ממש עכשיו הולכים לסגור את מחסום בית יהושוע

sandbird4

New member
ממש עכשיו הולכים לסגור את מחסום בית יהושוע

ביום שישי כבר אמורים להשתמש בגשר החדש.
 

Roobie

New member
../images/Emo45.gifבשעה טובה

חבל שאנשים היו צריכים למות לפני שזה קרה, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא.
 

sandbird4

New member
אל "תדאג" - גם הפעם מישהו עשה קופה על חשבוננו

בכוונה בנו גשר זמני במקום לבנות את הגשר הקבוע המתוכנן. אין כמו לבנות דברים מיותרים.
 

roni7086

New member
גשר בית יהושוע אמנם פתוח

נסעתי היום. פרויקט מדהים!!! עבודה מושלמת מבחינת הגימור ונוחות הנסיעה!!. הגשר הוא בהחלט לא זמני אלא שהפעם הקורות הן מפלדה כמו במרבית הגשרים בארה"ב!!! גם הגשר שנבנה כרגע מעל פסי הרכבת בפרדס-חנה יבנה באותה שיטה שמקצרת את זמן הבנייה.
 

sandbird4

New member
הגשר הוא זמני עד הקמת הגשר הקבוע של

נתיבי איילון שיעברו בדיוק שם. בגלל זה לא בנו שם כלום עד התאונה. לגבי הגשר עצמו, אכן מדובר בגשר יפה עם קורות מפלדה כמו בארצות הברית.
 

roni7086

New member
הגשר מותאם לנציבי איילון!!!

אם תשים לב הגשר בנוי משלשה קטעים: המרכזי חולף מעל הרכבת, ומשני הצדדים,קטעים שמספיקים להעביר מתחתם את נתיבי איילון- שלשה נתיבים מכל כיוון. להווה ידוע לך שעדיין יש וויכוח אם נתיבי איילון יגיעו בכלל עד נתניה. האירגונים הירוקים מתנגדים לכך וממליצים להפול את כביש החוף ל-5 נתיבים מכל צד מאזור שפיים.בעצם נתיבי איילון יתחברו לכביש החוף בשפיים - וזה יהיה סופם, ביחד עם חיבור ל-531.
 
הפרדה נכונה יותר

מבחינה תחבורתית: תארו לעצמכם תאונה בכביש 2 -אז נתיבי איילון פנויים ממילא נתיבי איילון עוברים באזור שהוא מסדרון רכבת אז יש הגיון להעביר אותם שם.
 

XrayCharlie

New member
נתיבי איילון לא יכולים להיות צמודים

לפסי הרכבת באזור נתניה מחוסר מקום. אני לא בטוח שיש מספיק מקום על מנת להרחיב את שטח הרכבת לארבע מסילות, אז בטח שאין שם מקום גם לכביש מהיר. אם כביש 2 יורחב לארבעה או חמישה נתיבים לכל כיוון אז ביחד עם כביש 6 תהיה מערכת טובה בין הצפון לת"א (אני בכוונה לא מזכיר את כביש 4 שכן עם רמזורים כל 100 מטר, הוא לא אופציה למי שלא חייב לנסוע עליו).
 

קובי לו

New member
לא אופציה לא אופציה (הכביש הישן, 4)

אבל אני נוסע בו המון בשבתות. לפחות פעם בחודש כבר לאורך 20 שנה. בשנתיים שלוש האחרונות בשבת בבוקר לכוון חדרה ובשבת בצהריים חזרה לכוון גוש דן אין הבדל גדול בינו לבין כביש החוף (דרך מס' 2). אני נוסע המון גם בכביש החוף. פעם בכביש החוף ופעם בכביש הישן, ככה בערך פעם בשבועיים באחד מהם. לא גיליתי הבדל גדול בזמני הנסיעה. הוריי אחת לכמה זמן באים לת"א (בד"כ או ברכבת או בכבישים 2,4). כנ"ל, הם לא רואים הבדל מהותי בין נסיעה בכביש הזה לכביש החוף. אין בו רמזורים כל 100 מ', אפילו לא כל 3 ק"מ. ממורשה ועד חדרה יש 13 צמתים מרומזרים לאורך כ-40 ק"מ (כל 3.5 ק"מ בממוצע רמזר) שיש לו עדיפות רצינית לתנועה צפון-דרום על כביש 4.
 

XrayCharlie

New member
בכיף, אני באופן אישי מתרחק ממנו כמו מאש

גם בגלל שאין לי מה לעשות עליו (אני מדבר בעיקר על הקטע מנתניה לחדרה) וגם בגלל ריבוי הרמזורים בקטע זה. ע"פ "מפה" בקטע שבין צומת השרון וצומת הרא"ה ישנם 5 רמזורים לאורך 8 ק"מ בלבד (רמזור על כל 1.6 ק"מ או 2 ק"מ אם אתה רוצה להסתכל על הרמזור הראשון כנקודת יציאה). בפעם האחרונה שנסעתי בקטע זה (נכון, לפני הרבה שנים) היה פקק לכל אורך הדרך וזה בכלל לא היה שעות עומס (זה היה שבת בצוהרים). אני לא יודע מה קורה היום אבל זה לא יכול להיות סימפטי. אין ספק שכביש 2 לא עומד היום בעומס (בעיקר לכיוון צפון כאשר הוא "מאבד" נתיב אחרי נתניה) ואני לא חושב שיש מישהו שיגיד שהכביש לא צריך הרחבה רצינית.
 
למעלה