חדשות בעתיקות
קטר 761 דוחף מו-דו
פלסר מבקר במרפאה
מבט על בת-גלים
חמישה מערכים בבת-גלים
התחנה נראית כמו שריד משנות ה-70חמישה מערכים בבת-גלים
המערך במאסף זוהה כמערך 39, שני קרונות עמדו מחוץ לרציף. אני תוהה אם בחזית הקרון הראשון עדיין על הרציף.
לאוטובוסאים - א'
אגב, עוד לא הקימו אתך קשר?לאוטובוסאים - א'
921 עובר במעבר התת-קרקעי אל מרכזית חוף-הכרמל. אני יכול לראות את הנהג לוקח נשימה עמוקה בשלב הזה. שנים כבר לא נסעתי בקו 921, לדעתי, אחד הקווים הקשים ביותר לנהג ולנוסעים גם יחד. לנסוע בדרך הארוכה ביותר מתל-אביב עד חיפה ולעצור כמעט בכל פניה ובכל צומת בדרך. סבלנות ברזל צריך בשביל נהיגה כזו.
בהתחלה עוד התפלאתי, עכשיו כבראגב, עוד לא הקימו אתך קשר?
מעיריית חיפה בקשר לתמונת חזית הטרמינל של התחנה המרכזית ברחוב יפו?
רב תודותבהתחלה עוד התפלאתי, עכשיו כבר
אני מבין שזו כנראה הרוח הנושבת שם. בשבוע הקרוב אנדנד להם שוב.
שלא לדבר על קו 841 לקרית שמונה...לאוטובוסאים - א'
921 עובר במעבר התת-קרקעי אל מרכזית חוף-הכרמל. אני יכול לראות את הנהג לוקח נשימה עמוקה בשלב הזה. שנים כבר לא נסעתי בקו 921, לדעתי, אחד הקווים הקשים ביותר לנהג ולנוסעים גם יחד. לנסוע בדרך הארוכה ביותר מתל-אביב עד חיפה ולעצור כמעט בכל פניה ובכל צומת בדרך. סבלנות ברזל צריך בשביל נהיגה כזו.
גם לי זה הזכיר את 841שלא לדבר על קו 841 לקרית שמונה...
אף אחד אבל ממש אף אחד לא לוקחלאוטובוסאים - א'
921 עובר במעבר התת-קרקעי אל מרכזית חוף-הכרמל. אני יכול לראות את הנהג לוקח נשימה עמוקה בשלב הזה. שנים כבר לא נסעתי בקו 921, לדעתי, אחד הקווים הקשים ביותר לנהג ולנוסעים גם יחד. לנסוע בדרך הארוכה ביותר מתל-אביב עד חיפה ולעצור כמעט בכל פניה ובכל צומת בדרך. סבלנות ברזל צריך בשביל נהיגה כזו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.