ממתי ארקיע טסים לדרום אפריקה

motish3

New member
שווה בדיקה

לארקיע אין מטוסים שעושים כזה טווח, קודשרינג בהחלט אפשרי. אולי זאת טיסה עם עצירה בדרך (אתיופה לדוגמא). אלעל ממריאה בד"כ בסביבות חצות (למעט שישי שזה בלחץ של הבוקר) בטיסות הקודשייר עם SAA. הטיסות פה זה טיסות צהרים. מחיר הכרטיס זה חצי ממה שאלעל ו SAA מוכרים (1200+- למחלקת תיירים). אין לSAA מה לחפש עם ארקיע ששוה לשבור את הקודשייר עם אלעל (בלי לפגוע בארקיע כמובן), וארקיע לא ממש מתחרה באלעל במגוון וזמינות היעדים מנקודת המבט של SAA. רק מישהו מארקיע או מרש"ת (שיבדוק מה המטוס או החברה שטסה בפועל) יוכל לתת לנו תמונה קצת יותר ברורה על זה.
 

tcu6

New member
ארקיע יוצאת החודש עם טיסות לברזיל

ולטוקיו. במסגרת טיסות שכר מיוחדות להבאת צלינים נוצרים לארץ. דובר שמחיר כרטיס לברזיל יהיה כ500 דולר ושהות של שבוע. המטוסים יצאו מהארץ (ריקים) ויחזרו כך בתום העליה לרגל. לא יודע מה יהיה סוג המטוס.
 

ארזS

New member
לא יודע על ברזיל, אבל...

בלי קשר למבצעים הנ''ל, קורה לפעמים שיש לחברה מסויימת הזמנות לקו מסויים בכיוון אחד וחזרה לאחר שבוע [לדוגמא]. ומה שהם עושים זה מבצע מיוחד כדי למלא את המטוס או המטוסים גם בכיוון השני כדי שלא יצטרכו לחזור ריקים. זכור לי שחבר שלי קנה דיל כזה בזמנו כשאאפיפיור המנוח הגיע לישראל. הגיעו לכאן אז המון מטוסים עם צליינים והחברות מכרו את הטיסות חזרה לארצות המוצא, ובחזרה לכאן כשבאו להחזיר את הצליינים לארצותיהם. החבר שלי קנה בזמנו דיל לאיטליה במחיר מגוכח של כ-100 $ בלבד. ובמחיר הזה הוא עוד זכה לשבת במחלקת עסקים [שהיתה ריקה]... ככה זה...
 

b e n1 4

New member
זה מעולה

זה מעולה שיצאו לכאן טיסות ליעדים כמו טוקיו וברזיל לישראל יש פונטיניצאל כמדינת תיירות לפי דעתי גם saa צריכים להגיע לארץ וגם jal וגם את ואריג'! לפי דעתי אל על צריכה לבצע את הטיסות לערים מרכזיות וישראייר וארקיע לערים מישניות לדוגמה: אל על לטוקיו ישראייר וארקיע לאוסקה
 

motish3

New member
הסתכלתי באתר שלהם

המטוס לטיסה הזאת הוא 757-300, וזמן הטיסה הוא 10:34 שעות. באלעל ב767 זה לפעמים פחות מ 9 שעות מה שאומר שכנראה הם עוצרים בדרך לתדלוק (כמו שכתבתי בהודעה למעלה). אין לי מושג למה הם נזכרו לעשות את זה בסוף ספטמבר. ה"חופש הגדול" בדרא"פ הוא רק בדצמבר ככל שזכור לי. אם הם היו עושים את זה באמצע השנה הטיסות היו מפוצצות והם בטוח היו מרוויחים. כל טיסה באפריל/מאי/יוני/יולי באלעל הייתה מלאה עד 0 מקום כשנוסעים נדחו לטיסות הבאות בשני הכיוונים. אני מקווה שהם יודעים למה הם פותחים קו כזה שלא בעונה.
 

ארזS

New member
האם ראית באתר שלהם

שזה קו שנפתח באופן קבוע או שזה קו לצורך "מבצע" כפי שהזכרתי בתגובה אחרת שלי כאן היום ?
 

gilgor

New member
הקו לאוסקה

יבוצע ב753 טיסה חד פעמית עם עצירה בנובוסיברסק לתידלוק, אחרי שעה ממריאים לאוסקה...אורך טיסה כולל הוא 13:50 דקות. הטיסות לברזיל יעצרו כנראה בפורוטוגל(בבדיקה). הטיסות ליוהנסבורג כנראה יעצרו באדיס אבבה (גםם בבדיקה). מבטיח לחזור עם יותר תשובות
 

motish3

New member
אין אופציה אחרת

לא ידוע לי על מדינה אחרת באפריקה שמטוסים ישראלים יכולים לנחות בה בדרך לדרא"פ חוץ מאתיופיה. קניה ירדה מהפרק אחרי הפיגועים במומבסה. אתיופה היא גם בערך אמצע הדרך בין ישראל לדרום אפריקה ככה שזה לדעתי גם יעיל יותר.
 

gilgor

New member
נו 5000 מיילים ימים?

757-300 מפוצץ בנסועי ומפוצץ בדלק יגרד את הMTOW של המטוס, לא יעבור את ה2700NM אני מאמין. טסנו לפריז עם ארקיע 753(BAU) המטוס שקל שני טון פחות מהMTOW (משקל המראה מירבי) שתבין על מה מדובר...
 

ram_z

New member
חברה אתם טועים....

זה לא הנתיב לדרא"פ, לפחות לא הנתיב שבו אני טסתי לפני אי אילו שנים. בטיסה שבה אני טסתי עשינו עצירת ביניים בקהיר ומשם דוח דרך אפריקה ליוהנסבורג. החברה היתה כמובן SAA או באפריקנרית SAL! רם
 

gilgor

New member
עוד קצת פרטים על הקו

תודה לרונן על המידע. הטיסה ליוהנסבורג תהיה תל אביב-אנטבה-יוהנסבורג הטיסה לברזיל תהיה: תל אביב-לאס פאלמס-סאלבודר-סאו פאולו ולאוסקה כמו שכתבתי... תל אביב-נובוסיברסק-אוסקה
 
למעלה