ממ"ג Legacy

ניר50

New member
ממ"ג Legacy

ההמ"ג מסוג LEGACY הוא ללא ספק הרולס רויס של הממגים, לבחינה אנא הכנסו ל- http://www.absaerolight.com/IN%20ENGLISH/PAGELEGACY01ENG.html אני בוחן אפשרות של קבלת הסוכנות ויבוא הממ"ג לארץ אשמח לקבל תגובות לכאן או ל- [email protected]
 
איך אומר השיר: "דברי במספרים גברת"

שלום ניר, ברוך הבא לפורום, אני בטוח שהרבה יהיו שמחים לשמוע את נתוני הכלי, מנוע, כנף, יכולות, מגבלות, מחיר (בארץ), למתי מתוכנן הגיור... תודה מראש רון
 
ממ"גיגית

הממ"גיגית (זה שנראה כמו גיגית במים) הזה הוא בהחלט משהוא יוצא דופן ומדליק וגם הלגסי. אם המנוע הוא 4 פעימות 120 כ"ס והמחיר שלו הוא 21000 יורו כפי שראינו אז אם יש כאלו ששילמו על בקאי 30000 דולר אולי יהיו כאלו שישלמו גם על זה. הייתי ממליץ לך להזמין את היצרן לסיבוב הופעות בארץ לפני שאתה מביא אותו בעצמך. אבל היצרן הזה הוא בהחלט משהו אחר. אהרון.
 

ניר50

New member
תודה

תודה לך אהרון, אכן משהו מעולם אחר הלגסי הממוכן עולה 21000 המכני רגיל עולה 19500
 
הרולס רויס נראה כבד!

שלום ניר, הLEGACY נראה כמו ROLLS ROYCE אבל גם כבד.ממגים כבדים עם מנועים חחזקים בדרך כלל צריכים מסלול יותר ארוך להמראה ותמיד יורדים יותר מהר במקרה של הפסקת מנוע.שמעתי מטייסי ממגגים גם בארץ וגם בחו"ל שBUCKEYE 912 עם79 כ"ס צריך מרחק המראה זהה ל BUCKEYE 582 עם65 כ"ס! והסיבה הוא תוספת המשקל!של כ16 ק"ג [582 עם סטרטר] או כ30 ק"ג [582 בלי סטרטר]. נראה שמשקל הממ"ג הוא ממש קריטי בקשר לביצועים ובטיחות שלו. ערכתי השוואת משקלים של ממגים עם מנוע 582 עם סטרטר,E-BOX,בולמי זעזועים,מים,שמן ומצנח [ללא דלק]. POWRACHUTE PC 2000 180 KG BUCKEYE DREAM MACHINE 162 KG BLUE HERON MARATHON 144 KG תוצאות השוואה והעובדה שאני שוקל 110 ואוהב להמריא לא רק מחוות רונית גרמו לכך שהזמנתי BLUE HERON. חלק מהממ"גים החדשים בשוק העולמי [כמו BUCKEYE BREEZE] נראים כבדים מאוד אבל לא מראים את משקלם באתר שלהם! כנרה שיש להם סיבה! אבי
 

rinat7

New member
משקל ה breeze

BUCKEYE BREEZE מצויד במדחף גדול 68"במקום 62" של הדגם הקודם שינוי זה מאפשר שיוט בסלד נמוך כ 5000 בהשואה לדגמים אחרים מיקי ויסלוביץ
 
מדחף גדול ל BREEZE

הי מיקי, כמה עוד ניתן להעמיס על מנוע 582 ? גם כך האמינות שלו אינה מהגבוהות. האם ניתן לקנות כלי זה עם מנוע 912 ? אגב, פרופלור גדול יותר מחייב עגלה גדולה יותר. מי שרוצה עגלה סגורה, יצטרך לגרור בית משותף. מוטי
 

rinat7

New member
אין קשר

במיקרה הזה אין קשר לגודל המנוע עיוור אין הוא יודע את גודל המרכב לידיעה גם בטרייק מותקן מדחף 68" המדד היחיד לעומס העבודה הם סיבובי המנוע בשיוט בהם אתה נמצא רוב הזמן עוצמה מקסימלית ותואמת את הוראת היצרן 6500סלד לגבי האמינות כול סוחר שמנים ישבך את תוצרתו וההפסד כולו של התמימים יש ברייז 912 להיתראות מיקי
 
גודל פרופלור ועומס על המנוע

מיקי צודק . אין קשר בין גודל הפרופלור ומגבלת עומס המנוע. במצנחי רחיפה ממונעים למשקל המנוע (הנובע בד"כ מנפח המנוע) משמעות כבדת משקל לטייס. בתחרויות משתמשים במנועים של 80 סמ"ק כדי לקבל משקל קטן ופרופלור ענק יחסית של 130 ואפילו 140 ס"מ. 54". ככלל אצבע על אותו מנוע ואותו הגיר הגורם הראשון במעלה להשפיע הוא גודל הפרופלור. ככל שתרכיב פרופלור גדול יותר תקבל דחף גדול יותר ותדרש לסל"ד נמוך יותר לקבלת אותו דחף. שוב במצנחי רחיפה ממונעים שים איזה פרופלור יעיל ככל שיהיה באורך 115 ס"מ תוריד אותו ושים פרופלור 122 ס"מ הדחף שתקבל יהיה ב 10-20% יותר. אהרון.
 

ניר50

New member
נראה לי שאתה טועה

משקל לפעמים מוסיף לחץ לחופה ומקצר טווח על פי היצרן הלגסי לא צריך מסלול ארוך יותר
 
לחץ חופה

שלום ניר בחוברת של האגודה כתוב שמומלץ שיהיה לך 100 ק´ג [טייס + משקולת] כדי לטוס. נראה לי שזה בשביל לשמור על לחץ חופה מספיק . אם אתה טס בכלי יותר כבד עם חופה כמו שמקובלת כאן אז אני חושב שאפשר להקטין את ה100 ק´ג בהתאם .כאשר אתה טס עם נוסע ,משקל נמוך מגדיל ביצועים ובטיחות מכל הבחינות ,לדעתי. לנתוני יצרנים בקשר למרחקי המראה ונחיתה יש להתיחס מאוד בזהירות .בכל מקרה אני מציע לך לטוס על הכלי בחו´ל ,כמו שאני עשיתי,לפני שתקנה אותו.כמו כן, צריך לחכות עד שיאפשרו שוב יבוא ממ´גים. אבי
 
למעלה