~מנסה להעיר את הפורום~

Klinger

New member
~מנסה להעיר את הפורום~

בריאן, שמעתי שהסעת את איתמר הביתה השיעור נהיגה האחרון שלך. הוא אמר שאתה נוהג לא רע בכלל. איזה שיעור אתה ? ולמה לא הוצאת רישיון לפני ה 1 בנובמבר (שהוא בעוד כמה שעות), ואז הייתי יכול לנסוע עם מלווה רק חודשיים...
 

badboy3919

New member
וואו חזן אני רואה שאתה מעודכן....

אמממ...כן הסעתי אותו אתמול,לא ידעתי בכלל שהוא זיהה אותי...(תמסור לו תודה על המחמאות ;) ) מחר יש לי שיעור מס' 20...ובקשר לשאלה של ה1 בנובמבר...פשוט התחלתי מאוחר (בגלל הנסיעה לארגנטינה)וכל החגים\טיולים\מבחנים אז התעכבתי עם השיעורים,חפיף כולם נכנסים לחוק הזה והאמת שזה הדבר שפחות מדאיג אותי כרגע...העיקר לעבור טסט(ראשון)וזהו... מה איתך?? מתי אתה מתחיל?
 

badboy3919

New member
כן,הוא המורה הכי רציני שהכרתי (וכבר

הייתי בשיעורים של כמה חברים שלי)...אם אתה מחפש מישהו רציני אז קח אותו...כי יש גם כאלה שהם סתם מלמדים אותך אבל יותר חפיף...
 

badboy3919

New member
הכוונה היא שאתה לא בא לשיעור והוא

אומר לך סע! ואז הוא מתחיל לצחוק איתך ולעשות צחוק מהשיעור... יש כאלה שרוב הזמן בכלל מדברים בפלאפון או במכשיר קשר שלהם...זה נקרא לא להיות רציני בעיניי. לעומת זאת המורה שלי בקושי מדבר בטלפון,הוא כל הזמן מרוכז בך,וחוץ מזה שבסוף השיעור הוא עושה איתך סיכום קצר על כל הדברים שעשית בשיעור (דבר שהוא מאד נדיר יחסית למורים אחרים שראיתי ושמעתי עליהם)... שלא תחשוב לא נכון,המורה הוא גם נחמד לאללה הוא מדבר איתך ואין בעיות איתו... עכשיו תלוי בך מה אתה רוצה...(אני מתאר לעצמי את התשובה).. זהו...רוצה עוד פרטים?
 

Klinger

New member
נשמע נחמד

אבל רק אחרי הטסט באמת אפשר לדעת שהוא לא סתם גורר שיעורים ושהוא מכין טוב לטסט עצמו לנהיגה בכביש לבד מאוחר יותר (הנהיגה האמיתית)
 

badboy3919

New member
ברור שכן,הקטע של לימוד נהיגה

לא נגמר אחרי הטסט...בעקרון לומדים את הנהיגה "האמיתית" מתי שאתה לבד על הכביש\עם מלווה...
 

BanjoKazooie

New member
תגידו

כמה אפשר לדבר על רישיון ונהיגה? זה הפך לאובססיה בבצפר שלי כולם מדברים על טסטים,רשיונות,שיעורים ותאוריה זה יוצא מכל החורים,פוזיונרי ולא מעניין כבר!
 
למעלה