מנכ"ל הדואר שוקל קריירה בסטנדאפ?
מנכ''ל הדואר: עד תחילת החודש הבא כל החבילות יגיעו תוך 48 שעות מהמטוס ללקוח
דני גולדשטיין, מנכ"ל הדואר, חשף נתונים מעניינים בוועידת ה-e-Commerce של "כלכליסט": לדבריו, בכל יום נמסרות בין 300 אלף לחצי מיליון חבילות מחו"ל, הודות להרגלי השופינג של עם ישראל. בנוסף, התחייב שחבילות יגיעו ללקוחות תוך 48 שעות
גולדשטיין התייחס להשקת מרכז מיון חדש במודיעין בחודש שעבר, בו 250 עובדים, שמטרתו להתמודד עם כ-100 מיליון חבילות הצפויות להישלח מחו"ל עד 2020. אף כי המרכז עדיין נאבק בחבלי לידה לוגיסטיים, הבטיח גולדשטיין שעד תחילת החודש הבא יגיעו החבילות "תוך 48 שעות מהמטוס ועד הלקוח". את המרכז מתגברים גם 320 מרכזי מסירת חבילות שאינם סניפי דואר, במטרה לצמצם את זמני ההמתנה בסניפים ואת זמני מסירת החבילות לצד אפליקציה לזימון תור. "הורדנו את זמני המתנה בסניף ל- 9.6 דקות בממוצע, גם אם אתם חווים חוויה בעייתית אנו מתחייבים גם את זה לשפר. אחד הדברים החשובים אנו לא מדברים עליכם בתוך חבילה אלא בתור לקוח".
מנכ''ל הדואר: עד תחילת החודש הבא כל החבילות יגיעו תוך 48 שעות מהמטוס ללקוח
דני גולדשטיין, מנכ"ל הדואר, חשף נתונים מעניינים בוועידת ה-e-Commerce של "כלכליסט": לדבריו, בכל יום נמסרות בין 300 אלף לחצי מיליון חבילות מחו"ל, הודות להרגלי השופינג של עם ישראל. בנוסף, התחייב שחבילות יגיעו ללקוחות תוך 48 שעות
גולדשטיין התייחס להשקת מרכז מיון חדש במודיעין בחודש שעבר, בו 250 עובדים, שמטרתו להתמודד עם כ-100 מיליון חבילות הצפויות להישלח מחו"ל עד 2020. אף כי המרכז עדיין נאבק בחבלי לידה לוגיסטיים, הבטיח גולדשטיין שעד תחילת החודש הבא יגיעו החבילות "תוך 48 שעות מהמטוס ועד הלקוח". את המרכז מתגברים גם 320 מרכזי מסירת חבילות שאינם סניפי דואר, במטרה לצמצם את זמני ההמתנה בסניפים ואת זמני מסירת החבילות לצד אפליקציה לזימון תור. "הורדנו את זמני המתנה בסניף ל- 9.6 דקות בממוצע, גם אם אתם חווים חוויה בעייתית אנו מתחייבים גם את זה לשפר. אחד הדברים החשובים אנו לא מדברים עליכם בתוך חבילה אלא בתור לקוח".