מנדי פטינקין (גדעון) עזב את הסדרה

LeRanch

New member
מנדי פטינקין (גדעון) עזב את הסדרה

זה יהיה די מוזר בלעדיו..
 

4hilla4

New member
חבל! באמת חבל!

הוא לא הדמות האהובה עליי אבל הוא דמות מאוד חשובה לסדרה הזאת ויהיה עצוב בלעדיו!!
 

sacrament

New member
אבל...אבל...../images/Emo7.gif

למי אני אצעק... my name is Bambi you killed my mother prepare to die!!! רוע.../-:
 

TheSegal

New member
מי לא זיהה אותו מהנסיכה הקסומה ???

כולנו גדלנו על הסרט הזה, יצית אומנות לשמה... מסרטי הרומנטיקה היחידים שאני מצליחה לראות בלי להקיא את נשמתי...
 

Dark and Twisty

New member
דווקא זה?

אהבתי את הקטע של הפעולה בסרט, אבל דווקא הרומנטיקה הייתה כל כך מזויפת!
וקראתי את הספר, גם עליו לא מתתי במיוחדXD
 

TheSegal

New member
מה שיפה בסרט זה לא התחכום

ולא הרומנטיקה, זאת התמימות... זה פשוט סרט תמים שמשאיר לי טעם של להיות ילדה, משהו שלצערי הרב אני לא יכולה להיות בימינו
 

4hilla4

New member
יש מצב שמנדי פטינקין חוזר?- לפרק אחד, אולי.

הודעה מהמפיק בפועל של "מחשבות פליליות"- אד ברנרו: "לאחרונה היו מספר דיווחים בתקשורת על מצבו של מנדי פאטינקין בסדרה. בתור התחלה, הם נכונים- מר פאטינקין עזב את הסדרה. מה שמטריד אותנו, למרות זאת, זה שהדיווחים מנסים להציע או לרמוז שהמפיקים, האולפנים או הרשת המשדרת CBS קשורים בצורה כלשהי למה שקרה. תנו לי להבהיר משהו: לא מדובר כאן במשא ומתן על חוזה, לא מדובר כאן על כסף, לא מדובר כאן על משהו שמר פאטינקין ביקש ולא קיבל- למעשה, כל המעורבים בתוכנית עשו בשנתיים האחרונות את כל מה שאפשר כדי לתת לו כל מה שרצה. מר פאטינקין אמר לסדרה, לאולפנים ולרשת שהוא חוזר, עד יום לפני שהתחלנו לצלם את הפרק הראשון, ואז הוא פשוט לא הופיע. בנוסף לכך, הוא לא יצר קשר עם אף אחד מתוך הסדרה (מפיקים, שחקנים, צוות) על מנת להסביר מדוע הוא לא חוזר. אפילו עד לרגע זה, אין לנו שום הודעה ממנו. הוא לא נתן לנו שום התראה מראש על כך שמשהו לא בסדר, הוא לא נתן לנו הזדמנות למצוא דרך לגרום לכך שאובדן הדמות הזאת תעבוד, שום רמיזה על כך שאנחנו צריכים לחפש מישהו אחר, שום אזהרה על כך שאולי נצטרך לכתוב מחדש את שבעת הפרקים הראשונים ללא הדמות המרכזית בתוכם. כלום. אפס. בניגוד למה שכמה דיווחים בתקשורת גרסו, הדמות שלו לא נכתבה "בקלילות" בפרק הראשון, ולמען האמת, זה היה ההפך. בגלל המבנה של הסיפור בפרק הראשון, הוא למעשה היה במרכז הפרק. הוא השאיר אותנו לגמרי לבד. בתור מעריצים נאמנים לתוכנית, אנחנו חושבים שלכולכם מגיע הסבר והלוואי והיה לי הסבר טוב יותר לתת לכם. צוות הכותבים הנפלא ביותר בטלוויזיה עובד קשה מאוד על מנת למצוא דרך כדי שזה יעבוד, ואנחנו נמצא דרך לתת להם את החוויה דרמטית שאתם מצפים לה בתוכנית" מספר שעות לאחר שהודעה זו פורסמה, מקורות אישרו שמנדי פאטינקין הסכים לחזור ל"מחשבות פליליות" לפרק אחד על מנת לסיים את כל הסיפור שלו.
 

yuval 153

New member
גם טוב וגם לא

כי הוא עוזר לקדם את הסדרה אבל אני שונא אותו
 

טרודייי

New member
בבקשה מכם, תסמנו ספוילרים ותרשמו אותם

אך ורק בתוך ההודעה. אל תגמרו לי לעזוב את הפורום בגלל ספוילרים. אני עוקבת אחרי הסדרה אך ורק ביס ואני לא רוצה לדעת מה קורה בהמשך. אם יש ספוילר תסמנו אותו ואל תרשמו אותו בכותרת.
 

yuval 153

New member
מה זה

מה זה ספוילרים אני יודע שזה לאוטו אבל מה זה קשור לפורום??
 

4hilla4

New member
חחחח.. לא...!!

ספויילר זה מהמילה ספוייל- שזה באנגלית " מקלקל " זה קאילו דברים שאם תקראי אותם " יקלקלו " לך את המשך העונה.. למרות שזה לא ממש נכון, פשוט אם תקראי ספויילרים לא תהיה לך את אפקט ה " הפתעה " של הסדרה. את צריכה להחליט אם את רוצה לדעת מה יקרה בהמשך או לחכות ולהיות מופתעת.. זה- ספויילר..
 
למעלה