מנסה את מזלי כאן (אם לא אנא הפנו אותי לפורום המתאים) ...

מיכאל אבידן

Member
מנהל
מנסה את מזלי כאן (אם לא אנא הפנו אותי לפורום המתאים) ...


שלום,

התקנתי את TEAMVIEWER 14.
בעת הפעלתו, לא הופיע לי מס' זיהוי וגם לא סיסמה.
נכנסתי לאפשרויות והגדרתי LAN (שהיה מבוטל) ואז הסיסמה הופיעה (עדיין ללא מס' זיהוי).
(המסכים מוצגים בתמונות).

אני מניח שבמצב זה אוכל להשתלט על מחשב מרוחק אבל, מן הסתם, לא אוכל לאפשר למחשב אחר להשתלט על שלי.

****** עריכה ******
ניסיתי להשתלט על מחשב אחר ואז קיבלתי את ההודעה על ה- PROXY.
*******************
האם יש למישהו ידע/ניסיון כיצד מחזירים את מס' הזיהוי


תודה.



 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
תודה על תגובתך. הסרתי בעזרת התוכנה שציינת . . .


לא נתבקשתי לאתחל את המחשב אבל דאגתי ש- "REVO" תסיר את כל השאריות של התוכנה.

התקנתי אותה מחדש - והחלון (המוכר) קפץ שוב, כעת ללא מס' מזהה וללא סיסמה.

אני מניח שאם אגדיר את ה- LAN תוצג לי הסיסמה אבל עדיין ללא מס' מזהה.

עוד הצעות


 

HelpSupport

Active member
בדוק הפעלת התוכנה ...

במצב בטוח עם רשת של מערכת ההפעלה.
&nbsp
אם התוכנה מתפקדת, אזי הסיכוי שתוכנה אחרת מונעת את הפעלת תוכנת ההשתלטות.
&nbsp
איזו תוכנת אנטיוירוס מופעלת במחשב ?
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
שוב תודה על תגובתך . . .


אבצע זאת בימים הקרובים (אני מניח שהתכוונת להפעיל את מע' ההפעלה ב'מצב בטוח' ולא את תוכנת ההשתלטות).

בכל מקרה, רק לידיעה - כשהשתמשתי, לפני כשנתיים, בתוכנה זו באותו מחשב, (רק היתה זו גרסה מיושנת - 9 או 10 הכל עבד לשביעות רצוני, עד שהיא לא אפשרה לי להשתלט על מחשבים בהם הותקנו הגרסאות החדישות וכשניתי להתקין את החדישות - נתקלתי, כבר אז, בבעיה הנ"ל.
 

HelpSupport

Active member
תוכל לבדוק אם האנטיוירוס גורם לבעיה ע"י ניטולו הזמני.

 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
תודה. הפעלתי את 'חלונות 8.1' ב'מצב בטוח' . . .


&nbsp
ולאחר הפעלת תוכנת ההשתלטות הופיעה סיסמה (בגלל שסימנתי LAN) אבל שדה הזיהוי עדיין ריק.
&nbsp
ממתין להצעות המשך...
&nbsp
 

HelpSupport

Active member
האם קבעת כתובת IP קבועה לכרטיס הרשת של המחשב ...

באופן קבוע או שהוא מוגדר לקבלה אוטומטית משרת ה- DHCP של הנתב ?
יכול להיות שיש מכשיר עם אותו IP ברשת שלך ?!
&nbsp
לא יודע למה אתה ממשיך להגדיר בתוכנת Teamviewer - תחזיר למצב ברירת המחדל של התוכנה.
&nbsp
ממליץ לבצע תיקון ל- Winsock ->
https://www.gauraw.com/how-to-fix-internet-connectivity-problem-on-windows-8-1/
&nbsp
עוד אפשרות להפעיל את התוכנה Teamviewer כמנהל.
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
'הפעלה כמנהל' לא שינתה את המצב . . .


&nbsp
אינני מומחה בהגדרות IP למיניהם.
&nbsp
האם כוונתך לכתובת של IPv4

&nbsp
היה וכן -
הכתובת היא: 10.100.102.4
יצרן כרטיס הרשת: Realtek
תיאור: Realtek PCIe GBE Family Controller
גרסת מנהל התקן: 8.34.617.2014
ויש גם כתובת פיזית (אינני בטוח אם בטוח להציגה בפומבי)
&nbsp
תודה.
 

HelpSupport

Active member
כן, הכוונה ל- IPv4 ולא קבלתי תשובה ...

האם אתה קבעת את הכתובת או שהכתובת נוצרת ע"י שרת ה- DHCP של הנתב.
בהגדרות כרטיס הרשת - ראה בתמונה 1.

אם השתמשת בפקודת Ipconfig האם DHCP Enable הוא במצב OFF או ON ? - ראה תמונה 2.

האם ביצעת תיקון ל- Winsock ?



 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
אני לא מצליח להיכנס למסך Ipconfig . . .‏


&nbsp
ניסיתי דרך 'הפעל' וגם דרך CMD.
&nbsp
ב'הפעל' - 'המסך השחור' מהבהב לחצי שנייה ונעלם.
&nbsp
איך מציגים אותו עד לסגירתו היזומה

&nbsp
תודה.
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
הצלחתי להיכנס עפ"י הדרכתך . . .


&nbsp
האם צילום מסך של תוצאות ה- IPCONFIG אינם חסויים ו/או יגרמו להאקרים לחדור למחשבי

&nbsp
אעדיף לשלוח לך 'צילום מסך' במסר אישי. מה דעתך

&nbsp
תודה.
&nbsp
 
למעלה