מנפלאות הוט
ההורים שלי (בני למעלה מ90 וסיעודיים, לא יוצאים מהבית כמעט ובטח לא עכשיו) לקוחות של טריפל של הוט כבר הרבה שנים. לאחרונה עשינו סדר בחשבונות וגילינו שהם שילמו כ450 ש"ח לחודש. התקשרתי להוט והצלחתי להוזיל ל328 ש"ח לחודש. באתר שלהם מוצע טריפל ב278 ש"ח לחודש (מחיר מלא אחרי כמה חודשי הנחה ללקוחות חדשים). בשירות המכירות שלהם הודיעו לי שההצעה הזו (ואחרות באתר) תקפה רק ללקוחות חדשים ולא ללקוחות קיימים, שקיבלתי את הטריפל הכי זול שהם יכולים להציע לי, ושאין אפשרות לראות באתר חבילות ללקוחות קיימים להשוואה. לו אני בעלת החשבון, הייתי משגרת אותם בשלב זה לחפש את עצמם ועוברת לחברה אחרת. כשמדובר בקשישים מרותקים לבית (ולטלוויזיה שלהם) זה לא אופציה, ולכן נשארנו תקועים עם תשלום של 50 ש"ח מעל מחיר החבילה המפורסם, די מכעיס. מישהו אולי יודע אם זה חוקי (1) לא לאפשר ללקוח קיים לקבל חבילה שמפורסמת באתר ללקוחות חדשים, (2) לא לפרסם חבילות ללקוחות קיימים, (3) מה עושים כשמדובר בלקוח שבוי שאין לו יכולת מיקוח ע"י מעבר לחברה אחרת?
ההורים שלי (בני למעלה מ90 וסיעודיים, לא יוצאים מהבית כמעט ובטח לא עכשיו) לקוחות של טריפל של הוט כבר הרבה שנים. לאחרונה עשינו סדר בחשבונות וגילינו שהם שילמו כ450 ש"ח לחודש. התקשרתי להוט והצלחתי להוזיל ל328 ש"ח לחודש. באתר שלהם מוצע טריפל ב278 ש"ח לחודש (מחיר מלא אחרי כמה חודשי הנחה ללקוחות חדשים). בשירות המכירות שלהם הודיעו לי שההצעה הזו (ואחרות באתר) תקפה רק ללקוחות חדשים ולא ללקוחות קיימים, שקיבלתי את הטריפל הכי זול שהם יכולים להציע לי, ושאין אפשרות לראות באתר חבילות ללקוחות קיימים להשוואה. לו אני בעלת החשבון, הייתי משגרת אותם בשלב זה לחפש את עצמם ועוברת לחברה אחרת. כשמדובר בקשישים מרותקים לבית (ולטלוויזיה שלהם) זה לא אופציה, ולכן נשארנו תקועים עם תשלום של 50 ש"ח מעל מחיר החבילה המפורסם, די מכעיס. מישהו אולי יודע אם זה חוקי (1) לא לאפשר ללקוח קיים לקבל חבילה שמפורסמת באתר ללקוחות חדשים, (2) לא לפרסם חבילות ללקוחות קיימים, (3) מה עושים כשמדובר בלקוח שבוי שאין לו יכולת מיקוח ע"י מעבר לחברה אחרת?