אפשר גם חינם לגמרי-
הגדירי נכון את הגדרת האתר שלך -אותן מילים המסבירות מה האתר (את?) עוסקת- בשפה המבוקשת לך לפי תחום העיסוק וקהל היעד הפוטנציאלי. הציבי את הקישור לאתר שלך באתרים דומים , משלימים, אפשר בשיטה של פרסום הדדי,או עיסקאות שאינן כרוכות בתשלום. מנוע גוגל כבר ימצא אותך לבד. לגבי מנועי חיפוש אחרים, בהחלט אפשר לשלם וזה "מקפיץ" את האתר שלך בין 10 הראשונים, או מקבל "דירוג גולשים" גבוה , אלו פעילויות פרסומיות שיש להן עלות. אם את לא מעוניינת בתשלום-(ובוודאי באתר זמני לא תהיי מעוניינת לשלם) בחרי את האופציה הראשונית. אגב, בכרטיס שלך לא מופיע לינק לאתר שלך. זו תחילת הדרך למשל. הכי חשוב זו הגדרת המתא הנכונה המדוייקת ביותר לקהל היעד שלך, שווה להשקיע חשיבה בנושא. סתם אנקדוטה, בדיוק אמש פנה אליי בדוא"ל יזם עיסקי כלשהו אשר רוצה לבנות פארק מים במקום מסויים בארץ. הוא ביקש לדעת מה אני יכולה לתרום לו בתחום הידע על פארקי מים באירופה, נקודות כשל, מאזנים כלכליים, ומחסומי הצלחה. כאשר תהיתי איך הגיע אליי- התברר שעשה חיפוש בסיסי ביותר על המילה "פארק מים אירופה" וכך הגיע לעיתים ההגדרה של המתא רחבה כל כך שמביאה אוכלוסייה לא נכונה, מאידך עדיף מאשר ההיפך,לא?