מנחה לשבת

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
מנחה לשבת

מנחה לשבת
ראשית עדכונים, מ - RailPictures 1. קרונית 741 Fairmont A-6 החביבה עלי, נכנסה סוף סוף למאגר התמונות ההוא. 2. מערך 17 בתחנת חיפה-מרכז ביום שמש יפה. 3. קטר עיתוק 261 בעוד תמונה אחת על רקע העיר התחתית הפורחת.
 

Golf Bravo

New member
חדשות בעתיקות

מנחה לשבת
ראשית עדכונים, מ - RailPictures 1. קרונית 741 Fairmont A-6 החביבה עלי, נכנסה סוף סוף למאגר התמונות ההוא. 2. מערך 17 בתחנת חיפה-מרכז ביום שמש יפה. 3. קטר עיתוק 261 בעוד תמונה אחת על רקע העיר התחתית הפורחת.
חדשות בעתיקות
יום חמישי, אחה"צ, חיפה-מרכז. 743 מתכונן לגרור רכבת לנתב"ג. ישר מאחוריו קרון כוח 56. בזכות ספרו של פול למדתי כי מדובר בקרון בן חמישים שנה Orenstein & Koppel. מרוב שפכטל שעשו על הגג כבר קשה לראות איפה הקרון המקורי. אינני בטוח שבתכנון טוב יותר לא היה אפשר להימנע מלשלוח את הקרונות הישנים האלה לקבל את פני הבאים בנתב"ג. בכל זאת, זהו שער הכניסה לישראל. הרי קיימת אלטרנטיבה. בקרונות המו-דו הספרדיים התקינו סוף-סוף את מתקן המזוודות בחלל שפינו בכל קרון. מתקן ענק ומסיבי בנוי מצינורות עבים ומבהיקים. עושה רושם שהוא יכול לעמוד בכל עומס מזוודות. עוד בעניין העתיקות, נראה שקרון 81 (Carl Fouche, 1961) עבר לאחרונה ניקוי רציני. הקרון הזה זכור לי כאחד המסריחים בצי. השבוע הבהיק מנקיון. שינוי מרענן.
 

Golf Bravo

New member
מערך 35 - מכבי עולה?

מנחה לשבת
ראשית עדכונים, מ - RailPictures 1. קרונית 741 Fairmont A-6 החביבה עלי, נכנסה סוף סוף למאגר התמונות ההוא. 2. מערך 17 בתחנת חיפה-מרכז ביום שמש יפה. 3. קטר עיתוק 261 בעוד תמונה אחת על רקע העיר התחתית הפורחת.
מערך 35 - מכבי עולה?
בחיפה מרכז השבוע.
 

Golf Bravo

New member
מערך 17

מנחה לשבת
ראשית עדכונים, מ - RailPictures 1. קרונית 741 Fairmont A-6 החביבה עלי, נכנסה סוף סוף למאגר התמונות ההוא. 2. מערך 17 בתחנת חיפה-מרכז ביום שמש יפה. 3. קטר עיתוק 261 בעוד תמונה אחת על רקע העיר התחתית הפורחת.
מערך 17
בשירות הפרברית, נכנס לתחנת חוף הכרמל מצפון.
 

Golf Bravo

New member
125 בדרך למסוף המכולות

מנחה לשבת
ראשית עדכונים, מ - RailPictures 1. קרונית 741 Fairmont A-6 החביבה עלי, נכנסה סוף סוף למאגר התמונות ההוא. 2. מערך 17 בתחנת חיפה-מרכז ביום שמש יפה. 3. קטר עיתוק 261 בעוד תמונה אחת על רקע העיר התחתית הפורחת.
125 בדרך למסוף המכולות
חולף לו בדהרה בחוף הכרמל
 

Golf Bravo

New member
748 מגיע מדרום

מנחה לשבת
ראשית עדכונים, מ - RailPictures 1. קרונית 741 Fairmont A-6 החביבה עלי, נכנסה סוף סוף למאגר התמונות ההוא. 2. מערך 17 בתחנת חיפה-מרכז ביום שמש יפה. 3. קטר עיתוק 261 בעוד תמונה אחת על רקע העיר התחתית הפורחת.
748 מגיע מדרום
חולף מתחת לכביש מס' 2 בכניסה לחוף הכרמל
 

Golf Bravo

New member
קטר 753

מנחה לשבת
ראשית עדכונים, מ - RailPictures 1. קרונית 741 Fairmont A-6 החביבה עלי, נכנסה סוף סוף למאגר התמונות ההוא. 2. מערך 17 בתחנת חיפה-מרכז ביום שמש יפה. 3. קטר עיתוק 261 בעוד תמונה אחת על רקע העיר התחתית הפורחת.
קטר 753
גורר ד-ד, זוחל לכיוון נקודת הזינוק בתחנת חיפה-מזרח.
 

Golf Bravo

New member
קטר 761 דוחף מו-דו

מנחה לשבת
ראשית עדכונים, מ - RailPictures 1. קרונית 741 Fairmont A-6 החביבה עלי, נכנסה סוף סוף למאגר התמונות ההוא. 2. מערך 17 בתחנת חיפה-מרכז ביום שמש יפה. 3. קטר עיתוק 261 בעוד תמונה אחת על רקע העיר התחתית הפורחת.
קטר 761 דוחף מו-דו
עובר ליד הכניסה למוזיאון הישן וליד מדרגות ה- VIP...
 

Golf Bravo

New member
פלסר מבקר במרפאה

מנחה לשבת
ראשית עדכונים, מ - RailPictures 1. קרונית 741 Fairmont A-6 החביבה עלי, נכנסה סוף סוף למאגר התמונות ההוא. 2. מערך 17 בתחנת חיפה-מרכז ביום שמש יפה. 3. קטר עיתוק 261 בעוד תמונה אחת על רקע העיר התחתית הפורחת.
פלסר מבקר במרפאה
במוסך צמ"ה בחיפה-מזרח כמובן. מנופים 11 ו-12 משוטטים כנראה אי-שם בארץ השבוע.
 

Golf Bravo

New member
קטר 116 בבנימינה

מנחה לשבת
ראשית עדכונים, מ - RailPictures 1. קרונית 741 Fairmont A-6 החביבה עלי, נכנסה סוף סוף למאגר התמונות ההוא. 2. מערך 17 בתחנת חיפה-מרכז ביום שמש יפה. 3. קטר עיתוק 261 בעוד תמונה אחת על רקע העיר התחתית הפורחת.
קטר 116 בבנימינה
Geismar 986 המוכר עומד לו ברקע.
 

Golf Bravo

New member
מבט על בת-גלים

מנחה לשבת
ראשית עדכונים, מ - RailPictures 1. קרונית 741 Fairmont A-6 החביבה עלי, נכנסה סוף סוף למאגר התמונות ההוא. 2. מערך 17 בתחנת חיפה-מרכז ביום שמש יפה. 3. קטר עיתוק 261 בעוד תמונה אחת על רקע העיר התחתית הפורחת.
מבט על בת-גלים
זו התחנה היחידה המוכרת לי בארץ שבה צריך להחתים כרטיס נסיעה כדי לעבור מרציף אחד למשנהו. אני בספק אם התחנה הזו נגישה לנכים, מעלית לא מצאתי שם. אני מקווה שהרכבת לא תזניח את התחנה הזו המשמשת עדיין רבים המגיעים לרמב"ם ולאזור.
 

Golf Bravo

New member
חמישה מערכים בבת-גלים

מנחה לשבת
ראשית עדכונים, מ - RailPictures 1. קרונית 741 Fairmont A-6 החביבה עלי, נכנסה סוף סוף למאגר התמונות ההוא. 2. מערך 17 בתחנת חיפה-מרכז ביום שמש יפה. 3. קטר עיתוק 261 בעוד תמונה אחת על רקע העיר התחתית הפורחת.
חמישה מערכים בבת-גלים
המערך במאסף זוהה כמערך 39, שני קרונות עמדו מחוץ לרציף. אני תוהה אם בחזית הקרון הראשון עדיין על הרציף.
 

mucool2

New member
התחנה נראית כמו שריד משנות ה-70

חמישה מערכים בבת-גלים
המערך במאסף זוהה כמערך 39, שני קרונות עמדו מחוץ לרציף. אני תוהה אם בחזית הקרון הראשון עדיין על הרציף.
התחנה נראית כמו שריד משנות ה-70
מזכירה בעיצוב את ת"א-דרום. אני מקווה שהירידה במרכזיות שלה לא תבטל את הצורך בשיפוץ.
 

Golf Bravo

New member
לאוטובוסאים - א'

מנחה לשבת
ראשית עדכונים, מ - RailPictures 1. קרונית 741 Fairmont A-6 החביבה עלי, נכנסה סוף סוף למאגר התמונות ההוא. 2. מערך 17 בתחנת חיפה-מרכז ביום שמש יפה. 3. קטר עיתוק 261 בעוד תמונה אחת על רקע העיר התחתית הפורחת.
לאוטובוסאים - א'
921 עובר במעבר התת-קרקעי אל מרכזית חוף-הכרמל. אני יכול לראות את הנהג לוקח נשימה עמוקה בשלב הזה. שנים כבר לא נסעתי בקו 921, לדעתי, אחד הקווים הקשים ביותר לנהג ולנוסעים גם יחד. לנסוע בדרך הארוכה ביותר מתל-אביב עד חיפה ולעצור כמעט בכל פניה ובכל צומת בדרך. סבלנות ברזל צריך בשביל נהיגה כזו.
 
אגב, עוד לא הקימו אתך קשר?

לאוטובוסאים - א'
921 עובר במעבר התת-קרקעי אל מרכזית חוף-הכרמל. אני יכול לראות את הנהג לוקח נשימה עמוקה בשלב הזה. שנים כבר לא נסעתי בקו 921, לדעתי, אחד הקווים הקשים ביותר לנהג ולנוסעים גם יחד. לנסוע בדרך הארוכה ביותר מתל-אביב עד חיפה ולעצור כמעט בכל פניה ובכל צומת בדרך. סבלנות ברזל צריך בשביל נהיגה כזו.
אגב, עוד לא הקימו אתך קשר?
מעיריית חיפה בקשר לתמונת חזית הטרמינל של התחנה המרכזית ברחוב יפו?
 

Golf Bravo

New member
בהתחלה עוד התפלאתי, עכשיו כבר

אגב, עוד לא הקימו אתך קשר?
מעיריית חיפה בקשר לתמונת חזית הטרמינל של התחנה המרכזית ברחוב יפו?
בהתחלה עוד התפלאתי, עכשיו כבר
אני מבין שזו כנראה הרוח הנושבת שם. בשבוע הקרוב אנדנד להם שוב.
 

mister K

New member
שלא לדבר על קו 841 לקרית שמונה...

לאוטובוסאים - א'
921 עובר במעבר התת-קרקעי אל מרכזית חוף-הכרמל. אני יכול לראות את הנהג לוקח נשימה עמוקה בשלב הזה. שנים כבר לא נסעתי בקו 921, לדעתי, אחד הקווים הקשים ביותר לנהג ולנוסעים גם יחד. לנסוע בדרך הארוכה ביותר מתל-אביב עד חיפה ולעצור כמעט בכל פניה ובכל צומת בדרך. סבלנות ברזל צריך בשביל נהיגה כזו.
שלא לדבר על קו 841 לקרית שמונה...
 
גם לי זה הזכיר את 841 ../images/Emo6.gif

שלא לדבר על קו 841 לקרית שמונה...
גם לי זה הזכיר את 841
 

קובי לו

New member
אף אחד אבל ממש אף אחד לא לוקח

לאוטובוסאים - א'
921 עובר במעבר התת-קרקעי אל מרכזית חוף-הכרמל. אני יכול לראות את הנהג לוקח נשימה עמוקה בשלב הזה. שנים כבר לא נסעתי בקו 921, לדעתי, אחד הקווים הקשים ביותר לנהג ולנוסעים גם יחד. לנסוע בדרך הארוכה ביותר מתל-אביב עד חיפה ולעצור כמעט בכל פניה ובכל צומת בדרך. סבלנות ברזל צריך בשביל נהיגה כזו.
אף אחד אבל ממש אף אחד לא לוקח
את הקו הזה מת"א לחיפה או מחיפה לתל-אביב-יפו. כלומר, אולי בשבוע יש שניים שלושה אהבלים/דפוקים בשכל/שלמזלים שכן עושים זאת. רשמית הקו הזה אמור לשמש את הנוסעים מתחנות הביניים, הרבות מני ספור, לחדרה או לחיפה או בכוון ההפוך גם לת"א, או מתחנות הביניים בכביש הישן (כביש 4) לטירת הכרמל ו/או חיפה. או מתחנות הביניים הצפוניות לכוון חדרה וצמת בית ליד או תחנה מרכזית רעננה. וכן להוביל חדרתים לפתח-תקוה. היתה לי ידידה חיפאית שהיתה אתי בצבא (שרתנו בממר"ם בזמנו) והיא אמרה לי את ה"פתגם" : לכל חיפאי וחיפאית יש את הפעם האחת בה הוא/היא נתקע/ה עם 921"... הרי מי שאין לו אוטו או לא בא לו לנהוג מחיפה לת"א יש את האפשרויות הבאות רכבת, מונית ספיישל, והקוים המהירים/אקספרס/חצי_מהירים דרך כביש החוף. ממש צריך להיות אדיוט על מנת לסוע מחיפה לת"א ב-921.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה