפת מוצר תתבצע בהצגת חשבונית, הם צריכים להראות לי איפה כתוב מה שהוא אומר, ואז נעניתי בצעקה נוספת: "צאי לי מהחנות, לא מחליף לך שום דבר, או שאת יוצאת או שאני קורא למשטרה". תבינו, אני עד עכשיו בהלם !!!! האם הגיוני שלא מחליפים לי מוצר כי באמת בתום לב הוצאתי את הטיקט, כי סמכתי על המוכרת???? ועכשיו אני מגיעה הביתה, ומגלה שהוא גם הוציא לי מהשקית את חשבונית הקניה.
 
הבעייה זה לא הטיקט...

החוק קובע שהזכות לביטול עסקה לא חלה על "הלבשה תחתונה לרבות בגדי ים". החנות יכול להחליף לך אם היא רוצה, אבל בהחלט לא חייבת - בלי קשר לטיקט או לא.

את כן יכולה לתבוע על לשון הרע, אם הסיפור שלך מדויק.
 
הסיפור שלי בהחלט מדויק

לא לבשתי את מה שרכשתי, כי המידה לא נכונה, וגם היה קרע בשני. אין לי כל אינטרס לשקר, התייחסו אליי בזלזול ונאמר מפורשות בשלט שלהם שניתן להחליף תוך 14 יום בהצגת חשבונית בלבד !!! לא הוזכר שומדבר על טיקט !!!
 
זה לא משנה כל כך מה "אמרו". משנה מה אומר

החוק.

הם לא חייבים להחליף לך את החזייה, גם אם היא הייתה עם טיקט.

לגבי לשון הרע - אם צעקו עליך ואיימו במשטרה בנוכחות אנשים, זו עילה לתביעה. לא הייתי מצפה לקבל פה את המקסימום הקבוע בחוק (כ-70,000 ש"ח), אבל כן ניתן לדרש פיצוי כלשהו.

יש לך עדים? יש להם מצלמות? אם יש להם מצלמות תשלחי להם מכתב מהר שאת מתכוונת לתבוע אותם על לשון הרע, ושיישמרו את הקלטות להוכחה בבית המשפט. תכתבי גם, שאי שמירת הקלטות יכולה להחשב "העלמת ראיות", בלשון בני האדם.
 
למעלה