מנכ"ל הליכוד - השמיע קולך

מנכ"ל הליכוד - השמיע קולך

ביום חמישי לפני שבוע( בתאריך - 21 מרץ 2002 ),זומנו חברי סניף הליכוד בפרדס חנה כרכור, להרמת כוסית לקראת חג הפסח, בהשתתפות מנכ"ל הליכוד מר- אריק ברמי וחבר הכנסת - מיכאל איתן. להרמת כוסית זו,הופיעו 3 אנשים בלבד. על מנת למנוע אי נעימות, לקחו את חבר הכנסת הנכבד, ללויתו של החיל: שמעון אדרעי הי"ד. שעה לפני כן, הייתה לוויתו של החייל מיכאל אלטפירו הי"ד, שנטמן אף הוא באותו בית קברות ולא השתתף בה חבר הכנסת מיכאל איתן ( שני החיילים זיכרם לברכה, נהרגו באוטובוס התופת בואדי ערה מול הכניסה לכפר מוסמוס). אם מנכ"ל הליכוד יתרץ את אי ההשתתפות בהרמת הכוסית בהשתתפות האנשים בלוויה, יהיה זה שקר גס.כי... לאחר הלוויה, הייתה הרמת כוסית בביתו של פעיל ליכוד בפרדס חנה בהשתתפות של כ- 150 תומכי ליכוד מפרדס חנה כרכור ( שרובם שבו מהלוויות להרמת הכוסית). יתרה מכך בהרמת כוסית זו, השתתף חבר הכנסת - איוב קרא ( שמנכ"ל הליכוד ניסה להודיע לו על ביטול הרמת הכוסית בביתו של אותו פעיל - מטעמי יוקרה -כך דיווח ח"כ קרא). צר לי, שאנ י מפרסם את הדברים בפורום. זה נובע אך ורק מאיכפתיות וכאב לב ממה שקורה בליכוד. צריך שיידעו כולם כיצד מתנהלת תנועת הליכוד ומי מנהל אותה.
 
אין לך בכלל על מה להצטער...

בדיוק בשביל דברים מעין זה נועד הפורום, ולכן אני מציע שתיקח בו חלק יותר פעיל (זו הפעם הראשונה שאני רואה אותך כאן). הפורום הזה הוא ביתם של אלה שיודעים כי יש דברים מקולקלים בליכוד ושואפים לתקן אותם מבפנים.
 
תגובה

נכון אני חדש, אך פעיל רבות. הבאתי את הנושא לידיעת כולם, כי זה חורה לי. לפני חודש כתב חבר מרכז הליכוד מכתב תלונה לראש הממשלה אודות מנכ"ל הליכוד. מה עשה ראש הממשלה כלום. אגב לאור האירועים האחרונים וחוסר תגובתו של ראש הממשלה, מציע שנלביש אותו חצאית ונקרא לו שרונה. מרוב אכזבה הימנו, לצערי הפתגם: " זקנתו מביישת את בחרותו " תפור עליו. יש עוד הרבה דברים לא תקינים. אני אכנס לפורום לאט ובטוח. חג שמח ושבת שלום ושקט.
 
למעלה