ממש עכשיו סיימתי לדפוק שניצלים

ליאן.

New member
ממש עכשיו סיימתי לדפוק שניצלים

ולטגן אותם במשך שעתיים!!!!
לפחות יצא טעים (נראה לי).. אז שיהיה לכם הרבה הצלחה עם הפורום החדש.
מקווה שבקרוב ייפתח לו גם פורום חביתיות ולאחריו גם פורום מסטיקים..
 

leeloo

New member
תודה לך יקירתי

וברוכה הבאה לקהילת אוהבי הבשר למיניו!
 
האמת ש...

שניצלים לא נחשב בעיניי לבשר ! גם לא נקניקיות !!! אלא בשר אדום !!! של כבש צעיר או עגל,זה בשר בריא בשביל בארי !!!
 

lady_anne

New member
בתאבון ובהצלחה

ואין אף ירק על פני הפלנטה הזו שישווה בטעמו לסטייק מיושן היטב בדרגת מידיום-רייר. ולגבי השניצלים של ליאן (אם מקומם בכלל יכירם בפורום העוסק בבשר) יש לי הצעת יעול: במקום פרורי-הלחם המשמימים לטבול אותם לפני הטיגון בפרורי-לחם יפאניים (פֶּנקו, להשיג במכולות סיניות) ולהנות מהקראנצ´יות. עלו והצליחו,
 

ליאן.

New member
תודה על ההצעה.. ../images/Emo13.gif

מעולם לא נכנסתי למכולת סינית, אני מניחה שזאת חוויה בפני עצמה.. אצלנו משתמשים בדרך כלל בקמח מצה והפעם הוספתי תבלינים לקמח ויצא לא רע בכלל..
 

leeloo

New member
כמו כולנו בערך.....

רציני, עשיתי כל-כך הרבה נסיונות, עם כל-כך הרבה שניצלים, ורק אחד היה בעל הטעם האולטימטיבי, ולצערי אין להשיגו עוד, מכיוון שהיה במסעדה קטנה וצנועה מתחת לעבודתו של אבי... כיום הוא סגור.. כמה עצוב.. הוא ידע בדיוק כמה חרדל לשים, כמה פירורי לחם, וכמה זמן על הגז...
 

Meat is my life

New member
אין כמו בשר עכשיו...

בואו וראו את הפרות אצלי בצלחת...אחרי שרוקנתי חלק ממנה...
יחד עם קצת תפוחי אדמה וחתיכות בשר מטוגנות...
 

Meat is my life

New member
שמע !

ספורטאי,ספורטאי ! אבל בשר זו חובה לאכול אחרי פעילות ספורט ! גם אני הייתי פעם על מכשירי כושר ובלה בלה בלה ותמיד תמיד חיכתה לי ארוחת בשר בבית ישר אחרי האימון ! יצא לי גוף פצצה,עם כוח טוב וחזק ואהבתי את זה ! רק שכיום כבר בערך שש שנים זרקתי את האימונים ונשארתי עם הבשר...אז אולי הלך הגוף...אבל נשאר הטעם,לא ?!
 

giri

New member
שניצל...

השניצל הטוב היותר הוא שניצל וינאי אמיתי. שניצל אמיתי עושים מבשר בקר, ויש בו כ - 300 גרם בשר. משתמשים בחזה בדרך כלל, פרוס דק. את חזה הבקר משרים במרינדה אלכוהולית כמה שעות (מומלצת : יין אדום חצי יבש עם כמה תבליני סטייק בנאליים). אח"כ הוא עובר שלוש צלחות בסדר הבא : קמח, ביצה עם תבלינים (שוב - סטייק הכי פשוט, לתחכומים אין סוף - כיד הדמיון - המלצה : חרדל ודבש, אבל מעט), ופירורי לחם עם תבלינים (ניתן להחליף בשבבי צ´יפס, קמח מצה וכו´ - ולתבל איך שבא). אחרי שעבר את הטיפול הנ"ל, נתח הפרה היקר נוחת במחבת. זמן הטיגון קצת ארוך יותר משל שניצל עוף כמובן, ובזכות העטיפה הפריכה השניצל נשאר עסיסי וורדרד מבפנים... מממ... הצעת הגשה מומלצת : עם הר של פירה תפוחי אדמה בצד, מכוסה ברוטב GRAVY (צלי שכזה) ובצל מטוגן, ועוד אישזהו ירק חם (אפונה / שעועית / פטריות וכו´ וכו´). ארוחה כבדה וטעימה, שמהווה את גולת הכותרת של המטבח הוינאי!
 
למעלה